Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

DDD3 doorstart, 10 februari Vlietlanden

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Dorien schreef:Lijkt me prettiger om rustig van te voren te kunnen berekenen wat een ieder terug krijgt aan geld en dat dan over te telebankieren, dan dat je hele lijsten bij moet houden en op de dag zelf dat ook nog moet gaan terug betalen. Lijkt me dat je daar als leverancier nou niet echt op te wachten zit. Denk ik tenminste.
Is ook zo. Maar je weet nooit wat je precies "levert". Ik doe het graag eerlijk, en weeg de pakjes na. Is er één 2,54 kilo dan moet die persoon meer betalen dan die van 2,21 kilo :mrgreen:

Volgens mij wordt het meeste diezelfde ochtend pas geleverd. En dan pas weet je het precies. Dus aan cash ontkom je niet volgens mij :19:

Verder denk ik wel dat het streven moet zijn dat in elk geval de leverancier er niet bij in schiet.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Marion. schreef:
Aimee schreef:maar ik ben bang dat ik morgen niet kom, ookal is het om de hoek, het weer zit echt niet mee, en ging toch wel voornamelijk voor de foto's :N: :N: :mrgreen:
Heeeeeeeeee, niet terugtrekken Aimee. Weet je wat voor mooie foto's je in de motregen kunt maken? (is het niet van de hondjes dan is het wel van de mensjes :mrgreen: )

Komen hoor!
:mrgreen: :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

mercedes2803 schreef:
Hutsje schreef:
mercedes2803 schreef: Ik denk dat de volgende DDDagen gewoon in twee keer moeten vanwege de hoeveelheden. Of dat iedereen gewoon bij Jes thuis komt. Ze kan dan vast een week of wat van te voren inslaan en ook veel meer inslaan omdat ze het niet hoeft te vervoeren. dan kan iedereen mooi met zijn eigen karretje komen en zoveel meenemen als ie wil :mrgreen:
Dat kan niet want zoveel vriesruimte heb ik niet :N: .
Vooraf afrekeken kan ook niet want ik weet niet wat ik kan leveren.
nee, dat is waar...maar als de poelier van te voren al wat kan verzamelen dan kun je op de dag zelf meer afhalen wat niet in vriezers hoeft...
Het is iig altijd meer dan wat je verslepen kunt met een auto
Ja, dat klopt. Maar ik krijg morgen ook het maximale wat ze kunnen krijgen voor deze keer. 13 kratten in totaal excl. nekken. Als ik alle vreizers leeg heb (volgens mij ga ik dat niet mee maken) dan kan ik het in 2 keer doen. Morgen hebben we ook niet veel plek. Ik rij heen! :mrgreen:
Afbeelding
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Heel erg jammer meid! Kan echt niemand het voor je meenemen? Dan kan je het toch aan het eind van de middag ophalen, dan hoef je alleen maar even heen en weer te rijden.
Als iemand in de buurt van 't Gooi/Almere het voor mij mee kan nemen dan zou dat natuurlijk gewéldig zijn! Natuurlijk wil ik dolgraag mijn spullen hebben en wil ik dolgraag het geld aan de leveranciers geven, het is niet de bedoeling dat zij met mijn spullen blijven zitten.
ophalen hier ergens in de buurt is geen probleem, ik kan best een uurtje van huis.

Als iemand in de mogelijkheid is om het mee te nemen dan wil ik vanavond nog het 'ongeveer bedrag' overmaken en komt het wel goed.
Als niemand het kan/wil meenemen en er blijven spullen van mij over wil ik die uiteraard ook vergoeden aan de leveranciers.
Het is dus niet dat ik niet wíl maar ik kan écht niet lang van huis momenteel...
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Hutsje schreef:
mercedes2803 schreef:
Hutsje schreef:
mercedes2803 schreef: Ik denk dat de volgende DDDagen gewoon in twee keer moeten vanwege de hoeveelheden. Of dat iedereen gewoon bij Jes thuis komt. Ze kan dan vast een week of wat van te voren inslaan en ook veel meer inslaan omdat ze het niet hoeft te vervoeren. dan kan iedereen mooi met zijn eigen karretje komen en zoveel meenemen als ie wil :mrgreen:
Dat kan niet want zoveel vriesruimte heb ik niet :N: .
nee, dat is waar...maar als de poelier van te voren al wat kan verzamelen dan kun je op de dag zelf meer afhalen wat niet in vriezers hoeft...
Ja, dat klopt. Maar ik krijg morgen ook het maximale wat ze kunnen krijgen voor deze keer. 13 kratten in totaal excl. nekken. Als ik alle vreizers leeg heb (volgens mij ga ik dat niet mee maken) dan kan ik het in 2 keer doen. Morgen hebben we ook niet veel plek. Ik rij heen! :mrgreen:
Als ik dubbelgeklapt en wel uit de auto kom rollen daar in Leiden dan moet iedereen maar mooi even rustig aan doen en wachten tot ik ontkreukt ben :mrgreen:
nee, komt wel goed en anders stoppen we onderweg een keertje...

