Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Samen een hond, altijd op 1 lijn?
Moderator: moderatorteam
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ja hoor, de poot kan zeker belast worden. Met langzaam lopen en met rennen (spelen) mankt ze nietpepie schreef:Begrijp ik het goed dat ze niet mank loop als je langzaam loopt?De poot kan dus iets belast worden? En het is gebeurd na een lange dolle wandeling? En als het goed met haar ging , dan wordt je overmoedig , en ging het dan weer fout?

En met het langzaam lopen van korte rondjes aan de lijn zijn wij (ik dus) eigenlijk vorige week dinsdag pas begonnen. Dit is haar manken, toen we op een zondag in januari een lange wandeling wilden maken en die - ivm haar manken - maar 7 km lang hebben laten zijn

Het was steeds op en af, dan ging het weer stukken beter, dan was het weer mis. Nu mankt ze eigenlijk continu, hoewel ik wel lichte verbetering denk te zien t.o.v. vorige week. Maar ik ben er allerminst gerust op.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- LaRep
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tokkel
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Kan ze zich niet geblesseerd hebben zonder dat jullie het zagen (in een kuil gestapt b.v.)? Als ik je filmpje zo zie mankte Rocky hetzelfde. Bij hem hebben het gezien: hij maakte een sprong en kwam verkeerd neer en liep een spierverrekking/scheurinkje op. Met rustig lopen mankte hij ook niet. Een spierscheurtje kan lang duren, bij hem was het ook een tijdje bijna weg en kwam weer terug. Wij hebben hem toen een week op echt strikte rust gezet en nu is het over. Misschien heb ik iets gemist over de oorzaak bij haar 

Ja, dat kan heel goed. Ik heb dat idee steeds gehad, maar daar duurt het nu te lang voor.alma2 schreef:Kan ze zich niet geblesseerd hebben zonder dat jullie het zagen (in een kuil gestapt b.v.)?
In principe ga ik morgenavond naar het spreekuur in Dieren, samen met de fokster. Zij belt morgen nog even, want zij wil graag dat een specifieke da er naar kijkt. Hoe dan ook, heel snel wordt er met deskundige ogen naar gekeken
(en intussen blijf ik peentjes zweten, want dat doe ik inmiddels)
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Dit is toch een lastige vraag, wij hebben welbewust samen honden genomen en wij hebben allebei het allerbeste voor met de honden wat dat betreft zitten we absoluut op 1 lijn. Maar omdat je verschillende persoonlijkheden bent, kan je over sommige dingen voor wat de honden betreft nog wel eens iets anders denken en dan volgt er dus een discussie. De ene keer geef ik eens wat toe de andere keer mijn vriend.(een discussie 'winnen' vind ik altijd vervelend gezegd). Wij komen er eigenlijk altijd wel uit samen.

-
- Zeer actief
Wij zitten over het algemeen wel op één lijn.
Vaak is het zo dat ik met ideeën kom (bijvoorbeeld versvlees gaan voeren i.p.v, brokken) en dat we dan samen overleggen.
Wat opvoeding betreft hebben we dezelfde regels, bijvoorbeeld als wij eten gaat Flip in de mand, zitten bij de stoeprand voor het oversteken, niet in de keuken als wij koken etc.
Riempjes, manden en speelgoed zoek ik meestal uit omdat ik dat leuk vind.
Omdat ik overdag veel thuis ben maak ik tussen de middag de lange wandeling, de rest wisselt.
In het weekend gaan we meestal samen met Flip wandelen elke wandeling.
We doen allebei even veel met Flip, wat spelen en wandelen betreft.
Puppycursus hebben we ook samen gedaan, behendigheid lijkt me erg leuk om te gaan doen met de hond, dat ga ik dan doen.
Vaak is het zo dat ik met ideeën kom (bijvoorbeeld versvlees gaan voeren i.p.v, brokken) en dat we dan samen overleggen.
Wat opvoeding betreft hebben we dezelfde regels, bijvoorbeeld als wij eten gaat Flip in de mand, zitten bij de stoeprand voor het oversteken, niet in de keuken als wij koken etc.
Riempjes, manden en speelgoed zoek ik meestal uit omdat ik dat leuk vind.
Omdat ik overdag veel thuis ben maak ik tussen de middag de lange wandeling, de rest wisselt.
In het weekend gaan we meestal samen met Flip wandelen elke wandeling.
We doen allebei even veel met Flip, wat spelen en wandelen betreft.
Puppycursus hebben we ook samen gedaan, behendigheid lijkt me erg leuk om te gaan doen met de hond, dat ga ik dan doen.
Groetjes Marjolijn en Flip

