Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bestellingen BARF meeting (sluiting 30 januari)

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Hutsje schreef:Als ik alle kip krijg die ik besteld heb zit ik alleen aan kip al aan de 270 kilo, maar we zien het wel! (iemand nog een imperiaal te leen? :mrgreen: )
En dan Hilje daar bovenop zeker :smile:
Laatst gewijzigd door Natas. op 31 jan 2007 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
nance
Erelid

Ongelezen bericht door nance »

Natas. schreef:
mercedes2803 schreef: Vandaar maar even de PB's naar C&C en Maakiejjjjjjj....
In de hoop dat ze het topic even zouden lezen en zouden begrijpen hoe de vork in de steel zat en hoe hopeloos het nu werd.
Ik heb wat pb's van Maaikiehhh vandaag gehad, niet gepikeerd of zo maar ik geloof ook niet dat zij begrepen heeft waar het nu om gaat...........
En ik hoop dan ook dat de mensen zoals Knoeppie, Paco, Nance en Woef een hele gezellige middag hebben in Leiden...want ze waren de eersten die keurig meedachten, hun bestellingen aanpasten en heel goed begrepen hoe het zat en hoe hopeloos de situatie nu werd. :ok:
Tuurlijk gaan we het allemaal gezellig maken in Leiden! :ok:
(maar Nance is er niet, zij kan niet komen)
Al zou ik echt wel graag komen en mee doen, helaas, dat kan niet. Ik ben jullie zeer dankbaar en mijn honden helemaal!!
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Natas. schreef:
Hutsje schreef:Als ik alle kip krijg die ik besteld heb zit ik alleen aan kip al aan de 270 kilo, maar we zien het wel! (iemand nog een imperiaal te leen? :mrgreen: )
:boos: :boos: :boos:

en dan met 170 km per uur de snelweg over zeker :N:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Natas. schreef:
Ik dacht meer aan de trekhaak :N:
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Marion. schreef:
Hutsje schreef:Dat mag van mij wel anderhalf uur eerder, ik moet daarna nog een dikke 32 en een half uur rijden en ik wil nog even wandelen. Zijn er meer die vroeger willen? Want ik dacht dat juist omdat ik van zover moest komen het op 12 uur gezet was :wink:
Half elf :N:
Nee, dat red ik niet. Het is een kleine 2 uur, en ik moet de nekken 's morgens op de markt halen. Vorige keer was ik er om half 9 en toen waren ze net aan het uitladen.
Op zijn allervroegst kan ik om 11 uur in Leiden zijn denk ik (niet dat ik daar blij mee ben, want dan moeten we de tijd tot 5 uur zien vol te maken met wandelen/verpozen ivm een verjaardag in Zoetermeer)
Als je wilt kun je bij mij blijven met doggies tot in de middag geen probleem :wink:
Weet niet of je schoon blijft met mijn doggies maar dat zien we dan wel weer :smile: :mrgreen:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

mercedes2803 schreef: Oftewel...volgende DDDagen besloten bij Jes in de tuin of bij Tineke in de achtertuin of een keer bij Marion in de tuin.. :mrgreen:
Ja bij mij vinden mijn hondjes vast heel leuk :smile: :smile: :mrgreen: :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief

tineke schreef:
mercedes2803 schreef: Oftewel...volgende DDDagen besloten bij Jes in de tuin of bij Tineke in de achtertuin of een keer bij Marion in de tuin.. :mrgreen:
Ja bij mij vinden mijn hondjes vast heel leuk :smile: :smile: :mrgreen: :mrgreen:
Op de foto's zijn jouw hondjes altijd zo lief! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Haaaa, mooi, Hilje komt dus ook. En natuurlijk nemen Daphne en ik ook drinken en wat lekkers mee. :cheer: :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Jemig hee, duik ik een keer bijtijds mijn bed in, lullen jullie weer gewoon pagina,s vol :boos:

Maarrehhhh hoelaat word het nou :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Zo ik ben weer bijgelezen :mrgreen:

