Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

DDD3 doorstart, 10 februari Vlietlanden

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Joy C
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joy C »

Natas. schreef:Alvast bedankt voor het informeren Lianne!
Als jij zou kunnen zou dat 't mooiste zijn, jij bent ook 1 van de Almeerse bestellers voor wie het meegenomen moet worden. :wink:

Maar als Lianne die auto niet geleend krijgt maak ik heel graag en dankbaar gebruik van het aanbod van Joyce of Bea.
Joyce, waar woon jij ook alweer?........... Bea woont lekker dichtbij :mann:

Dat ik 't zondag kom halen en verder rondbreng lijkt me ook geen probleem nee, de buitentemperatuur is koud genoeg voor een daggie. Naar mijn idee hoeft men ook niet z'n best te doen om het toch in vriezers proberen te krijgen.

Merci alle 3, ik heb weer een zorgje minder :J:
In de buurt van Leerdam/Gorinchem. :wink:
Geef maar een gil als ik het mee moet nemen.
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Ik ga 12 uur denk ik niet redden, ik kan pas om 9 uur de vis halen en daarna de kip, en dan moet alles nog passend ingeladen worden. Ik hoop tussen half 10 en 10 uur weg te kunnen rijden.
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Marion. schreef:
Aimee schreef:ik ben eigenlijk nog steeds wel nieuwsgierig waarom iedereen naar het gehucht voorschoten komt, om vlees te gaan handelen :mrgreen: :mrgreen:
We doen niet aan handelen :pffff:

En het is bij de Vlietlanden vanwege Tineke haar schouder. Nog meer vragen van een snotneus die er niets mee te maken heeft :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Hutsje schreef:Ik ga 12 uur denk ik niet redden, ik kan pas om 9 uur de vis halen en daarna de kip, en dan moet alles nog passend ingeladen worden. Ik hoop tussen half 10 en 10 uur weg te kunnen rijden.
Hoe laat kun je er dan zijn ?
Hutsje
Zeer actief

P@CO schreef:
Hutsje schreef:Ik ga 12 uur denk ik niet redden, ik kan pas om 9 uur de vis halen en daarna de kip, en dan moet alles nog passend ingeladen worden. Ik hoop tussen half 10 en 10 uur weg te kunnen rijden.
Hoe laat kun je er dan zijn ?
Maximaal een half uurtje later schat ik, ik wil wel even iemand bellen als we gaan rijden?
Afbeelding
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Het maakt toch ook niet zo heel erg precies uit. Je bent er tussen 12 en half 1. Is toch prima ? Kun je altijd iemand bellen als het nog later wordt dan weten we in ieder geval dat je onderweg bent
Hutsje
Zeer actief

Neem dat is zo maar ik wilde het toch even melden :ok:
Afbeelding
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

Natas. schreef:Alvast bedankt voor het informeren Lianne!
Als jij zou kunnen zou dat 't mooiste zijn, jij bent ook 1 van de Almeerse bestellers voor wie het meegenomen moet worden. :wink:

Maar als Lianne die auto niet geleend krijgt maak ik heel graag en dankbaar gebruik van het aanbod van Joyce of Bea.
Joyce, waar woon jij ook alweer?........... Bea woont lekker dichtbij :mann:

Dat ik 't zondag kom halen en verder rondbreng lijkt me ook geen probleem nee, de buitentemperatuur is koud genoeg voor een daggie. Naar mijn idee hoeft men ook niet z'n best te doen om het toch in vriezers proberen te krijgen.

Merci alle 3, ik heb weer een zorgje minder :J:
Ik wil het best meenemen, maar ga het niet allemaal voorschieten.
Sorry maar daar heb ik nare ervaringen mee. :wink:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

basil schreef:hoe lang gaat er gewandeld worden? en wat is het voor terrein? :19:
Wandelen is niet de hoofdmoot. We zijn al snel een paar uur bezig met de boel te verdelen :wink:

Ik moet nog even zien hoe we het doen. Of ik neem de honden mee (als Pieter met de trein naar Zoetermeer gaat), en loop daarna een klein stukje. Of ik laat ze thuis, en ik zorg dat ik op tijd thuis ben zodat Pieter met de auto naar Zoetermeer kan.
Marion.

basil schreef:dat dat verdelen de hoofdmoot is , komt mij juist goed uit :wink: beetje wandelingetje daarna zou lekker zijn (mits terrein dus goed is :mrgreen: ). en jij zorgt maar dat je de honden mee hebt als ik het zaterdag in mijn bol krijg :pffff: :cheer:
Ik weet niet hoor, maar je hebt er echt niet veel aan. Het is een gedraaf van hier tot gunter met zakjes en weegschalen. Iedereen is druk, druk, druk en tot goede gesprekken komt het echt niet hoor :wink:

