Rami schreef:'k Zag de foto's en dacht: de spalk zit onder de knie! Maar ik ben niet de enige die dat opvalt...
Maar wat een verhaal... heb zojuist je uitgebreide verslag van je bezoek bij Crama gelezen. Het lijkt me ook best verwarrend dat er nu een heel andere diagnose uit is gekomen dan een jaar geleden.
Zou het trouwens niet zo kunnen zijn dat Dante vorig jaar last van die pees had en dat wat hij nu heeft - dus zijn knie en rug - iets anders, 'nieuws' is?
Wel fijn dat hij nu weer lekker vrij mag (moet!

) lopen. Op jouw foto's zet Dante zijn voetje niet op de grond, maar gaat dat met lopen goed?
Wat de spalk betreft; zie mijn andere antwoorden
Wat die pees betreft

ik weet het niet.. Er werd toen ook gezegd dat de spondylose geen reden kon zijn van het mank lopen maar nu blijkt Dante een spier te hebben in zijn dijbeen die niet meer (goed) werkt; is ook zichtbaar. Daaruit blijkt dat er wél een zenuw (of meer?) wordt afgekneld. En dat probleem is niet kortgeleden ontstaan...
Maar ja, het is de ene die dit zegt, de ander die dat zegt.. Ik moet nu maar mijn vertrouwen hebben in deze arts
En dat ik nu een heleboel niet meer weet ligt niet aan die arts hoor! Ligt echt aan mij. Ik was ahw. geblokkeerd door de emoties; ging er zonder veel verwachtingen naar toe en had deze uitkomst helemaal niet verwacht
Bij het staan 'tip-toed' Dante, als hij loopt gebruikt hij zijn poot gewoon.