Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Brokken of vers vlees

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Wilbert
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Wilbert »

Ook ik heb sinds 2 weken onze Kane overgezet op KVV (Carnibest).
Iedere keer is het weer een feest en zo af en toe hoor ik de bak rammelen als hij er nog een keer doorheen likt.

Na veel lezen op dit forum en diverse sites bezocht te hebben over vers vlees, ben ik overtuigd en komen er nooit meer brokken.
Hoe zou jij het vinden als we jouw aardappelen, groeten en vlees nabootsen in een brok. Nee, wij gaan voor vers.
Hij is energieker en ziet er beter uit
Lies en co
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lies en co »

Wilbert schreef:Hij is energieker en ziet er beter uit
Raar hé, dat je dit al ziet na twee weken? Wij zijn met Dinah begonnen toen ze op dag 1 van haar loopsheid zat, meer dan een half jaar geleden. Op dag 14 van de loopsheid hadden we een show. Ik had verwacht dat haar vacht dan helemaal niet zo mooi zou zijn. Vrijwel iedereen kreeg te horen dat de vacht helemaal niet mooi was, te veel haarverlies. Wij niet, de vacht van Dinah was juist heel mooi volgens de keurmeester. :denken: Met dank aan het eitje en de olijfolie tussen de vleesbotten.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”