Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

DDD3 doorstart, 10 februari Vlietlanden

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Aimee schreef:maar ik ben bang dat ik morgen niet kom, ookal is het om de hoek, het weer zit echt niet mee, en ging toch wel voornamelijk voor de foto's :N: :N: :mrgreen:
Heeeeeeeeee, niet terugtrekken Aimee. Weet je wat voor mooie foto's je in de motregen kunt maken? (is het niet van de hondjes dan is het wel van de mensjes :mrgreen: )

Komen hoor!
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

Ik kom zonder hond maar met koffie en thee.
Is er nog iemand die wat te drinken meeneemt nu Ice tea Natas er niet is?? :wink:
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Wie serieus denkt dat hij/zij ,met Hilje op een DDDag, geen aanspraak heeft, die moet zich na laten kijken :pffff: :mrgreen:

oh jeee.... :N: nu moet ik mijn reputatie wel hoog houden natuurlijk
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Mensen, het spijt me heel erg maar ik moet de boel afzeggen :jank:
Ik baal zo verschrikkelijk maar ik kan niet thuis weg...
Het gaat zo verschrikkelijk klote met mijn vriend (zie topic in Koffiekorner) dat ik hem niet alleen kan laten.
Hij kan bijna zijn bed niet uit van de pijn en is ook psychisch nu naar de klote.
Hij kan naar de wc lopen en that's it, ik kan hem nu echt niet alleen laten.
Godver ik had er zoveel zin in en wilde nu eindelijk eens wat lekker spul voor Knoeppie hebben :jank:
Ik hoop dat jullie mensen kunnen vinden voor mijn spullen, ik kan ze helaas niet afhalen :jank:
Sorry...
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

bea leyba schreef:Ik kom zonder hond maar met koffie en thee.
Is er nog iemand die wat te drinken meeneemt nu Ice tea Natas er niet is?? :wink:
Ik neem dan wel fris mee en wat lekkers :wink:
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
Marion.

Knoeppie schreef:Mensen, het spijt me heel erg maar ik moet de boel afzeggen :jank:
Het gaat zo verschrikkelijk klote met mijn vriend (zie topic in Koffiekorner) dat ik hem niet alleen kan laten.
Hij kan bijna zijn bed niet uit van de pijn en is ook psychisch nu naar de klote.
Godver ik had er zoveel zin in en wilde nu eindelijk eens wat lekker spul voor Knoeppie hebben :jank:
Ik hoop dat jullie mensen kunnen vinden voor mijn spullen, ik kan ze helaas niet afhalen :jank:
Sorry...
Sterkte meis. De gezondheid van je vriend gaat voor.

Je laatste zin maakt denk ik wel duidelijk dat dit de laatste DDD-dag is. Je bestelling is niet heel mega, maar zijn er meer van dit soort gevallen dan blijft de "leverancier" dus met de bestellingen zitten.
Heeft hij dan ook wel het vlees in waarde voor, maar misschien zat hij daar net niet op te wachten.

Nogmaals, ik snap je heel goed hoor. En zeker gaat je vriend voor. Maar ik moet morgenochtend ook even 250 euro lappen. Voor wildvreemden. En maar zien of ik het terug krijg :19:

Sieneke, jouw idee is het beste. Wij doen niet aan leveringen voor vriendinnetjes van vriendinnen van forumleden.
Zelf halen. En zelf betalen. En zelf gewoon leuk kennis komen maken, en het is geen markt :pffff:
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Knoeppie schreef:Ik hoop dat jullie mensen kunnen vinden voor mijn spullen, ik kan ze helaas niet afhalen :jank:
Sorry...
Ik wil je bestelling van Jessica wel van je overnemen. (als er genoeg is tenminste :wink: )

Veel sterkte met je vriend en hopelijk ben je er de volgende keer wel bij!
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Daphne
Zeer actief

Knoeppie schreef:Mensen, het spijt me heel erg maar ik moet de boel afzeggen :jank:
Sorry...

Beterschap met voor je vriend, das niet niks wat hij heeft orum_banned2.gif

Afbeelding
Knoeppie
Zeer actief

Marion. schreef:
Sorry...
Sterkte meis. De gezondheid van je vriend gaat voor.

Je laatste zin maakt denk ik wel duidelijk dat dit de laatste DDD-dag is. Je bestelling is niet heel mega, maar zijn er meer van dit soort gevallen dan blijft de "leverancier" dus met de bestellingen zitten.
Heeft hij dan ook wel het vlees in waarde voor, maar misschien zat hij daar net niet op te wachten.

