Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

DDD3 doorstart, 10 februari Vlietlanden

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

dan niet :jank: :jank:

:mrgreen: :smile: :smile:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Aimee schreef:Komen jullie achteraf even gezellig bakkie koffie doen? het is hier om de hoek :mrgreen: :smile:
Ik heb een veel beter plan! Kom jij even gezellig naar de Vlietlanden... zou het leuk vinden om jou eens te zien (Osa moet mee, Ben mag mee :mrgreen: )
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Je wilt ons toch echt niet allemáál in je woonkamer, inclusief honden en bebloede kleren? :N: :mrgreen:
Dat jij even gezellig naar Vlietlanden komt lijkt me idd een beter idee! :wink:
Afbeelding
Marion.

Natas. schreef:Je wilt ons toch echt niet allemáál in je woonkamer, inclusief honden en bebloede kleren? :N: :mrgreen:
En niet zeuren over rijbewijzen enzo, dan kom je maar lekker op de fiets :pffff:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Natas. schreef:Je wilt ons toch echt niet allemáál in je woonkamer, inclusief honden en bebloede kleren? :N: :mrgreen:
En niet zeuren over rijbewijzen enzo, dan kom je maar lekker op de fiets :pffff:
Pcies, tis toch om de hoek! :mrgreen:
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief

:smile: nee hoor, was niet van plan om iedereen in de woonkamer echt op de koffie te vragen, dan zou iedereen hier spontane claustrofobie krijgen :mrgreen:

Maar ik was inderdaad wel van plan om even langs te fietsen :mrgreen: cameratje mee natuurlijk, alleen gaat Osameisje dan niet mee denk ik, die zou al jullie vlees opvreten :smile:

het is me alleen niet duidelijk welk parkeerplaats het is, er zijn er namelijk een stuk of 3 :mrgreen:

gr Aimee
Marion.

Aimee schreef:Maar ik was inderdaad wel van plan om even langs te fietsen :mrgreen: cameratje mee natuurlijk, alleen gaat Osameisje dan niet mee denk ik, die zou al jullie vlees opvreten :smile:
Jaaaaaaaaa, camera mee natuurlijk. Hèb je een keer de kans om de mooiste Goldens van Nederland te ontmoeten, dan moet je wel je camera bij je hebben natuurlijk :pffff:

En Osa-oma mag best wat vlees van me hebben hoor!
Aimee schreef:het is me alleen niet duidelijk welk parkeerplaats het is, er zijn er namelijk een stuk of 3 :mrgreen:
Oepsssssssss. Ik niet weten :19:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Aimee schreef: Maar ik was inderdaad wel van plan om even langs te fietsen :mrgreen:
:ok:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Aimee schreef:het is me alleen niet duidelijk welk parkeerplaats het is, er zijn er namelijk een stuk of 3 :mrgreen:
Heb je hier iets aan?
Je rijdt parallel aan de A4 dan en je kronkelt via de weg Vlietlanden in. Bij T-splitsing rechtsaf en dan direct links de P.
Afbeelding
Marion.

Natas. schreef:Heb je hier iets aan?
Je rijdt parallel aan de A4 dan en je kronkelt via de weg Vlietlanden in. Bij T-splitsing rechtsaf en dan direct links de P.
Natasssssssss. Je gaat Aimee toch niet op d'r fietsje parallel aan de A4 laten kronkelen :mrgreen:
Brindlecardi
Zeer actief

Marion. schreef:
Aimee schreef:Maar ik was inderdaad wel van plan om even langs te fietsen :mrgreen: cameratje mee natuurlijk, alleen gaat Osameisje dan niet mee denk ik, die zou al jullie vlees opvreten :smile:
Jaaaaaaaaa, camera mee natuurlijk. Hèb je een keer de kans om de mooiste Goldens van Nederland te ontmoeten, dan moet je wel je camera bij je hebben natuurlijk :pffff:

En Osa-oma mag best wat vlees van me hebben hoor!

:mrgreen: Hopen dat het weer wel een beetje wil meewerken :mrgreen:
Osa is alleen een beetje hebberig met haar spulletjes, denk dat de andere honden dat niet als prettig zullen ervaren :mrgreen:

Bedankt Natas voor de beschrijving, heb nog even grondig gekeken, en de kaart erbij gepakt, en snap inderdaad wat er bedoelt wordt :ok:

Hoe komen jullie er eigenlijk bij om dit in Voorschoten te doen? :mrgreen: ( vlietlanden behoort geloof ik nog net tot voorschoten :mrgreen: )

gr Aimee
Brindlecardi
Zeer actief

Marion. schreef:
Natasssssssss. Je gaat Aimee toch niet op d'r fietsje parallel aan de A4 laten kronkelen :mrgreen:
er zijn vreemde mannetjes bij de vlietlanden hoor :mrgreen: Het staat erom bekend dat er daar veel van die " homoparty's " om het zomaar even te noemen, plaatsvinden. en dat merk je ook :N: :mrgreen:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Hahahhaa, nou nee maar ik hoopte dat ze er wel iets aan had. :mrgreen:
Afbeelding
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

Aimee schreef:
Marion. schreef:
er zijn vreemde mannetjes bij de vlietlanden hoor :mrgreen: Het staat erom bekend dat er daar veel van die " homoparty's " om het zomaar even te noemen, plaatsvinden. en dat merk je ook :N: :mrgreen:
Oh nee niet weer hè :devil:
Weer van die gefrusteerde homo`s in auto`s.
Gaat Eline ook mee? Die kan ze goed weg jagen :mrgreen:
Afbeelding
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Ik heb vandaag even de route en plek bekeken en heb een wat uitgebreidere routebeschrijving neergezet bij het eerste bericht in dit topic. Het kan nu niet meer fout gaan (denk ik).
tineke

Re: DDD3 doorstart, 10 februari Vlietlanden

Ongelezen bericht door tineke »

Bas Rouge schreef:DDD 3 gaat toch door. Op 10 februari om 12.00 uur in Vlietlanden bij Leiden.

Route:
Met de auto komend vanaf rijksweg A4 neemt u de afslag 7
Zoeterwoude-Dorp/Recreatiegebied Vlietland en volgt u verder de borden "recreatiegebied Vlietland".
Je rijdt parallel aan de A4 dan en je kronkelt via de weg Vlietlanden in. Na 2 kilometer volgt de T-splitsing en je gaat daar rechtsaf (Rietpolderweg) en dan na een 200 meter links de P met bordje weegbree.

Hutsje heeft wel een voorwaarde verbonden aan deze lokatie nml. dat de volgende keer in Roggebotzand de DDD wordt gehouden. Me dunkt niet meer dan fair :ok:
Als je de t splitsing rechts neemt en helemaal door rijd tot je niet verder kunt is er een wat rustiger parkeerplaats dan de andere .
Ideetje misschien :wink:
Brindlecardi
Zeer actief

bea leyba schreef:
Aimee schreef:
Marion. schreef:
:smile: :smile: :smile:
Marion.

bea leyba schreef:
Aimee schreef:er zijn vreemde mannetjes bij de vlietlanden hoor :mrgreen: Het staat erom bekend dat er daar veel van die " homoparty's " om het zomaar even te noemen, plaatsvinden. en dat merk je ook :N: :mrgreen:
Pfffff, wat hèbben wij met homo-ontmoetingsplekken :19:

Als ze niet in auto voorbij komen rijden vind ik het prima hoor, maar ik vond de hoeveelheid auto's de vorige keer in Almere wel iets teveel van het goede :jank:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Marion. schreef:
bea leyba schreef:
Aimee schreef:er zijn vreemde mannetjes bij de vlietlanden hoor :mrgreen: Het staat erom bekend dat er daar veel van die " homoparty's " om het zomaar even te noemen, plaatsvinden. en dat merk je ook :N: :mrgreen:
Pfffff, wat hèbben wij met homo-ontmoetingsplekken :19:

Als ze niet in auto voorbij komen rijden vind ik het prima hoor, maar ik vond de hoeveelheid auto's de vorige keer in Almere wel iets teveel van het goede :jank:
:smile: :smile: :smile: Daar heb ik dus echt helemaal niets van meegekregen :smile:
Afbeelding
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

tineke schreef:
Bas Rouge schreef:DDD 3 gaat toch door. Op 10 februari om 12.00 uur in Vlietlanden bij Leiden.

Route:
Zoeterwoude-Dorp/Recreatiegebied Vlietland en volgt u verder de borden "recreatiegebied Vlietland".
Je rijdt parallel aan de A4 dan en je kronkelt via de weg Vlietlanden in. Na 2 kilometer volgt de T-splitsing en je gaat daar rechtsaf (Rietpolderweg) en dan na een 200 meter links de P met bordje weegbree.

Hutsje heeft wel een voorwaarde verbonden aan deze lokatie nml. dat de volgende keer in Roggebotzand de DDD wordt gehouden. Me dunkt niet meer dan fair :ok:

Als je de t splitsing rechts neemt en helemaal door rijd tot je niet verder kunt is er een wat rustiger parkeerplaats dan de andere .
Ook goed hoor, heeft dat dan ook nog een naam? Is dat bij voorbij de haven bij het naaktstrand dan?
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Bas Rouge schreef:
tineke schreef:

Route:

Ook goed hoor, heeft dat dan ook nog een naam? Is dat bij voorbij de haven bij het naaktstrand dan?
Ja daar is het het rustigst :wink:
Brindlecardi
Zeer actief

dit strandje?

http://i133.photobucket.com/albums/q60/ ... ltered.jpg

( heb geen betere foto :N: )

gr Aimee
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Jongens ik heb een probleem, de crematie van Mirjam (zie http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=107898) is a.s. zaterdag om 13.00 uur.

Oftewel, ik kan niet naar de DDD komen.
Dat betekent dus dat ik niet mijn bestelling op kan komen halen (nou is dat nog tot daar aan toe), maar dat Sieneke daarmee blijf zitten. En ik zou ook voor 3 andere Almeerders hun spullen meenemen en bij hun brengen...... dat zou betekenen dat 3 andere mensen hun bestelling niet zouden kunnen krijgen en alle leveranciers ermee blijven zitten.

Is er iemand die erheen gaat en mijn bestelling + die van SuperTyson, Woef en Nance mee zouden kunnen nemen en dat ik die zondag dan kan komen halen?
Afbeelding
Joy C
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joy C »

Natas. schreef:Jongens ik heb een probleem, de crematie van Mirjam (zie http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=107898) is a.s. zaterdag om 13.00 uur.

Oftewel, ik kan niet naar de DDD komen.
Dat betekent dus dat ik niet mijn bestelling op kan komen halen (nou is dat nog tot daar aan toe), maar dat Sieneke daarmee blijf zitten. En ik zou ook voor 3 andere Almeerders hun spullen meenemen en bij hun brengen...... dat zou betekenen dat 3 andere mensen hun bestelling niet zouden kunnen krijgen en alle leveranciers ermee blijven zitten.

Is er iemand die erheen gaat en mijn bestelling + die van SuperTyson, Woef en Nance mee zouden kunnen nemen en dat ik die zondag dan kan komen halen?
Ik wil het op zich wel meenemen, ik kom met een Caddy dus dat moet makkelijk passen, maar ik vrees dat ik het niet allemaal in de vriezer kwijt kan. Is dat een probleem? Ik kan het wel zo bewaren dat het ongeveer op buitentemperatuur blijft.
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

Ik wil het ook wel meenemen, maar heb hetzelfde probleem geen plek in mijn vriezer.
Ik kan het wel in de schuur bewaren.
Afbeelding
Marion.

bea leyba schreef:Ik wil het ook wel meenemen, maar heb hetzelfde probleem geen plek in mijn vriezer.
Ik kan het wel in de schuur bewaren.
Volgens mij zijn de weersverwachtingen wat dat betreft gunstig toch? Het is nu koud genoeg om het een nacht in een schuur te laten :19:
WOEF!
Zeer actief

Ongelezen bericht door WOEF! »

ik ben schoonouders aan het overhalen om hun auto aan ons af te staan a.s. zaterdag

als dat lukt kan ik zelf komen en neem ik de rest mee (past alleen niet allemaal in de vriezer dus hopen op een koude nacht)

maar ik weet nog niet of dit lukt (aangezien schoonouders zelf plannen hadden met de auto)

ik laat t nog weten
Afbeelding

Groeten van "Woef" én Lianne
Brindlecardi
Zeer actief

ik ben eigenlijk nog steeds wel nieuwsgierig waarom iedereen naar het gehucht voorschoten komt, om vlees te gaan handelen :mrgreen: :mrgreen:
Marion.

Aimee schreef:ik ben eigenlijk nog steeds wel nieuwsgierig waarom iedereen naar het gehucht voorschoten komt, om vlees te gaan handelen :mrgreen: :mrgreen:
We doen niet aan handelen :pffff:

En het is bij de Vlietlanden vanwege Tineke haar schouder. Nog meer vragen van een snotneus die er niets mee te maken heeft :mrgreen:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Alvast bedankt voor het informeren Lianne!
Als jij zou kunnen zou dat 't mooiste zijn, jij bent ook 1 van de Almeerse bestellers voor wie het meegenomen moet worden. :wink:

Maar als Lianne die auto niet geleend krijgt maak ik heel graag en dankbaar gebruik van het aanbod van Joyce of Bea.
Joyce, waar woon jij ook alweer?........... Bea woont lekker dichtbij :mann:

Dat ik 't zondag kom halen en verder rondbreng lijkt me ook geen probleem nee, de buitentemperatuur is koud genoeg voor een daggie. Naar mijn idee hoeft men ook niet z'n best te doen om het toch in vriezers proberen te krijgen.

Merci alle 3, ik heb weer een zorgje minder :J:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”