Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Napraat DDD 3
Moderator: moderatorteam
-
Leane
OMG :N: op een ander forum waar ik kom heb ik een topic geopend over de DDD met foto's.Nu is er een topic in de discussiehoek geopend er over. Waarom er onschuldige dieren afgeslacht moeten worden voor onze hondjes. En dat daar dan ook nog foto's van worden gemaakt. Of die dieren minder waard zijn dan onze geliefde hondjes enz
-
Leane
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
P@CO schreef:OMG :N: op een ander forum waar ik kom heb ik een topic geopend over de DDD met foto's.Nu is er een topic in de discussiehoek geopend er over. Waarom er onschuldige dieren afgeslacht moeten worden voor onze hondjes. En dat daar dan ook nog foto's van worden gemaakt. Of die dieren minder waard zijn dan onze geliefde hondjes enz
whahahahahahaha.
Nou, gewoon niet op in gaan.
En als je er wel op in gaat, moet je ze maar eens vragen wat er in hun brokjes zit, en hoe die dieren eruit zagen toen ze gedood waren en naar de fabriek gebracht werden voor verwerking in brokjes. Of in ieder geval die 5% ervan die in brokjes zit.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
-
Leane
Die discussie over brokken hebben ook totaal geen zin. Want hun honden doen het goed op brokkenRoelfien schreef:P@CO schreef:OMG :N: op een ander forum waar ik kom heb ik een topic geopend over de DDD met foto's.Nu is er een topic in de discussiehoek geopend er over. Waarom er onschuldige dieren afgeslacht moeten worden voor onze hondjes. En dat daar dan ook nog foto's van worden gemaakt. Of die dieren minder waard zijn dan onze geliefde hondjes enz
whahahahahahaha.
En als je er wel op in gaat, moet je ze maar eens vragen wat er in hun brokjes zit, en hoe die dieren eruit zagen toen ze gedood waren en naar de fabriek gebracht werden voor verwerking in brokjes. Of in ieder geval die 5% ervan die in brokjes zit.
-
Marion.
Mogen wij daar ook komen/lezen???P@CO schreef:OMG :N: op een ander forum waar ik kom heb ik een topic geopend over de DDD met foto's.Nu is er een topic in de discussiehoek geopend er over. Waarom er onschuldige dieren afgeslacht moeten worden voor onze hondjes. En dat daar dan ook nog foto's van worden gemaakt. Of die dieren minder waard zijn dan onze geliefde hondjes enz
Haha, DDD wordt beroemd
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Leane
Je moet geregistreert zijn om te lezenMarion. schreef:Mogen wij daar ook komen/lezen???P@CO schreef:OMG :N: op een ander forum waar ik kom heb ik een topic geopend over de DDD met foto's.Nu is er een topic in de discussiehoek geopend er over. Waarom er onschuldige dieren afgeslacht moeten worden voor onze hondjes. En dat daar dan ook nog foto's van worden gemaakt. Of die dieren minder waard zijn dan onze geliefde hondjes enz
Haha, DDD wordt beroemd
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Maar wat denken zij dan dat er in hun brokjes zit? Met een heel klein beetje mazzel zit daar ook vlees in. En dat vlees groeit niet aan een boom. Dat zijn hele lieve knuffelige runderen, schaapjes en kittige kipjes, die heel schattig graankorreltjes pikken (meestal visafval, maar goed, dat kan je beter helemaal niet vertellen :N: ) en die worden dan gewoon geslacht, en als al het goede van die dode beestjes gebruikt is, dan gaan de restanten ervan in hun brokjes. Ook hele bloederige stukjes vlees.P@CO schreef:Die discussie over brokken hebben ook totaal geen zin. Want hun honden doen het goed op brokkenRoelfien schreef:P@CO schreef:OMG :N: op een ander forum waar ik kom heb ik een topic geopend over de DDD met foto's.Nu is er een topic in de discussiehoek geopend er over. Waarom er onschuldige dieren afgeslacht moeten worden voor onze hondjes. En dat daar dan ook nog foto's van worden gemaakt. Of die dieren minder waard zijn dan onze geliefde hondjes enz
whahahahahahaha.
En als je er wel op in gaat, moet je ze maar eens vragen wat er in hun brokjes zit, en hoe die dieren eruit zagen toen ze gedood waren en naar de fabriek gebracht werden voor verwerking in brokjes. Of in ieder geval die 5% ervan die in brokjes zit.Ik heb gezegd dat ik moest lachen om het topic. Toen kreeg ik te horen dat ik niet serieus was
Ik heb getypt dat we er anders over denken !!
