Ik vind dat dat helemaal niet per PB hoeft. Het is op voernatuurlijk in elk geval, en ik kan er niet lezenP@CO schreef:Ik wil ook wel een pbNatas. schreef:Op welk forum?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Napraat DDD 3
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
-
bea leyba
- Zeer actief
Dat is mijn schuld. Er was een zak met kalkoen poten en vel en 2 levertjes en wat karkas. Die heb ik genomen omdat ik Whera een zak met karkassen heb gegeven, maar per ongeluk heb ik Jessica (andere) die zak gegeven ipv de kippenekken. Die staan nog bij mij in de schuur.tineke schreef:Op dat andere forum geeft diezelfde zeikerd aan dat ze karkassen heeft gekregen terwijl ze die niet besteld heeft dus daar is ook iets mis mee gegaan
Ik was er niet helemaal bij (sorry)
Verder heeft ze ook een kip van mij erbij gekregen.
Ik denk niet dat het de bedoeling is om te zeiken van haar, alleen om aan te geven dat er iets niet klopt.
Maar in dit geval had ze beter ff met mij kunnen bellen ipv dat op het forum te zetten.
Ze was echt heel blij met al het vlees, dus dat is het niet.

- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Tis al opgelost hoor, bleek een foutje te zijn, zie mijn vorige berichtje op vorige pagina.Marion. schreef:Ik vind dat dat helemaal niet per PB hoeft. Het is op voernatuurlijk in elk geval, en ik kan er niet lezenP@CO schreef:Ik wil ook wel een pbNatas. schreef:Op welk forum?![]()
![]()
Correctie: zie hierboven berichtje van Bea.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
Marion.
Maar dan nog... het voelt voor mij heel raar dat er op andere fora zo over "onze" ddd wordt gepraat. Doe dat dan gewoon hier. Of zijn ze hier alleen maar lid geworden om te bestellen en te profiteren?Roelfien schreef:Tis al opgelost hoor, bleek een foutje te zijn, zie mijn vorige berichtje op vorige pagina.
-
tineke
Dat had ze beter even kunnen doen jabea leyba schreef:Dat is mijn schuld. Er was een zak met kalkoen poten en vel en 2 levertjes en wat karkas. Die heb ik genomen omdat ik Whera een zak met karkassen heb gegeven, maar per ongeluk heb ik Jessica (andere) die zak gegeven ipv de kippenekken. Die staan nog bij mij in de schuur.tineke schreef:Op dat andere forum geeft diezelfde zeikerd aan dat ze karkassen heeft gekregen terwijl ze die niet besteld heeft dus daar is ook iets mis mee gegaan
Ik was er niet helemaal bij (sorry)![]()
Verder heeft ze ook een kip van mij erbij gekregen.
Ik denk niet dat het de bedoeling is om te zeiken van haar, alleen om aan te geven dat er iets niet klopt.
Maar in dit geval had ze beter ff met mij kunnen bellen ipv dat op het forum te zetten.
Ze was echt heel blij met al het vlees, dus dat is het niet.
-
bea leyba
- Zeer actief
Ze is heir geen lid, het is een vriendin van mij.Marion. schreef:Maar dan nog... het voelt voor mij heel raar dat er op andere fora zo over "onze" ddd wordt gepraat. Doe dat dan gewoon hier. Of zijn ze hier alleen maar lid geworden om te bestellen en te profiteren?Roelfien schreef:Tis al opgelost hoor, bleek een foutje te zijn, zie mijn vorige berichtje op vorige pagina.

-
WOEF!
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Dat is het ém ook niet. Die 7 kilo kost 35 ct. Het zit hem er meer in dat er inderdaad is gecompenseerd met gehakt en nekken voor de prijs van karkassen. En met het wegen/afrekenen van de botten.Ik denk niet eens zozeer dat het express gegaan is trouwens hoor.metaveenendaal schreef:ik heb voor knoeppie meegenomen 7 kilo kipnekken en 7 kilo kipkarkassen
hier is iet fout gegaan met verrekenen vermoed ik ik heb 7 euro voor haar afgerekend