Leuk Hilje dat je ook meekomt !! Volgens mij wordt de tijd 12 uur ? Dat komt wel goed uit. Ga ik gelijk vanaf puppycursus door na Leiden. Xavier komt dus mee. Die geef ik gelijk een kilo ribben heb ik er ook geen last van :mrgreen: . Ik neem nog wat stevige zakjes mee die zijn wat groter dan een boterhamzak altijd makkelijk. En wat flessen drinken !! o ja en de kippen :N:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

tineke schreef:Als je wilt kun je bij mij blijven met doggies tot in de middag geen probleem :wink:
Weet niet of je schoon blijft met mijn doggies maar dat zien we dan wel weer :smile: :mrgreen:
Lief van je. Misschien ga ik wel even mee, hebben we het nog wel over.

Ik denk dat ik 's morgens naar Leiden rij en DDD-dag meemaak, en dan op tijd naar huis rij zodat Pieter 's middags in zijn eentje naar Zoetermeer, naar de verjaardg rijdt.

Mijl op 7 voor die auto, maar had hij maar geen auto moeten worden. Vandaag kregen we de uitnodiging voor het feestje, met nogmaals het uitdrukkelijke verzoek dat ze "hoopt dat we de honden thuis laten".
Ja, dat weten we nu wel. En als je het niet erg vind blijf ik nu ook thuis!

Ik vind het sneu voor Wendy, want zij is juist degene die vind dat de Groeneveldjes elkaar veel te weinig zien, maar ze doet het maar met Pieter. En ik ben dus volledig aanwezig op DDD-dag, mèt honden, en daarna ga ik graag een stukje mee wandelen :ok:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

basil schreef:is het je toch weer gelukt een smoes te bedenken :smile: :smile: :smile:
Weer? Zo heel vaak bedenk ik geen smoezen hoor :wink:

Maar ik heb het nu wel een beetje gehad. Ik weet allang dat ik de honden daar niet mee naar toe mag nemen (vraag Sieneke maar), en ik was allang oplossingen aan het zoeken...
Maar het mailtje van vandaag heeft alle open deuren weer dicht gegooid.
Uitnodiging!
Ik zou het erg leuk vinden als jullie komen. Ik hoop wel dat jullie de honden thuis laten...
Kus, kus, kusssss
Ik was heus niet van plan om de honden mee te nemen haar huisje in, maar doordat ze het nu weer expliciet heeft genoemd, blijf ik nu dus gewoon thuis. Bij de honden. Ik ga niets geen oppas meer zoeken, ik blijf lekker thuis :pffff:
Hutsje
Zeer actief

Ha! Go Marion! :ok:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

je neemd gewoon je tent mee marion kan je hier over nachten
http://www.wscvlietland.nl/het is vast koud genoeg dus vlees blijft wel goed

ben trwouwens blij dat mijn hondjes kipvilee,maagjes eten en maagjes en zo die prijst de lieve jongen van c1000 altijd even af als ik kom wand hij weet dat het voor de dieren is
maar ik denk niet dat hij van die grote partijen wil afprijzen :denken: anders kon ik wel wat mee nemen voor jullie
Afbeelding
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

ik moet zeggen dat ik ook allergisch wordt van dingen die al honderd keer gezegd zijn en dan nog even onder het mom van even tussendoor toch nog expliciet worden gemeld. Ik geloof dat ik dan ook thuisbleef. :pffff:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

voor mij als beginnend echt rauw en botten voerder leek mij deze bestelmogelijkheid een lot uit de loterij.
Al snel zag ik er vanaf, eigenlijk alleen maar omdat ik meende zelf ook wat in te brengen moet hebben. En ik zag dat de bestellingen echt de spuigaten uitliepen.
Ik voer vrolijk verder en wat duurder vanuit hier, stuur mijn man na zijn afspraken op excursie in rotterdam, en ik hoop over een paar maanden, of een half jaar ook zo mijn adressen te hebben...

Misschien is het handig voor een volgende keer om mensen die leveren aan te laten geven wat ze maximaal in 1 rit, willen en kunnen vervoeren.

Ik roep ook maar wat
:mrgreen:
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Ik heb Paco van Bas Rouge al een PB gestuurd, helaas geen zalmkoppen omdat die slimmerds het visafval al weggebracht hadden :boos:
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”