Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bloedneus, Uitslag: Geen schimmelinfectie pag. 40

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Ik kan me best voorstellen dat je even helemaal op bent van alle stress en tegenstrijdigheden die je te horen hebt gekregen, ik zou zelf ook wat wantrouwend zijn. Doe maar lekker rustig aan en geniet lekker met Vegas van de leuke dingen.
Hopelijk krijgt hij geen bloedneuzen meer, en gaat alles nu vanzelf weer over en kan hij weer optimaal genieten van het hond zijn :wink:
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Moos schreef:Dat klinkt wel erg fijn Reini. Wat zou het toch heerlijk zijn als Vegas uit zichzelf helemaal herstelt!
Eigenlijk gaat het nu gewoon heel goed met hem dus ik heb goede hoop dat het gewoon over gaat. De achterdocht blijft maar dat houdt me scherp :wink: :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

:wink: Sterkte meis!! Geef je kereltje maar een dikke knuffel en ik hoop dat hij gewoon lekker en goed gaat opknappen!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Reini
Zeer actief

Inge O schreef: wat klinkt dit goed, reini, het gaat (wat zijn neus betreft :19: ) precies echt wel de goede kant uit :ok: .
Het gaat wat dit betreft ook heel er goed :wink: Hij is ook lekker vrolijk en actief (misschien iets té dus) en heeft helemaal geen snotneus meer :ok: Het lijkt dus echt met een sisser af te lopen!
Afbeelding
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Reini schreef:
Het gaat wat dit betreft ook heel er goed :wink: Hij is ook lekker vrolijk en actief (misschien iets té dus) en heeft helemaal geen snotneus meer :ok: Het lijkt dus echt met een sisser af te lopen!
Wow :cheer: :cheer: Wie had dat nou gedacht een paar weken geleden.

Anne
Reini
Zeer actief

starfleet schreef: Wow :cheer: :cheer: Wie had dat nou gedacht een paar weken geleden.

Anne
Tsja, ik niet in ieder geval en de rest van het forum hier ook niet geloof ik :mrgreen:

Af en toe bekruipt me nog het gevoel van: 'oei, zal er toch niet iets zitten' maar Vegas maakt absoluut geen zieke indruk, heeft geen snotneus meer en nu ook al twee dagen geen bloed meer. Als hij wel ziek wordt dan gaan we er uiteraard achteraan maar het lijkt er nu echt op dat hij helemaal geneest :ok:
Afbeelding
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

Reini schreef:
starfleet schreef: Wow :cheer: :cheer: Wie had dat nou gedacht een paar weken geleden.

Anne
Tsja, ik niet in ieder geval en de rest van het forum hier ook niet geloof ik :mrgreen:

Af en toe bekruipt me nog het gevoel van: 'oei, zal er toch niet iets zitten' maar Vegas maakt absoluut geen zieke indruk, heeft geen snotneus meer en nu ook al twee dagen geen bloed meer. Als hij wel ziek wordt dan gaan we er uiteraard achteraan maar het lijkt er nu echt op dat hij helemaal geneest :ok:
Tja die reserve die je in je achterhoofd hebt, begrijp ik al te goed! Ze hebben je toch wel, afwisselend in aandoeningen, flink bang gemaakt! Het blijft een onbegrijpelijk verhaal!

Geniet van je mooie vent!
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Reini schreef:

Anne

Fantastisch Reini :ok: Ik ben enorm blij voor jullie :knuffel:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Reini schreef:

Anne
en de rest van het forum hier ook niet geloof ik :mrgreen:
Ik denk dat je dat rustig mag zeggen :wink:
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Reini schreef: Verder is het leven ook weer helemaal leuk want we zijn weer lekker wild aan het spelen, druk aan het trainen en lekker aan de wandel :cheer:
Jullie verdienen het allebei, geniet lekker van elkaar :cheer: Het is nogal niet wat, wat je de laatste tijd voor je kiezen hebt gehad.
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ik zie er naar uit om Vegasje weer te zien springen en rennen!!

En wat een mooi onderschrift Reini!!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Dit klinkt goed Reini :cheer: :cheer: Ik geef je groot gelijk dat je Vegas even met rust laat qua medische handelingen.

Lekker wandelen en spelen :cheer: :cheer: Sita kan niet wachten totdat ze haar knappe vent weer kan zien :mrgreen:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Reini
Zeer actief

Zoek stok! schreef:Ik zie er naar uit om Vegasje weer te zien springen en rennen!!

En wat een mooi onderschrift Reini!!
Onderschrift is met dank aan D@isy, mooi hè :ok:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Sita schreef:Dit klinkt goed Reini :cheer: :cheer: Ik geef je groot gelijk dat je Vegas even met rust laat qua medische handelingen.

Lekker wandelen en spelen :cheer: :cheer: Sita kan niet wachten totdat ze haar knappe vent weer kan zien :mrgreen:
Ik denk dat Vegas helemaal gek wordt als hij Sita weer ziet, en Bram en Q :cheer:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”