Nogmaals, ik snap je heel goed hoor. En zeker gaat je vriend voor. Maar ik moet morgenochtend ook even 250 euro lappen. Voor wildvreemden. En maar zien of ik het terug krijg :19:

Sieneke, jouw idee is het beste. Wij doen niet aan leveringen voor vriendinnetjes van vriendinnen van forumleden.
Zelf halen. En zelf betalen. En zelf gewoon leuk kennis komen maken, en het is geen markt :pffff:
Ik snap dat het niet tof is wat ik doe maar ik zie even geen andere uitweg, als het moet dan wil ik mijn vlees best betalen aan de leveranciers, ik begrijp ook wel dat zij niet voor mijn kosten op kunnen draaien.
Ik begrijp ook dat mensen geen zin hebben om met mijn handel te gaan slepen, als dat zou kunnen was er helemaal geen probleem geweest.
Ik had heel graag willen komen en baal dan ook ongelooflijk, zelfs mijn vriend vind dat ik gewoon moet gaan maar hij kan nog geen kopje thee voor zichzelf maken, ik kan hem zo toch niet achterlaten?
Nogmaals sorry, ik vind het ook klote

Afbeelding
Daphne
Zeer actief

Zo wat een bedrag zeg Marion :80:

Nou, mocht je wat overhouden dan moet je het maar zeggen.
Ik heb niks besteld bij je maar ik wil best wel wat hebben (mits je natuurlijk iets over hebt) :wink:

Afbeelding
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Vriend lief heeft alle kippie's netjes apart in een zakkie gedaan en in grote zakken gedaan met het aantal wat iedereen bestelt heeft met een sticker met naam erop. Lekker makkelijk morgen dus :cheer: Ik neem nog wat zakken mee, en hoop op droog weer. Eerst om 9 uur nog examen met Xavier :N:

Jammer Knoeppie dat je niet kunt. Veel sterkte
Marion.

Knoeppie schreef:Nogmaals sorry, ik vind het ook klote
Nee wijffie. Het gaat echt niet om jou. Op zeker dat je bij je vriend moet blijven, en met jouw bestelling komt het vast wel goed.

Het is meer het idee. Ik moet er niet aan denken dat Sieneke ineens zegt dat ze niet kan komen afnemen. Waar moet ik héén met de zooi :eek:
Dorien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dorien »

Marion. schreef:
Nee wijffie. Het gaat echt niet om jou. Op zeker dat je bij je vriend moet blijven, en met jouw bestelling komt het vast wel goed.

Het is meer het idee. Ik moet er niet aan denken dat Sieneke ineens zegt dat ze niet kan komen afnemen. Waar moet ik héén met de zooi :eek:
Daarom is vooruit betalen in de toekomst wellicht een optie?
Groet,
Dorien
Knoeppie
Zeer actief

Marion. schreef:

Ok, sorry, had liever gekomen en baal ook echt flink.
Ik kan ook niemand vragen het mee te nemen, mijn bestelling mijn verantwoording, jammer voor Knoep en balen voor mij, klote voor de leveranciers..

Afbeelding
Marion.

Daphne schreef:Zo wat een bedrag zeg Marion :80:
En ik kan eigenlijk niet eens meepraten, want bij mij is het minst besteld :wink:
Toch moeten we hiervoor waken. Ik vind dat niemand het terrein af mag, vóórdat de leveranciers quite hebben gespeeld. En anders stellen we gewoon Hilje als algemeen boekhouder aan :pffff:
WOEF!
Zeer actief

Ongelezen bericht door WOEF! »

Sorry...
wat vreselijk voor je vriend en voor jou ook!
heel veel sterkte
Afbeelding

Groeten van "Woef" én Lianne
Marion.

Dorien schreef:Daarom is vooruit betalen in de toekomst wellicht een optie?
Ja, dat denk ik wel. Maar dan wel in het beginstadium al :19:
WOEF!
Zeer actief

Ongelezen bericht door WOEF! »

Daarom is vooruit betalen in de toekomst wellicht een optie?
lijkt me een goeie
Afbeelding

Groeten van "Woef" én Lianne
mercedes2803
Zeer actief

:N: Algeheel boekhouder :N:

Ik kan mezelf niet opsplitten in vieren of vijfen hahahaha.
Maarrrrrr ik heb eigenlijk wel een idee voor de volgende keer :mrgreen: Maar dan wordt het echt een winkel-markt-gebeuren hoor.

Ik aan een tuintafeltje met alle lijsten van alle leveranciers met de bedragen. Dan kan iedereen bij mij af komen rekenen :mrgreen: Dan neem ik per leverancier een tupperware bakje mee voor de poen :mrgreen:

Nouwww we zien wel hahahaha...
Het beste is voor de volgende keren gewoon vooruit het geld overmaken...klaar...geen gezeik.

Ik denk dat de volgende DDDagen gewoon in twee keer moeten vanwege de hoeveelheden. Of dat iedereen gewoon bij Jes thuis komt. Ze kan dan vast een week of wat van te voren inslaan en ook veel meer inslaan omdat ze het niet hoeft te vervoeren. dan kan iedereen mooi met zijn eigen karretje komen en zoveel meenemen als ie wil :mrgreen:
Laatst gewijzigd door mercedes2803 op 09 feb 2007 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Dorien
Zeer actief

Marion. schreef:
Ja, bijv. dat je vóór de sluitingstermijn van het bestellen ook betaald moet hebben. Dan ga je dus pas bestellen (als leverancier zijnde) als je al het geld binnen hebt en iedereen dus besteld heeft.
Nadeel van deze constructie is natuurlijk wel, zoals bijv. nu met Jessica, dat als de slager iets niet kan leveren je óf met een alternatief moet komen, of geld terug moet gaan storten naar jan en alleman. Gedoe dus.
Groet,
Dorien
Marion.