-
Marion.
-
Marion.
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
zeg ik tochRoelfien schreef:Ik denk dat bij een volgende keer de leveranciers eerst hun auto gesloten houden en eerst hun eigen bestellingen bij elkaar afhalen en afrekenen.
Dan hebben ze daarna hun handen vrij om de spullen voor de andere afnemers te verwerken en af te rekenen.De afnemer komt naar de auto, de leverancier pakt uit de auto wat er besteld is en er wordt meteen afgerekend. Niet eerst uitdelen en dan alles en iedereen in 1 keer af laten rekenen.
Duurt het daardoor langer? Jammer dan. .
gewoon inde rij staan
ik kom volgende keer met mijn kar
en laat mijn klanten zelf uitzoeken

- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
jammer dat er wat probleempjes geweest zijn.
dat is altiojd zo zonde en doet de pret een beetje ten onder gaan.
Hopelijk komt er wat meer duidelijkheid.
Enne................ whera en jessica... volgende keer jullie eigen bestelling meenemen op papier
Ik heb me de pleures moeten zoeken onder de verschrikkelijke stress dat hilje me zette
*grapje*
Hopelijk is dat goedgekomen
dat is altiojd zo zonde en doet de pret een beetje ten onder gaan.
Hopelijk komt er wat meer duidelijkheid.
Enne................ whera en jessica... volgende keer jullie eigen bestelling meenemen op papier
Ik heb me de pleures moeten zoeken onder de verschrikkelijke stress dat hilje me zette
Hopelijk is dat goedgekomen
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Aantal honden: 2
- LaRep
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tokkel
Marion. schreef:Jaaaaaaaaaa, gezellig! Wel mee helpen wegen he, of kom je alleen maar aapjes kijkenLaRep schreef:Ik kom de volgende keer kijkenlijkt me een heel spektakel
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
We hebben ons nu alle keren weer voorgenomen dat het de volgende keer anders en beter moet hahahaha....en toch is het iedere keer toch weer een hoop gedoe hahahah.Joy C schreef:Ten eerste: alle leveranciers hartelijk bedankt!![]()
Geef even door wat jullie tekort komen, dan lap ik wel bij.want dat jullie tekort zouden komen, mag gewoonweg niet.
Ik heb thuis alles nagewogen, maar had eerder tekort dan teveel, dus daar kan het ook niet aan liggen.![]()
Er zijn verschillende manieren om de zakelijke kant de volgende keer beter te laten verlopen. Al dat gedoe langs elkaar heen, wat een verschrikking. :N:Wel heel gezellig, dat dan wel
. Iedereen zelf afhalen ben ik ook voorstander van.
Je moet een goede weegschaal hebben (Hilje sorry..... :N:)
Ik kan aan een soort klokweegschaal komen waar je geen stroom voor nodig hebt, maar die gaat maar tot 5 kilo. Thuis heb ik er 1 in het oude melklokaal staan en die gaat tot 15 kilo, maar gaat op stroom. Jullie kunnen dus ook naar allemaal naar mij komen, maar dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Leverancier voor leverancier alles afwerken ipv alles door elkaar. Op die manier kan alles bij elke leverancier gewogen en afgerekend worden.
Het duurt misschien wat langer, maar dan kun je sneller nagaan waar iets misgaat.
Er moet gewoon veel verdeeld worden en dat kost best veel tijd.
En leverancier voor leverancier is ook al eens over gepraat maar gebeurt dus niet he?!
Als het kleinschaliger wordt dan is dat ook goed te doen hoor.
En ik had verwacht dat anderen ook weegschaaltjes mee zouden nemen hahaha...maar toen bleek ik ineens de enige te zijn :N: En dan ook nog met zo'n flut geval :N:
Een schaal die tot 10 gaat zou goed zijn...of een personen weegschaal of zo.
Maarrrrrr als we de volgende DDDag doen zoals we gisteren besproken hebben dan hoeft het allemaal niet zo moeilijk te gaan hahahaah...dan komt iedereen bij Jes thuis en ga ik daar in de ochtend, voordat jullie allemaal komen alvast portie's maken
Oh ja...en ik ben HEEEL erg benieuwd op WELK forum er gezeken wordt en WIE er zeikt.
Voor wie is er meegenomen die nu loopt te zeiken?
Naam graag
Dat sjagerijnige stuk vreten mag de volgende keer ook fijn weg blijven.
Wel profiteren van een DDDag die HIER georganiseerd wordt, die in hoofdmoot voor de LEUK georganiseerd is en dan ook nog klagen terwijl een ander met de spullen sleept.
Oprotten met dat gezever
-
Leane
En je weet dat ik dan wel wil komen helpen verpakken s'morgens. En kan zelfs wat mee pikken vanuit Hardenbergmercedes2803 schreef:Maarrrrrr als we de volgende DDDag doen zoals we gisteren besproken hebben dan hoeft het allemaal niet zo moeilijk te gaan hahahaah...dan komt iedereen bij Jes thuis en ga ik daar in de ochtend, voordat jullie allemaal komen alvast portie's makenmet naampjes erop ed.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Bea, ik lees net dat het een vriendin van jou is die wat commentaar had, maar dat ze idd wel blij is met de spullen.