Zal ik Creedence meenemen voor onderweg :wink:
Hutsje
Zeer actief

mercedes2803 schreef:
Hutsje schreef:
mercedes2803 schreef:
Hutsje schreef: Dat kan niet want zoveel vriesruimte heb ik niet :N: .
Als ik dubbelgeklapt en wel uit de auto kom rollen daar in Leiden dan moet iedereen maar mooi even rustig aan doen en wachten tot ik ontkreukt ben :mrgreen:
nee, komt wel goed en anders stoppen we onderweg een keertje...

Zal ik Creedence meenemen voor onderweg :wink:
Hahaha, ontkreukt en de rest! Ik vrees dat je zowel Kiefer ALS FritZ voorin krijgt :N: .

We kijken wel even anders laat ik ze thuis.

Bedoel je Tomtommie? Ja, doe maar, dat wilde ik je nog vragen! Of een routebeschrijving is ook goed hoor! Ik zoek en print wel even anders.
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

We moeten idd even kijken hoe we dat doen hahahaha...
Met Fritz EN Kiefer voorin :N: :mrgreen:
We zien wel :wink:

Creedence = Cd van Creedence Clearwater Revival = jaren 60-70 muziek :mrgreen: Ik heb ook Beth Hart in de aanbieding..
Gekregen van Yuki :wink:
Hutsje
Zeer actief

mercedes2803 schreef:We moeten idd even kijken hoe we dat doen hahahaha...
Met Fritz EN Kiefer voorin :N: :mrgreen:
We zien wel :wink:

Creedence = Cd van Creedence Clearwater Revival = jaren 60-70 muziek :mrgreen: Ik heb ook Beth Hart in de aanbieding..
Gekregen van Yuki :wink:
Ow, hahaha. Beth Hart heb ik ook, live in Paradiso, en the Infadels en Editors :mrgreen:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Ik ga nu douchen en naar bed, ik moet er morgen HEEL vroeg uit :N:
Afbeelding
Knoeppie
Zeer actief

Mocht iemand morgen toch de behoefte hebben het voor mij mee te nemen, graag. Ik zorg dat ik het morgenavond of zondag kom halen en betalen.
Lukt het niet dan moeten jullie het mar onderling verdelen en zal ik als er iets over blijft de leverancier betalen..

Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Mijn bestelling ligt al in de auto,alles keurig verpakt :cheer: :cheer: :cheer:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Het is nog droog! Ik duim dat dat zo blijft! :ok:
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

Ik ga vast verdwalen :smile:

Als leveranciers met spullen blijven zitten, wil ik ook gerust meer afnemen hoor, geen probleem. :ok: Kan toch niet zo zijn dat zij alle moeite moeten doen voor eventueel piet snot.

Volgende keer wil ik best naar Jessica rijden hoor en/of naar Tineke :ok:

Ik neem trouwens straks plastic bekertjes mee, vuilniszakken, diepvrieszakken en pedaalemmerzakken. :wink:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

Sorry Knoeppie lees het nu pas anders had ik het voor je mee kunnen nemen.
mensen ik kom eraan. :wink:
Afbeelding
Knoeppie
Zeer actief

bea leyba schreef:Sorry Knoeppie lees het nu pas anders had ik het voor je mee kunnen nemen.
mensen ik kom eraan. :wink:
Almere was makkelijker geweest natuurlijk maar ik ben allang reuze blij dat het toch mijn kant op komt!!
Metaveenendaal nogmaals: mijn dank is groot!!

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”