Knoeppie schreef:Ok, sorry, had liever gekomen en baal ook echt flink.
Ik kan ook niemand vragen het mee te nemen, mijn bestelling mijn verantwoording, jammer voor Knoep en balen voor mij, klote voor de leveranciers..
Die laatste zin heb ik dus moeite mee. Jouw bestelling, jouw verantwoording. Jammer voor Knoep en balen voor jou.

En alleen maar "klote voor de leveranciers"? Dus zij die belangenloos voor jou een aankoop doen, kunnen met de zooi blijven zitten? En de boel betalen?
Marion.

Dorien schreef:
Marion. schreef:
Ja, bijv. dat je vóór de sluitingstermijn van het bestellen ook betaald moet hebben. Dan ga je dus pas bestellen (als leverancier zijnde) als je al het geld binnen hebt en iedereen dus besteld heeft.
Nadeel van deze constructie is natuurlijk wel, zoals bijv. nu met Jessica, dat als de slager iets niet kan leveren je óf met een alternatief moet komen, of geld terug moet gaan storten naar jan en alleman. Gedoe dus.
Gedoe blijft het, hoe dan ook :19:

Ik ben voor jouw plan denk ik. Als je weet dat je slager niet alles kan leveren, kun je van tevoren al narekenen wat iemand terug moet krijgen qua geld. Dat geld terug geven (en minder vlees dus) kan dan gewoon cash, denk ik. Toch?
Marion.

mercedes2803 schreef:Ik aan een tuintafeltje met alle lijsten van alle leveranciers met de bedragen. Dan kan iedereen bij mij af komen rekenen :mrgreen: Dan neem ik per leverancier een tupperware bakje mee voor de poen :mrgreen:
Ik zie je helemaal zitten :smile: :smile: :smile:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

mercedes2803 schreef: Ik denk dat de volgende DDDagen gewoon in twee keer moeten vanwege de hoeveelheden. Of dat iedereen gewoon bij Jes thuis komt. Ze kan dan vast een week of wat van te voren inslaan en ook veel meer inslaan omdat ze het niet hoeft te vervoeren. dan kan iedereen mooi met zijn eigen karretje komen en zoveel meenemen als ie wil :mrgreen:
Dat kan niet want zoveel vriesruimte heb ik niet :N: .
Vooraf afrekeken kan ook niet want ik weet niet wat ik kan leveren.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Knoeppie schreef:
Marion. schreef:

Ok, sorry, had liever gekomen en baal ook echt flink.
Heel erg jammer meid! Kan echt niemand het voor je meenemen? Dan kan je het toch aan het eind van de middag ophalen, dan hoef je alleen maar even heen en weer te rijden.
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief

Hutsje schreef:
mercedes2803 schreef: Ik denk dat de volgende DDDagen gewoon in twee keer moeten vanwege de hoeveelheden. Of dat iedereen gewoon bij Jes thuis komt. Ze kan dan vast een week of wat van te voren inslaan en ook veel meer inslaan omdat ze het niet hoeft te vervoeren. dan kan iedereen mooi met zijn eigen karretje komen en zoveel meenemen als ie wil :mrgreen:
Dat kan niet want zoveel vriesruimte heb ik niet :N: .
Vooraf afrekeken kan ook niet want ik weet niet wat ik kan leveren.
nee, dat is waar...maar als de poelier van te voren al wat kan verzamelen dan kun je op de dag zelf meer afhalen wat niet in vriezers hoeft...
Het is iig altijd meer dan wat je verslepen kunt met een auto
Dorien
Zeer actief

Marion. schreef: Gedoe blijft het, hoe dan ook :19:

Ik ben voor jouw plan denk ik. Als je weet dat je slager niet alles kan leveren, kun je van tevoren al narekenen wat iemand terug moet krijgen qua geld. Dat geld terug geven (en minder vlees dus) kan dan gewoon cash, denk ik. Toch?
Dan denk ik dat het nog gemakkelijker zal zijn om het naar iedereen terug te storten ipv dat je op de dag zelf iedereen geld terug moet gaan geven.
Lijkt me prettiger om rustig van te voren te kunnen berekenen wat een ieder terug krijgt aan geld en dat dan over te telebankieren, dan dat je hele lijsten bij moet houden en op de dag zelf dat ook nog moet gaan terug betalen. Lijkt me dat je daar als leverancier nou niet echt op te wachten zit. Denk ik tenminste.
Groet,
Dorien
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Marion. schreef: Waar moet ik héén met de zooi :eek:
Hierheen :mrgreen:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart