Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
.....een zeer goed, en stevig tuig. een beetje stoer moet ie natuurlijk wel zijn iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden?
het is voor op vakantie, over 3 weken.
Aimee schreef:.....een zeer goed, en stevig tuig. een beetje stoer moet ie natuurlijk wel zijn iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden?
groetjes
Aimee
Ik kan het topic niet zo een twee drie vinden, maar Reini van Vegas heeft laatst nog de link gepost waar zij het tuig van Vegas vandaan had. Niks voor mijn Kooikertje, maar ik vond het hele mooi, stevige en stoere tuigen. Vegas heeft er ook zo een aan in Reini's onderschrift.
Aimee schreef:.....een zeer goed, en stevig tuig. een beetje stoer moet ie natuurlijk wel zijn iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden?
groetjes
Aimee
Ik kan het topic niet zo een twee drie vinden, maar Reini van Vegas heeft laatst nog de link gepost waar zij het tuig van Vegas vandaan had. Niks voor mijn Kooikertje, maar ik vond het hele mooi, stevige en stoere tuigen. Vegas heeft er ook zo een aan in Reini's onderschrift.
groetjes
Aimee
Anne
Ja klopt. maar de levertijd is daar 3 - 4 weken, en dat gaan we niet meer redden, we zijn er een beetje laat mee.
groetjes
Aimee
Anne
Ja klopt. maar de levertijd is daar 3 - 4 weken, en dat gaan we niet meer redden, we zijn er een beetje laat mee.
Het tuig is heel makkelijk aan en uit te doen, hij is stoer en blijft zitten.
En als ze trekt aan de riem komt de druk niet op haar keel maar op haar borst en dat vind ik ook een pluspunt.
Ik heb ook een ander tuig maar die "wandelt" en was moeilijker aan en uit te doen. Deze gaat eerst over de kop en daarna gaat de band om haar ribben en klik je hem vast. Het tuig schiet niet los en Dolina kan zich vrij bewegen terwijl het tuig blijft zitten. Ook zit er een handvatje op zodat als er iets is ik haar snel en zeker vast kan houden.
Wat een topservice hebben ze daar toch, eregisteren betaald, vandaag binnenkregen! zal proberen morgen wat foto's te maken, het is geen tuig waar ik van zegt, Super mooi, maar zeer zeker wel functioneel en goed stevig!!
Dat is ook een mooi tuig Zoals ik het zie is deze iets minder stevig dan die van pulsardog? Vegas zijn tuig heeft inderdaad klittenband aan de voorzijde maar dat laat niet los hoor
Fijn dat je het al zo snel binnen hebt! Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe lang het bij pulsardog duurde voordat het tuig binnen was