Discussie is er niet eens. Maar ik ben duidelijk op andere fronten bezig dan Pieter.alma2 schreef:Dit is toch een lastige vraag, wij hebben welbewust samen honden genomen en wij hebben allebei het allerbeste voor met de honden wat dat betreft zitten we absoluut op 1 lijn. Maar omdat je verschillende persoonlijkheden bent, kan je over sommige dingen voor wat de honden betreft nog wel eens iets anders denken en dan volgt er dus een discussie. De ene keer geef ik eens wat toe de andere keer mijn vriend.(een discussie 'winnen' vind ik altijd vervelend gezegd). Wij komen er eigenlijk altijd wel uit samen.
Laatst nog, had hij iemand gesproken onderweg dat het toch wel heel erg belangrijk was dat een Stabij een stamboom had. Pieter dreunde het hele verhaaltje op tegen mij. Ik moest wel lachen. Alsof Pieter omgeschoold moest worden ofzo

Maar van de andere kant is hij dan heel geduldig. En "ja, tuurlijk" enzo, en meepraten. Ik schiet bij zo'n voorbijganger in de lach

- Pepie
- Zeer actief
Aan zoiets dacht ik en als het dan weer overbelast wordt ben je weer terug bij af :19:of een rare beweging. maar we horen wel wat da zegt. want wij zitten natte vingerwerk te doen.en ja meestal zitten wij wel op 1 lijn.alleen de kinderen die zijn een ander verhaal.alma2 schreef:Kan ze zich niet geblesseerd hebben zonder dat jullie het zagen (in een kuil gestapt b.v.)? Als ik je filmpje zo zie mankte Rocky hetzelfde. Bij hem hebben het gezien: hij maakte een sprong en kwam verkeerd neer en liep een spierverrekking/scheurinkje op. Met rustig lopen mankte hij ook niet. Een spierscheurtje kan lang duren, bij hem was het ook een tijdje bijna weg en kwam weer terug. Wij hebben hem toen een week op echt strikte rust gezet en nu is het over. Misschien heb ik iets gemist over de oorzaak bij haar

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Tyson had ik al toen ik mijn vriend leerde kennen, Samara wilde ik heel gaag en hij in eerste instantie niet.
Ik ben degene die het meeste thuis is en die ze altijd utlaat....het zijn mijn regels en wat ik wil gebeurt ook.....klinkt heel erg lullig maar zo liggen de zaken hier.
Mijn vriend heeft met zijn ex ook honden gehad en dat ging helemaal niet naar me zin als ik deverhaleen zo hoor..dus ik ben de baas wat d honden betreft.
Jacqueline
Ik ben degene die het meeste thuis is en die ze altijd utlaat....het zijn mijn regels en wat ik wil gebeurt ook.....klinkt heel erg lullig maar zo liggen de zaken hier.
Mijn vriend heeft met zijn ex ook honden gehad en dat ging helemaal niet naar me zin als ik deverhaleen zo hoor..dus ik ben de baas wat d honden betreft.
Jacqueline
- Pepie
- Zeer actief
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
Ook hier samen gekozen voor 1 hond. Maar uiteindelijk beslis ik over het hoe en wat. Ook dat hebben we samen afgesproken.
Ik wandel dus ook meestal met Ameno, geef haar te eten, bepaal ook hoeveel en wat, da doen we samen als het nodig is. Overigens laat Thuur Ameno met alle liefde uit of geeft haar te eten als ik er niet ben.
En als Thuur lang zou gaan wandelen met een kreupele hond dan is er herrie in de tent
Ik wandel dus ook meestal met Ameno, geef haar te eten, bepaal ook hoeveel en wat, da doen we samen als het nodig is. Overigens laat Thuur Ameno met alle liefde uit of geeft haar te eten als ik er niet ben.
En als Thuur lang zou gaan wandelen met een kreupele hond dan is er herrie in de tent

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Waarop heeft de da dit gebaseerd? Is er weer bloedonderzoek gedaan dan?Femia schreef: Deze beslissing hebben we niet zelf genomen, maar gisteren toen ik nieuwe medicijnen moest ophalen heb ik het gevraagd aan de DA.
Het moeten dus 2 pillen blijven. De DA heeft beslist, we gaan niet minder geven dus, einde discussie.
Het lijkt mij een goed plan als Pieter mee gaat naar de DA.

- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Timo zie ik toch wel als mijn hond alhoewel hij in principe van ons allebei is. Ik wilde een hond maar van mijn vriend hoefde het niet echt. Als ik alle zorg op me zou nemen dan vond hij het prima aangezien hij gewoon niet veel tijd heeft vanwege werk. Dus ik laat hem bijna altijd uit, geef hem te eten, heb cursussen met hem gevolgd, ga met hem naar de DA enz. Ik heb dus ook echt het ras uitgekozen. Nu dat we besloten hebben om een tweede hond te nemen vond hij het erg leuk om een ras te mogen kiezen. Hij wist namelijk al van jongs af aan dat hij graag een Hovawart wilde hebben aangezien zijn tante er meerdere heeft en hij helemaal weg van dit ras is. Dan wil hij ook graag de trainingen doen maar de zorg zal toch zeker voor het grote deel door mij gedaan worden...toevallig vind ik een Hovawart ook geweldig 

Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

- Ilja
- Vaste gebruiker
Toen ik een hond wilde heeft mijn vriend heel duidelijk gezegd dat hij het hartstikke leuk en gezellig zou vinden, maar ook dat hij er financieel (hij studeerde nog, ik werkte al) en qua tijd niet genoeg aan kon besteden. Het zou dus echt mijn hond worden. Dat klopte toen Nobel er eenmaal was: ik betaalde alles, deed cursussen (hij ging wanneer het uitkwam wel eens mee kijken), zocht een baan waarbij ik niet fulltime hoefde te werken. Uitlaten ging hoe het uitkwam, maar meestal door mij.
Toen ik na een paar jaar een tweede wilde was het ietsje anders: inmiddels had hij een fulltime baan en financieel meer armslag. Toen is de deal geworden dat we elk de helft van de kosten voor onze rekening zouden nemen. Binti kwam en we deden meer samen, maar het bleef mijn hond. Weer gin ik naar de DA, deed de cursussen etc.
Het gekke (of misschien juist niet) is dat er veel veranderde toen Nobel ziek werd. Hij nam vrij voor alle onderzoeken en operaties, en als Noob weer te ziek was nam hij ook rustig een vrije dag om bij hem te zijn. Achteraf ontzettend fijn, omdat we Nobel uiteindelijk tijdens een onderzoek moesten laten inslapen omdat de uitslag verpletterend was. Ik had er niet aan moeten denken dat ik daar alleen had gestaan
Nu is hij een stuk meer betrokken bij Binti. Ze is nog steeds echt mijn hond, maar hij doet meer wandelingen, ging vaker mee naar de cursussen en over het algemeen houdt hij zich gewoon meer met haar bezig. Toch doe ik nog steeds het meeste.
Maar als we ooit uit elkaar zouden gaan, dan is ze van mij. Luid en duidelijk, geen discussie mogelijk. En als er ooit weer eentje bijkomt, dan is die ook weer van mij.
Toen ik na een paar jaar een tweede wilde was het ietsje anders: inmiddels had hij een fulltime baan en financieel meer armslag. Toen is de deal geworden dat we elk de helft van de kosten voor onze rekening zouden nemen. Binti kwam en we deden meer samen, maar het bleef mijn hond. Weer gin ik naar de DA, deed de cursussen etc.
Het gekke (of misschien juist niet) is dat er veel veranderde toen Nobel ziek werd. Hij nam vrij voor alle onderzoeken en operaties, en als Noob weer te ziek was nam hij ook rustig een vrije dag om bij hem te zijn. Achteraf ontzettend fijn, omdat we Nobel uiteindelijk tijdens een onderzoek moesten laten inslapen omdat de uitslag verpletterend was. Ik had er niet aan moeten denken dat ik daar alleen had gestaan

Nu is hij een stuk meer betrokken bij Binti. Ze is nog steeds echt mijn hond, maar hij doet meer wandelingen, ging vaker mee naar de cursussen en over het algemeen houdt hij zich gewoon meer met haar bezig. Toch doe ik nog steeds het meeste.
Maar als we ooit uit elkaar zouden gaan, dan is ze van mij. Luid en duidelijk, geen discussie mogelijk. En als er ooit weer eentje bijkomt, dan is die ook weer van mij.
-------------------------------------------------------
Ilja
In liefdevolle herinnering: Nobel *24-11-1999 / 2-11-2005*, Binti *17-10-2003 / 27-05-2011*
Ilja
In liefdevolle herinnering: Nobel *24-11-1999 / 2-11-2005*, Binti *17-10-2003 / 27-05-2011*
- Joy C
- Zeer actief
alle 3 de honden zijn van "ons". Ik regel wel het voeren en wat er gevoerd wordt en ga met ze naar de DA. Moeten ze echter alle 3 tegelijk, bijv. voor de jaarlijkse enting, gaat hij wel mee, omdat ik het belachelijk vindt om 2 keer te rijden. (3 honden in mijn eentje zie ik niet zitten). Het uitlaten doen ze hier natuurlijk zelf, maar er wordt wel degelijk een ochtend en avondronde met ze gedaan en dat is wel vaak Henk. Maar het kan zijn dat ik soms wel eentje ergens mee naar toe neem.
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Tessa is van Dorus, hij heeft haar ook heropgevoed, en getraind toen ze als angstig hondje bij hem kwam.
Ze is ook gek op mij, maar trekt meer naar hem toe.
Cheeco is een schat van een hond voor (bijna) iedereen. Maar zoals de meeste Dobers trekt hij naar een persoon toe. En dat is Dorus.
Tara had meer met mij, en was ook echt mijn hondje.
Rinty (opvanghond) is een echte vrouwenhond. Ze heeft de eerste 5 jaar van haar leven ook bij een vrouw gewoond, dus weet niet beter.
Ik regel het voer (hoeveelheden etc.). We regelen samen de andere dingen. Dorus laat ze 's ochtends uit voor zijn werk. 's Avonds doen we het (meestal) samen. En tussendoor ligt het er maar net aan wie er thuis is (meestal ik).
Ze is ook gek op mij, maar trekt meer naar hem toe.
Cheeco is een schat van een hond voor (bijna) iedereen. Maar zoals de meeste Dobers trekt hij naar een persoon toe. En dat is Dorus.
Tara had meer met mij, en was ook echt mijn hondje.
Rinty (opvanghond) is een echte vrouwenhond. Ze heeft de eerste 5 jaar van haar leven ook bij een vrouw gewoond, dus weet niet beter.
Ik regel het voer (hoeveelheden etc.). We regelen samen de andere dingen. Dorus laat ze 's ochtends uit voor zijn werk. 's Avonds doen we het (meestal) samen. En tussendoor ligt het er maar net aan wie er thuis is (meestal ik).

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
- Zeer actief
De keus voor een hond hebben we samen gemaakt maar de hele verzorging komt op mij terecht. Mijn vriend loopt soms weleens een blokje om met Vegas maar daar houdt het ook wel mee op. Van te voren had ik dat al aan zien komen dus ik heb zelf ook heel bewust gekozen voor een hond, alsof ik alleenstaand was.
Op zich zitten wij grotendeels wel op 1 lijn. Met voeding, verzorging en medische zaken bemoeit mijn vriend zich nooit en beslis ik alleen. Trainen doe ik ook alleen. De dagelijkse opvoeding doen we eigenlijk wel samen. Het enige waar we weleens onenigheid over hebben is het feit dat hij vind dat ik af en toe te soft ben en dat ik vind dat hij af en toe te hard is, maar ruzie ofzo hebben we daar niet over en Vegas lijdt er ook niet onder.
Ook ben ik veel voorzichtiger met andere honden dan mijn vriend maar hij laat Vegas nooit loslopen als ik er niet bij ben dus dat leid ook niet tot echte problemen
Op zich zitten wij grotendeels wel op 1 lijn. Met voeding, verzorging en medische zaken bemoeit mijn vriend zich nooit en beslis ik alleen. Trainen doe ik ook alleen. De dagelijkse opvoeding doen we eigenlijk wel samen. Het enige waar we weleens onenigheid over hebben is het feit dat hij vind dat ik af en toe te soft ben en dat ik vind dat hij af en toe te hard is, maar ruzie ofzo hebben we daar niet over en Vegas lijdt er ook niet onder.
Ook ben ik veel voorzichtiger met andere honden dan mijn vriend maar hij laat Vegas nooit loslopen als ik er niet bij ben dus dat leid ook niet tot echte problemen

Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Hoewel de honden op 'papier' van mij zijn neemt mijn vriend net zo goed de verantwoording en zorg op zich. In die zin zijn de honden dus van ons samen.
We verschillen overigens regelmatig van mening maar dat vind ik eigenlijk alleen maar goed. Hij is namelijk een stuk rustiger en vooral nuchterder dan ik...
Uiteindelijk zitten we qua omgang (en opvoeding) wel altijd op één lijn, om verwarring te voorkomen (maar daar gaat dus wel eens discussie aan vooraf).
We verschillen overigens regelmatig van mening maar dat vind ik eigenlijk alleen maar goed. Hij is namelijk een stuk rustiger en vooral nuchterder dan ik...

Uiteindelijk zitten we qua omgang (en opvoeding) wel altijd op één lijn, om verwarring te voorkomen (maar daar gaat dus wel eens discussie aan vooraf).
- Maureen en de meiden
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Wij hebben samen gekozen voor de honden.
Ik ben wel degene die voor het eten zorgt,da, bepaal altijd zelf wat ze te eten krijgen. Ben bemoeit zich hier nooit mee, ik "verwen "ze alleen teveel.
Ben is degene die veel met ze speelt en stoeit maar ook heel regelmatig de honden verzorgt, het borstelen, alles nakijken en voelen. Ik ben meer van de knuffels.
Qua opvoeding zitten we op 1 lijn en dat is prettig,daar hebben we in het begin hele duidelijke afspraken over gemaakt.
Het enige waar hier nog steeds over wordt gekibbeld is de eerste wandeling in het weekend, ik laat ze altijd als eerste uit en soms zou het fijn zijn als hij die eerste wandeling voor zijn conto nam.
Ik ben wel degene die voor het eten zorgt,da, bepaal altijd zelf wat ze te eten krijgen. Ben bemoeit zich hier nooit mee, ik "verwen "ze alleen teveel.

Ben is degene die veel met ze speelt en stoeit maar ook heel regelmatig de honden verzorgt, het borstelen, alles nakijken en voelen. Ik ben meer van de knuffels.
Qua opvoeding zitten we op 1 lijn en dat is prettig,daar hebben we in het begin hele duidelijke afspraken over gemaakt.
Het enige waar hier nog steeds over wordt gekibbeld is de eerste wandeling in het weekend, ik laat ze altijd als eerste uit en soms zou het fijn zijn als hij die eerste wandeling voor zijn conto nam.

Groetjes van Maureen en een natte neus van Beau en Nanou!
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
De hondjes zijn van mij.
Heel in het begin van onze relatie hebben we ook welis bonje gehad om de hondjes. Hij zag ze liever niet, en ik heb toen gezegt dat als hij mij een keus durfde te laten maken, HIJ wist waar het gat van de deur was, en dat is nog steeds.
Wel is hij als een blad aan een boom omgedraaid wat de honden betreft. Ondanks dat ik ze nogsteeds voer, uitlaat, DA etc etc. Staat hij wel achter me. Hij zit bij me tijdens een bevalling, springt bij als ik naar de DA moet, laat ze uit wanneer ik het vraag en niet kan en met eten idem dito.
Ook begint hij steeds meer zeggenschap te krijgen in het fokken. Over de reu, combinaties, pups aanhouden of importeren, en soms gaat hij zelfs mee naar een ringtraining en een show, en inmiddels heeft hij zelf 1 teefje dat eigenlijk van hem is. Alhoewel ik nogsteeds de taken op me neem.
Heel in het begin van onze relatie hebben we ook welis bonje gehad om de hondjes. Hij zag ze liever niet, en ik heb toen gezegt dat als hij mij een keus durfde te laten maken, HIJ wist waar het gat van de deur was, en dat is nog steeds.
Wel is hij als een blad aan een boom omgedraaid wat de honden betreft. Ondanks dat ik ze nogsteeds voer, uitlaat, DA etc etc. Staat hij wel achter me. Hij zit bij me tijdens een bevalling, springt bij als ik naar de DA moet, laat ze uit wanneer ik het vraag en niet kan en met eten idem dito.
Ook begint hij steeds meer zeggenschap te krijgen in het fokken. Over de reu, combinaties, pups aanhouden of importeren, en soms gaat hij zelfs mee naar een ringtraining en een show, en inmiddels heeft hij zelf 1 teefje dat eigenlijk van hem is. Alhoewel ik nogsteeds de taken op me neem.

Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.

- Maxiem
- Zeer actief
gewoon doenMaxiem schreef:Goeie vraag. Als je het weet mag je het me vertellen. De mensen hier zijn het nooit eens met mijn opvoeding. Ik wil BARF-en en dat mag nu niet meer![]()
Dus als iemand weet hoe op 1 lijn te komen (op mijn lijn dan wel) dan mag hij het zeggen.

- Maxiem
- Zeer actief
Ik denk dat er een paar mensen gaan flippen als dat plotseling in de diepvries ligtAddy schreef:gewoon doenMaxiem schreef:Goeie vraag. Als je het weet mag je het me vertellen. De mensen hier zijn het nooit eens met mijn opvoeding. Ik wil BARF-en en dat mag nu niet meer![]()
Dus als iemand weet hoe op 1 lijn te komen (op mijn lijn dan wel) dan mag hij het zeggen.
![]()
![]()
daar zou ik niet eens een discussie over aangaan

Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
De honden zijn van ons samen, Tommie ietsje meer van mij, Femke is echt het hondje van Rob. Maar uiteindelijk ben ik diegene die beslist, geen idee hoe dat gekomen is. Ik heb gewoon meer met honden en alles daar omheen, Rob heeft dat niet zo. Ik kan me kut voelen wanneer ze een dagj alleen maar rottige kleine wandelingetjes hebben gehad, rob zal het aan zijn reet roesten. Hij is daar wat meer nuchter is, onverschilliger ook. Hij houdt van de hondjes, maar ik stel hogere eisen aan mezelf qua verzorging en onderhoud van de honden terwijl hij al snel tevreden is. Om aan mijn eisen te voldoen, moet ik dus wel de beslissingen nemen.
- Rossi
- Zeer actief
Rossi is van ons samen. Alhoewel Menno hem heeft betaald.
Ik train meer met hem. Maar verder gaat het wel gelijk op, ook met eten geven. Misschien dat ik wat meer vernieuwende ideeën heb.
Enige waar we soms niet over eens zijn is als Rossi wat mank loopt. Menno is eerder geneigd om met hem te gaan ballen en ik hou de rust voor de poot langer aan. Daar wordt wel over gediscusseerd.

Ik train meer met hem. Maar verder gaat het wel gelijk op, ook met eten geven. Misschien dat ik wat meer vernieuwende ideeën heb.
Enige waar we soms niet over eens zijn is als Rossi wat mank loopt. Menno is eerder geneigd om met hem te gaan ballen en ik hou de rust voor de poot langer aan. Daar wordt wel over gediscusseerd.

Groeten van Angel en Rossi.