Als je de volgende keer wat voor haar meeneemt, doe dat dan gewoon in 1 bestelling samen met die van jou...
Jij besteld gewoon wat meer en deelt dat weer met haar.
En Pacco...idd...dat had je gisteren gezegd...dus dat moet helemaal goedkomen
Als je de volgende keer wat voor haar meeneemt, doe dat dan gewoon in 1 bestelling samen met die van jou...
Jij besteld gewoon wat meer en deelt dat weer met haar.
En Pacco...idd...dat had je gisteren gezegd...dus dat moet helemaal goedkomen
-
nance
- Erelid
Mijn honden waren weer ontzettend blij dat Natas zoveel eten kwam brengen. Zelfs Ollie heeft van het kipgehakt gegeten en ik hoop echt dat ik hem met behulp van t gehakt helemaal over kan zetten op barf! Tot nu toe vrat hij alleen brokken en hoefde meneer niks anders, maar dit kon hij niet laten staan, bedankt allemaal!
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Nou, Sjefke en Nozem hebben hun eerste kipkarkasje achter de kiezen hoor!
Ik heb ze voor alle zekerheid in het begin voor ze vastgehouden, maar had al heel snel door dat Nozem gelijk begon met het kraken ervan, dus die heb ik losgelaten.
Sjefke haar tanden zijn wat afgesleten, dus die had iets meer moeite maar was ook verwoed bezig om het karkas netjes en niet te snel weg te werken.
Ik heb er helaas geen foto's van, Eric wilde het niet zine, laat staan foto's ervan maken!
Maar dat gaat wel bijtrekken, hij gaat er vast net zo goed aan wennen als aan de KVV, waar hij eerst ook niet bij in de buurt wilde komen, want het stonk zo. Nu geeft hij het net zo gemakkelijk als ik er eens niet ben.
Ik denk inderdaad dat een goede weegschaal al een stuk zou schelen. Eentje die tot 5 kilo gaat is dan toch al heel handig? En dan gewoon van tevoren lootjes maken en nummers trekken voor de volgorde.
Ik vind ook dat de leveranciers eerst bij elkaar hun bestelling mogen ophalen, voordat de afnemers aan de beurt zijn.
En niet vergeten om goede lijsten te maken (en ook mee te nemen!
)
Mocht er een volgende editie komen en er is hulp nodig, bied ik me bij deze hiervoor aan.
Ik heb ze voor alle zekerheid in het begin voor ze vastgehouden, maar had al heel snel door dat Nozem gelijk begon met het kraken ervan, dus die heb ik losgelaten.
Sjefke haar tanden zijn wat afgesleten, dus die had iets meer moeite maar was ook verwoed bezig om het karkas netjes en niet te snel weg te werken.
Ik heb er helaas geen foto's van, Eric wilde het niet zine, laat staan foto's ervan maken!
Maar dat gaat wel bijtrekken, hij gaat er vast net zo goed aan wennen als aan de KVV, waar hij eerst ook niet bij in de buurt wilde komen, want het stonk zo. Nu geeft hij het net zo gemakkelijk als ik er eens niet ben.
Ik denk inderdaad dat een goede weegschaal al een stuk zou schelen. Eentje die tot 5 kilo gaat is dan toch al heel handig? En dan gewoon van tevoren lootjes maken en nummers trekken voor de volgorde.
Ik vind ook dat de leveranciers eerst bij elkaar hun bestelling mogen ophalen, voordat de afnemers aan de beurt zijn.
En niet vergeten om goede lijsten te maken (en ook mee te nemen!
Mocht er een volgende editie komen en er is hulp nodig, bied ik me bij deze hiervoor aan.
-
Marion.
Ik was ze nu vergeten, maar er moeten gewoon grote schalen mee. Ik heb deze van de Xenos. Onderkant is een cm of 10 doorsnee, maar er past wel 5 liter in. Kosten geen drol. Ik heb er 3 van, dus die neem ik de volgende keer weer mee (als ik ze niet vergeetLongFields schreef:Ik denk inderdaad dat een goede weegschaal al een stuk zou schelen. Eentje die tot 5 kilo gaat is dan toch al heel handig? En dan gewoon van tevoren lootjes maken en nummers trekken voor de volgorde.
En niet vergeten om goede lijsten te maken (en ook mee te nemen!)
Weegschaal was prima, maar inderdaad de enige. Niet handig dus. Mijn weegschaal gaat maar tot 2 kilo. Doet het wel op de tiende gram nauwkeurig, maar daar hebben we niet zoveel aan
Personenweegschaal is misschien nog niet zo'n gek plan. Wel in combinatie met zo'n wijde schaal, denk ik
Leuk, dat Sjefke en Nozem genoten hebben. Eric is wel zo om denk ik. Anders moet je hem de volgende keer maar meeslepen naar DDD
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
gewoon een persoon op die weegschaal zetten, eerst dat gewicht even weten dan die persoon zakken met spul in haar handen duwen.werkt goed, zo doe ik het huis ook als ik wat verdelen moetMarion. schreef:[
Personenweegschaal is misschien nog niet zo'n gek plan. Wel in combinatie met zo'n wijde schaal, denk ik![]()
:

-
Leane
-
bea leyba
- Zeer actief
Ja ik zeg ook elke keer na de ddd dat ik de volgende keer mijn weegschaal mee neem. Maar als het dan zover is vergeet ik hem weerMarion. schreef:Ik was ze nu vergeten, maar er moeten gewoon grote schalen mee. Ik heb deze van de Xenos. Onderkant is een cm of 10 doorsnee, maar er past wel 5 liter in. Kosten geen drol. Ik heb er 3 van, dus die neem ik de volgende keer weer mee (als ik ze niet vergeetLongFields schreef:Ik denk inderdaad dat een goede weegschaal al een stuk zou schelen. Eentje die tot 5 kilo gaat is dan toch al heel handig? En dan gewoon van tevoren lootjes maken en nummers trekken voor de volgorde.
En niet vergeten om goede lijsten te maken (en ook mee te nemen!)
).
Weegschaal was prima, maar inderdaad de enige. Niet handig dus. Mijn weegschaal gaat maar tot 2 kilo. Doet het wel op de tiende gram nauwkeurig, maar daar hebben we niet zoveel aan![]()
Personenweegschaal is misschien nog niet zo'n gek plan. Wel in combinatie met zo'n wijde schaal, denk ik![]()
Leuk, dat Sjefke en Nozem genoten hebben. Eric is wel zo om denk ik. Anders moet je hem de volgende keer maar meeslepen naar DDD

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
spannend he!!LongFields schreef:Nou, Sjefke en Nozem hebben hun eerste kipkarkasje achter de kiezen hoor!
watjeIk heb er helaas geen foto's van, Eric wilde het niet zine, laat staan foto's ervan maken!
o..hij gaat straks nog eerst jaloers worden hoor, als jij tijdens vakantie op speurtocht naar voer voor je honden gaatMaar dat gaat wel bijtrekken, hij gaat er vast net zo goed aan wennen als aan de KVV, waar hij eerst ook niet bij in de buurt wilde komen, want het stonk zo. Nu geeft hij het net zo gemakkelijk als ik er eens niet ben.
.
Maar als er mensen naar je honden kijken hoe ze eten hij dan wel apetrots is..wacht maar af

-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben inmiddels net zo ver dat ik van wat ik had alleen nog moet slikken bij de slokdarmP@CO schreef:Leuk is dat he, Jos en ik gisteren ook en dan elkaar aankijken van wat is datNatas. schreef:Ik heb vanmiddag alles uitgepakt en in porties verdeeld (kleine porties, zucht, voor die muis)
Elke keer graaien in die zak...... aaah dat is dit! Leek wel Sinterklaas![]()
haha