En trouwens, dit vlees is niet geslacht voor de honden. Dit vlees is geslacht voor mensen, het is vlees wat voor menselijke consumptie bedoeld is. En alle afsnijdsels en alle ribben en botjes daarvan, die mogen wij dan kopen voor de hondjes. Dus niks geslacht voor de hondjes, geslacht voor mensjes. En de honden krijgen gewoon keurig de restjes.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vond het erg gezellig om jullie allemaal weer even te zien. Mullu heeft ook een super dagje gehad zo heel de dag in zijn eentje mee op pad. Was om half 9 pas thuis. De pups zijn oppeens héél anders!Hutsje schreef:Ik had 40 kilo gehakt meer en 40 kilo nekken. Ik snap er echt geen reet van. Ik ben nu echt stuk, ga het morgen op mijn gemak nog wel eens narekenen. Vanmiddag hadden we al een bedrag en als dat klopt is dat aanzienlijk.
en uh, Paco, had ik nou die 8 kippen van je gehad of niet? Als ik ze wel heb heb ik ze iig niet aan je betaald :N: . (Het spul ligt nog steeds in de auto, morgen weer een dag....)
Jes, ik zal morgen dat gehakt wat ik heb gekregen even wegen dat is misschien handig voor "de statistieken". Dat is iig nog geen 10 kg.
Als mensen leveranciers geld tekort komen betaal ik natuurlijk ook mee. Wat vervelend allemaal
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Er is niets blijven staan dus ik zal ze dan wel hebben. Maar waarom ben je niet even bij me gekomen om af te rekenen dan? Shit, nu heb ik je niet betaald!P@CO schreef:Als jij ze in de auto hebt gezet dan heb je ze. We hebben ze bij het andere vlees gezet naast de auto.Hutsje schreef:en uh, Paco, had ik nou die 8 kippen van je gehad of niet? Als ik ze wel heb heb ik ze iig niet aan je betaald :N: . (Het spul ligt nog steeds in de auto, morgen weer een dag....)

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
Ik heb ongeveer 100 euro afgerekend, waarvan er 50 voorgeschoten was door een vriendin voor wie ik ook wat besteld heb dat had ik apart gehouden, en de andere 50 had ik ook apart zitten. Ik heb ook eerst afgerekend voor ikzelf uitbetaald heb gekregen voor het grootste gedeelte dus dat kan niet. We zijn het vanmiddag in de auto al uitgebreid nagegaan allemaal.chrico schreef:Jessica, je heb ook spullen verrekend ter plekke. Misschien is dat een gedeelte missend??

-
chrico
- Zeer actief
-
WOEF!
- Zeer actief
jij hebt van jessica 4 kilo kipgehakt en geen kipkarkas omdat daar niet meer van was.nance schreef:Natas komt t morgen brengen en ik zal t goed nakijken, maar als we met zn allen meer moeten betalen, moeten jullie t even zeggen. t is fantastisch dat dit kan en niemand moet er bij in schieten natuurlijk, dus jullie roepen maar!
in plaats van de kipkarkas heb je van jessica nog 3 kilo rundernekken,ribben etc
in totaal was dat 5,50
graag gedaan.
Groeten van "Woef" én Lianne
-
Leane
-
Leane
Jij komt zwaar tekort dan denk je toch niet dat ik nog bij jou langs kom om geld te vangen haha. Jij moet even uitrekenen wat je tekort komt met alles en dan krijg je nog geld van mijHutsje schreef:Er is niets blijven staan dus ik zal ze dan wel hebben. Maar waarom ben je niet even bij me gekomen om af te rekenen dan? Shit, nu heb ik je niet betaald!P@CO schreef:Als jij ze in de auto hebt gezet dan heb je ze. We hebben ze bij het andere vlees gezet naast de auto.Hutsje schreef:en uh, Paco, had ik nou die 8 kippen van je gehad of niet? Als ik ze wel heb heb ik ze iig niet aan je betaald :N: . (Het spul ligt nog steeds in de auto, morgen weer een dag....)
-
WOEF!
- Zeer actief
jessica ik zal ff zeggen wat ik van jou heb voor de zekerheid en wat ik betaald heb
voor nance heb ik meegenomen:
4 kilo kipgehakt
3 kilo rundernekken,ribben etc
totaal 5,50
voor supertyson:
5 kilo rundernekken,ribbne etc
totaal 2,50
voor natas:
3 kilo slokdarm
totaal 1,50
= 10 euro van gemaakt
voor mezelf:
2 kilo kipgehakt
2 kabeljouw koppen
1 kilo kipnekken
= 4,50
heb je daar wat aan?
en klopt dat ook volgens jou?
ik zal het morgen nog nawegen mischien waren die zakjes tog zwaarder zou dat kunnen?
4 kilo kipgehakt
totaal 5,50
voor supertyson:
totaal 2,50
voor natas:
3 kilo slokdarm
totaal 1,50
= 10 euro van gemaakt
voor mezelf:
2 kilo kipgehakt
2 kabeljouw koppen
1 kilo kipnekken
= 4,50
heb je daar wat aan?
ik zal het morgen nog nawegen mischien waren die zakjes tog zwaarder zou dat kunnen?
-
chrico
- Zeer actief
WOEF! schreef:jessica ik zal ff zeggen wat ik van jou heb voor de zekerheid en wat ik betaald heb![]()
4 kilo kipgehakt
totaal 5,50 7 euro
voor supertyson:
totaal 2,50
voor natas:
3 kilo slokdarm
totaal 1,50
= 10 euro van gemaakt
voor mezelf:
2 kilo kipgehakt
2 kabeljouw koppen
1 kilo kipnekken
= 4,50
heb je daar wat aan?
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Bas Rouge bedankt voor de geitensnippers en -ribben
M'n hondjes zijn er super blij mee en Charlotte nogmaals bedankt voor het meenemen
helemaal toppie 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
WOEF!
- Zeer actief
ja is dat zo?chrico schreef:WOEF! schreef:jessica ik zal ff zeggen wat ik van jou heb voor de zekerheid en wat ik betaald heb![]()
4 kilo kipgehakt
totaal 5,50 7 euro
voor supertyson:
totaal 2,50
voor natas:
3 kilo slokdarm
totaal 1,50
= 10 euro van gemaakt
voor mezelf:
2 kilo kipgehakt
2 kabeljouw koppen
1 kilo kipnekken
= 4,50
heb je daar wat aan?
ik zal het morgen nog nawegen mischien waren die zakjes tog zwaarder zou dat kunnen?de rest weet ik niet
ik weet namelijk zeker dat ik daar 5,50 voor heb betaald geen 7 euro :N: (het is namelijk nog opgeschreven)
4 euro voor 4 kilo kipgehak
en 1,50 voor 3 kilo ribben
als dit fout berekent is krijg je zoiezo dus nog geld van mij
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Heb je Mullu's foto's al in de fotohoek zien staan?sirene schreef: Ik vond het erg gezellig om jullie allemaal weer even te zien. Mullu heeft ook een super dagje gehad zo heel de dag in zijn eentje mee op pad. Was om half 9 pas thuis. De pups zijn oppeens héél anders!(ik zit nu in de werpkist met mijn laptop;o)
-
WOEF!
- Zeer actief
ik vond jou honden trouwens erg leuk om eens te zien, ik had lakense (schrijf je dat zoLongFields schreef:Heb je Mullu's foto's al in de fotohoek zien staan?sirene schreef: Ik vond het erg gezellig om jullie allemaal weer even te zien. Mullu heeft ook een super dagje gehad zo heel de dag in zijn eentje mee op pad. Was om half 9 pas thuis. De pups zijn oppeens héél anders!(ik zit nu in de werpkist met mijn laptop;o)
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Je bent niet de enige hoor!WOEF! schreef:ik vond jou honden trouwens erg leuk om eens te zien, ik had lakense (schrijf je dat zoLongFields schreef:Heb je Mullu's foto's al in de fotohoek zien staan?sirene schreef: Ik vond het erg gezellig om jullie allemaal weer even te zien. Mullu heeft ook een super dagje gehad zo heel de dag in zijn eentje mee op pad. Was om half 9 pas thuis. De pups zijn oppeens héél anders!(ik zit nu in de werpkist met mijn laptop;o)
?) eigelijk groter verwacht, is dus niet zo
Maar de Laekense moet minimaal 56 centimeter hoog zijn (teefje) en mag maximaal 66 centimeter hoog zijn (reu). De ideale maat voor een teefje is 58 centimeter en voor een reu 62.
Je ziet wel veel Belgen die hoger zijn dan de rasstandaard voorschrijft, en juist daardoor lijken de mijne zo klein denk ik.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
mijn meissie is ook maar 57 cmLongFields schreef:Je bent niet de enige hoor!WOEF! schreef:ik vond jou honden trouwens erg leuk om eens te zien, ik had lakense (schrijf je dat zoLongFields schreef:Heb je Mullu's foto's al in de fotohoek zien staan?sirene schreef: Ik vond het erg gezellig om jullie allemaal weer even te zien. Mullu heeft ook een super dagje gehad zo heel de dag in zijn eentje mee op pad. Was om half 9 pas thuis. De pups zijn oppeens héél anders!(ik zit nu in de werpkist met mijn laptop;o)
Maar de Laekense moet minimaal 56 centimeter hoog zijn (teefje) en mag maximaal 66 centimeter hoog zijn (reu). De ideale maat voor een teefje is 58 centimeter en voor een reu 62.
Je ziet wel veel Belgen die hoger zijn dan de rasstandaard voorschrijft, en juist daardoor lijken de mijne zo klein denk ik.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
WOEF!
- Zeer actief
ja ik lees net in t foto topic dat ik niet de enige was die dat dacht.LongFields schreef:Je bent niet de enige hoor!WOEF! schreef:ik vond jou honden trouwens erg leuk om eens te zien, ik had lakense (schrijf je dat zoLongFields schreef:Heb je Mullu's foto's al in de fotohoek zien staan?sirene schreef: Ik vond het erg gezellig om jullie allemaal weer even te zien. Mullu heeft ook een super dagje gehad zo heel de dag in zijn eentje mee op pad. Was om half 9 pas thuis. De pups zijn oppeens héél anders!(ik zit nu in de werpkist met mijn laptop;o)
heb nognooit een LAEkense
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Echt bijna iedereen die mijn honden voor het eerst ziet na ze op foto's te hebben gezien denkt dat ze groter zijn. Dus ik ben het wel gewend.WOEF! schreef:ja ik lees net in t foto topic dat ik niet de enige was die dat dacht.LongFields schreef:Je bent niet de enige hoor!WOEF! schreef:ik vond jou honden trouwens erg leuk om eens te zien, ik had lakense (schrijf je dat zoLongFields schreef: Heb je Mullu's foto's al in de fotohoek zien staan??) eigelijk groter verwacht, is dus niet zo
heb nognooit een LAEkenseherder gezien erg leuk leuke krullebollen
Ben je trouwens al weer een beetje opgewarmd inmiddels, jij was volgens mij helemaal verkleumd vanmiddag!
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
ik vind het geweldig dat jullie zoiets organiseren
heel erg bedankt allemaal die zoiets mogelijk maken, leveren afwegen voorschieten meenemen
voor mensen die je eigenlijk nauwelijks kent
echt top!
en als er nog bijgelegd moet worden vind ik het niet meer dan logisch dat we er allemaal aan mee betalen
echt top!
en als er nog bijgelegd moet worden vind ik het niet meer dan logisch dat we er allemaal aan mee betalen
-
WOEF!
- Zeer actief
ja lekker gedoucht en voor de kachel warm kopje koffie gedronkenLongFields schreef:Echt bijna iedereen die mijn honden voor het eerst ziet na ze op foto's te hebben gezien denkt dat ze groter zijn. Dus ik ben het wel gewend.WOEF! schreef:ja ik lees net in t foto topic dat ik niet de enige was die dat dacht.LongFields schreef:Je bent niet de enige hoor!WOEF! schreef: ik vond jou honden trouwens erg leuk om eens te zien, ik had lakense (schrijf je dat zo?) eigelijk groter verwacht, is dus niet zo
heb nognooit een LAEkenseherder gezien erg leuk leuke krullebollen
![]()
Ben je trouwens al weer een beetje opgewarmd inmiddels, jij was volgens mij helemaal verkleumd vanmiddag!
we hadden om half 9 puppencursus in de kou op t drassige veld en toen nog op de parkeerplaats bij ddd dus ja had heel erg koud! maar maakte het niet minder leuk om jullie eens te zien
-
WOEF!
- Zeer actief
jou bestelling bij tineke is trouwens mindergeworden,SuperTyson schreef:ik vind het geweldig dat jullie zoiets organiserenheel erg bedankt allemaal die zoiets mogelijk maken, leveren afwegen voorschieten meenemen
voor mensen die je eigenlijk nauwelijks kent
echt top!
het beursvlees was op (of je moet het beurs vlees delen met de laatste 5 kilo die nance had
meenemen was geen probleem bedankt de leveranciers
ja als ze niet minstens quite komen vind ik ook dat we moeten bijleggen