Ik wil ze juist thuislaten, omdat ze er eigenlijk niets aan hebben. Saar vind het vreselijk, al dat gewacht. Om aan het einde nog even een kwartiertje te hobbelen :19:
En ik vind het ook niks. Je moet ogen voor, achter en opzij hebben vanwege alle homo's die voorbij scheuren. Dus ik laat ze het liefste thuis nu.
(als Pieter met de trein naar Zeist gaat, en van daaruit met zijn grote zus mee rijdt, dan neem ik de dames wel mee)
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Marion. schreef:
basil schreef:dat dat verdelen de hoofdmoot is , komt mij juist goed uit :wink: beetje wandelingetje daarna zou lekker zijn (mits terrein dus goed is :mrgreen: ). en jij zorgt maar dat je de honden mee hebt als ik het zaterdag in mijn bol krijg :pffff: :cheer:
Ik weet niet hoor, maar je hebt er echt niet veel aan. Het is een gedraaf van hier tot gunter met zakjes en weegschalen. Iedereen is druk, druk, druk en tot goede gesprekken komt het echt niet hoor :wink:

quote]

Je vergeet wel te vertellen dat we af en toe ook hilarisch staan te lachen :mrgreen:
Whera die zonodig met haar vinger in jouw emmer met pens moest roeren.... :mrgreen:
Eline die bij de eerste DDDag niet wist hoe de weegschaal werkte, :mrgreen:
Het gefladder en gewandel met complete slokdarmen die al bungelend tussen de honden door in een zak gemanouvreerd worden :mrgreen:
De pootjes van Ien :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief

Ik neem mijn honden speciaal mee om nog even lekker een stuk te gaan wandelen :19: . De vorige keer hebben we ook nog wel een uurtje gelopen, ik ga ervan uit dat we dat nu ook weer doen, anders laat ik ze ook thuis. FritZ vermaakt zich overigens prima steeds :wink: .
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Daphne neemt ook haar honden mee, in de veronderstelling dat er gewandeld gaat worden. :wink:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

Hutsje schreef:Ik neem mijn honden speciaal mee om nog even lekker een stuk te gaan wandelen :19: . De vorige keer hebben we ook nog wel een uurtje gelopen, ik ga ervan uit dat we dat nu ook weer doen, anders laat ik ze ook thuis. FritZ vermaakt zich overigens prima steeds :wink: .

Volgens mij heeft er geen andere hond zo`n plezier als Fritz :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

bea leyba schreef:
Hutsje schreef:Ik neem mijn honden speciaal mee om nog even lekker een stuk te gaan wandelen :19: . De vorige keer hebben we ook nog wel een uurtje gelopen, ik ga ervan uit dat we dat nu ook weer doen, anders laat ik ze ook thuis. FritZ vermaakt zich overigens prima steeds :wink: .

Volgens mij heeft er geen andere hond zo`n plezier als Fritz :mrgreen: :mrgreen:
Hahaha, dat geloof ik ook ja :mrgreen:
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

mercedes2803 schreef:[
De pootjes van Ien :mrgreen:
wat is dr met mijn pootjes :pffff:

maare dat gegraai van de honden uit die bakken, dan loopt er weer 1 met een karkas ..prachtig.

helaas kon ik deze keer niet.
wij hebben even de weekenden onze kleindochter en dan botten,vlees en dat mormel..nee even niet
:mrgreen:
Afbeelding
Marion.

Ja, maar dat uurtje wandelen/sjokken na een paar uur hangen op een parkeerplaats is niet Saar's idee van een lekker stuk wandelen :mrgreen:

Maar goed, dat is wel alles wat ze nu mag. Ik kijk nog wel even. Ik denk dat ik ze meer plezier doe door ze gewoon thuis bij Pieter te laten (en ik heb zojuist de verjaardag afgezegd, dus Pieter gaat alleen :cheer: )
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Lianne, is het jou nog gelukt die auto te lenen?
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

neem je de wederhelft van Fritz ook mee?? :mrgreen: alias Kiefer :mrgreen: :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief

Marion. schreef:
Ja, maar dat uurtje wandelen/sjokken na een paar uur hangen op een parkeerplaats is niet Saar's idee van een lekker stuk wandelen :mrgreen:

Maar goed, dat is wel alles wat ze nu mag. Ik kijk nog wel even. Ik denk dat ik ze meer plezier doe door ze gewoon thuis bij Pieter te laten (en ik heb zojuist de verjaardag afgezegd, dus Pieter gaat alleen :cheer: )
Goed zo!

Ik kan ook niet veel langer dan een uur want Kiefer moet in de auto blijven. :wink:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Aimee schreef:
neem je de wederhelft van Fritz ook mee?? :mrgreen: alias Kiefer :mrgreen: :mrgreen:
Is wel de bedoeling, als het allemaal past :mrgreen:
Afbeelding
WOEF!
Zeer actief

Ongelezen bericht door WOEF! »

Natas. schreef:Lianne, is het jou nog gelukt die auto te lenen?
ja :cheer:

dus wij komen en woef gaat ook mee! tot 11 uur hebben wij cursus en daarna gaan we gelijk weg. dan zijn we er zo rond half 1 a 1 uur (als we niet verdwalen :N: ) is dat telaat? anders zegge we cursus af.

voor wie moeten we allemaal meenemen? en hoe zit dat met betalen want ik kan niet voor iedereen voorschieten helaas
Afbeelding

Groeten van "Woef" én Lianne
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ah, super Lianne!
Heel fijn, alvast ontzettend bedankt :ok:

Er moet dan meegenomen worden voor : jezelf :mrgreen:, voor mij, SuperTyson en Nance.

Ik stuur je wel even een pb om af te spreken hoe laat ik het zondag bij je kom halen om het verder rond te brengen.
Ik schiet wel voor, was ik toch al van plan. Zal straks even globaal de bedragen uitrekenen voor mij en de andere 2, kan ik dat vanavond aan je overmaken.
De pb volgt :wink:
Afbeelding
WOEF!
Zeer actief

Ongelezen bericht door WOEF! »

Natas. schreef:Ah, super Lianne!
Heel fijn, alvast ontzettend bedankt :ok:

Er moet dan meegenomen worden voor : jezelf :mrgreen:, voor mij, SuperTyson en Nance.

Ik stuur je wel even een pb om af te spreken hoe laat ik het zondag bij je kom halen om het verder rond te brengen.
Ik schiet wel voor, was ik toch al van plan. Zal straks even globaal de bedragen uitrekenen voor mij en de andere 2, kan ik dat vanavond aan je overmaken.
De pb volgt :wink:
geen dank, jij wou dat tog ook doen :wink:

:ok: komt goed!
Afbeelding

Groeten van "Woef" én Lianne
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ja, maar ik ben erg blij dat het nu opgelost is!

Was in 't begin bang dat leveranciers met van alles zouden blijven zitten en 3 andere mensen hun spullen niet zouden krijgen.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

WOEF! schreef:
Natas. schreef:Lianne, is het jou nog gelukt die auto te lenen?
ja :cheer:

dus wij komen en woef gaat ook mee! tot 11 uur hebben wij cursus en daarna gaan we gelijk weg. dan zijn we er zo rond half 1 a 1 uur (als we niet verdwalen :N: ) is dat telaat? anders zegge we cursus af.

voor wie moeten we allemaal meenemen? en hoe zit dat met betalen want ik kan niet voor iedereen voorschieten helaas
Ik denk dat je dat even met degenen moet afstemmen voor wie je wat meeneemt. Het is wel handig dat er ter plekke wordt afgerekend :wink:
Afbeelding
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Is er los te lopen daar met de honden in de buurt of moet het aan de lijn?
Als ze vast moeten dan laat ik Knoeppie thuis..Hoop sowieso dat ze niet in een snauwbui is :wink:
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Ik laat ze los lopen :mrgreen:
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Knoeppie schreef:Is er los te lopen daar met de honden in de buurt of moet het aan de lijn?
Als ze vast moeten dan laat ik Knoeppie thuis..Hoop sowieso dat ze niet in een snauwbui is :wink:
De vorige keren liepen de honden allemaal los, wat te scharrelen rond de auto's, maar ze bleven allemaal keurig in de buurt.
Hoe deze plek eruit ziet weet ik niet...maar als je tijdens het verdelen je hond vast moet houden :mrgreen: :mrgreen:

Ik denk adt het geen punt is ennnnn ik wil Knoeppie zien :mrgreen:
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle

Ongelezen bericht door Knoeppie »

mercedes2803 schreef:
Knoeppie schreef:Is er los te lopen daar met de honden in de buurt of moet het aan de lijn?
De vorige keren liepen de honden allemaal los, wat te scharrelen rond de auto's, maar ze bleven allemaal keurig in de buurt.
Hoe deze plek eruit ziet weet ik niet...maar als je tijdens het verdelen je hond vast moet houden :mrgreen: :mrgreen:

Ik denk dat het geen punt is ennnnn ik wil Knoeppie zien :mrgreen:
Ok neem ik haar mee en zet ik haar tijdens het verdelen als het moet wel in de auto (denk dat ze de tent afbreekt met zoveel honden :smile: )
Knoeppie heeft zowel een eetverslaving als een grote jachtpassie dus komt helemaal goed als ze los loopt :mrgreen:
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”