LongFields schreef:mercedes2803 schreef:Marion. schreef:Hutsje schreef:Ben er wel aardig bij in geschoten maar ik moet het nog goed narekenen.
Tssssssss, jij hebt ook een boekhouder van niks
Reken maar even na. Straks gaan we met z'n allen storten, denk ik. Want dit kan niet.

Ik stond eerst te verdelen en ik denk dat er twee dingen gebeurd zijn...
Spul "verdwenen" dat niet afgewogen is en ook en/of niet betaald is.
En dat de compensatie van de nekken met het karkas niet in de centen is gecompenseerd.
10 kilo nek is 10 euro
10 kilo karkas is 1 euro..
Tel uit je verlies als hier een paar keer wat mis is gegaan. Dat mensen dachten karkas te hebben gepakt/gekregen en het af hebben gerekend als karkas terwijl het nekken waren.
Maar dat laatste is wel na te gaan, als iedereen gewoon kijkt wat hij aan nekken heeft gehad in plaats van karkas. Dan kan het verschil tussen de prijs aan nek en karkas alsnog aan Jessica worden overgemaakt. Of zie ik dat verkeerd?
Dat lijkt mij wel dat dat na te gaan is.
Ik kan me iets anders namelijk niet voorstellen.
Alle bedragen die ik afgerekend heb kwamen redelijk overeen met de bedragen die ik van te voren uitgerekend had en weken alleen een klein beetje af omdat sommigen helemaal geen karkas hadden. En sommigen zelfs helemaal geen gehakt hadden terwijl Jes daar 40 !!!! extra van had...
Shoots mee, maar ik snapte er geen bal meer van op een gegeven moment.
Er was 40 kilo extra gehakt, maar ik heb voor sommigen zelfs minder moeten doen omdat het gewoon foetsie was.
Dat is denk ik ook gecompenseerd met het karkas dat te weinig was en hetzelfde verhaal met de prijs.
Gehakt is ook 1 euro de kilo...
Ik weet zeker dat ik geen telfouten heb gemaakt , maar ik heb natuurlijk niet gezien wat mensen echt hadden.
Ik kreeg gewoon verteld dat iemand bvb 10 kilo karkas had en dat werd afgerekend a 1 euro als dat nekken zijn geweest scheelt het dus al 9 euro