Grolsch?? laat dan maar zittenMarion. schreef:WOEF! schreef:ik houd me alvast aanbevolen dan voor bbq vlees/drankjes/sausjesMarion. schreef:Afgesproken!mercedes2803 schreef:Oftewel...volgende DDDagen besloten bij Jes in de tuin of bij Tineke in de achtertuin of een keer bij Marion in de tuin..
Ik zit middenin en hier staat de bbq aan (ja Hilje, óók voor vegetariërs).
Ik moet even tellen hoeveel kamers we hebben die we af kunnen sluiten voor hondjes die niet met elkaar kunnen, maar volgens mij is het genoeg.
Wanneer is DDD-4
als ik niets te leveren heb :N:
Doe maar Grolsch dan![]()
is dat ook goed?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bestellingen BARF meeting (sluiting 30 januari)
Moderator: moderatorteam
-
WOEF!
- Zeer actief
Groeten van "Woef" én Lianne
-
Marion.
Haha, ooooooooo was jij dat? Multivitaminen, mineraaaaaaaaaaalen.Natas. schreef:Ja, dat was ikke![]()
Het stomme is dat ik het zelf ook niet te hachelen vind, ik gooi er altijd voor de helft water bij. Maar Chris (en ik denk meerdere mensen) drinken het wel zo dus ik dacht dat dat aan mij lag, hihihi.
Maar ik weet nu wat ik mee moet nemen............ ice tea!![]()
My god! Zo supersmerig zoet is een snoepje of gebakje niet eens toch? Ik schrok me de tering daar op die parkeerplaats in Almere
-
Marion.
Misschien kan ik beter vertellen wat niet goed is hier. Amstel en Bavaria.WOEF! schreef:Grolsch?? laat dan maar zittenMarion. schreef:WOEF! schreef:ik houd me alvast aanbevolen dan voor bbq vlees/drankjes/sausjesMarion. schreef: Afgesproken!
Ik zit middenin en hier staat de bbq aan (ja Hilje, óók voor vegetariërs).
Ik moet even tellen hoeveel kamers we hebben die we af kunnen sluiten voor hondjes die niet met elkaar kunnen, maar volgens mij is het genoeg.
Wanneer is DDD-4
is dat ook goed?
Voor de rest is alles goed
-
WOEF!
- Zeer actief
dus ik wordt de enige niet bier drinker ? :N:Marion. schreef:Misschien kan ik beter vertellen wat niet goed is hier. Amstel en Bavaria.WOEF! schreef:Grolsch?? laat dan maar zittenMarion. schreef:WOEF! schreef: ik houd me alvast aanbevolen dan voor bbq vlees/drankjes/sausjes
is dat ook goed?
Voor de rest is alles goed
neem wel kratjes mee en één zielig flesje wijn voor mezelf
-
Marion.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Mag ik nog wel naar Leiden komen :N:............ ik beloof plechtig dat ik lekkere ice tea bij me hebMarion. schreef:Haha, ooooooooo was jij dat? Multivitaminen, mineraaaaaaaaaaalen.Natas. schreef:Ja, dat was ikke![]()
Het stomme is dat ik het zelf ook niet te hachelen vind, ik gooi er altijd voor de helft water bij. Maar Chris (en ik denk meerdere mensen) drinken het wel zo dus ik dacht dat dat aan mij lag, hihihi.
My god! Zo supersmerig zoet is een snoepje of gebakje niet eens toch? Ik schrok me de tering daar op die parkeerplaats in Almere

-
Marion.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Marion.
Je moetNatas. schreef:Mag ik nog wel naar Leiden komen :N:............ ik beloof plechtig dat ik lekkere ice tea bij me hebMarion. schreef:Haha, ooooooooo was jij dat? Multivitaminen, mineraaaaaaaaaaalen.Natas. schreef:Ja, dat was ikke![]()
Citroen he
-
WOEF!
- Zeer actief
op de bbq met grolsch de volgende keer bedoelde ikMarion. schreef:We zijn allemaal met de autoWOEF! schreef:dus ik wordt de enige niet bier drinker ? :N:
neem wel kratjes mee en één zielig flesje wijn voor mezelf![]()
![]()
Maar ik begin nu vast met kneden, dat het toch echt Pieter's beurt is om terug te rijden
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
-
Marion.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh dat maakt niet uit, zuip je klem, ik lust toch geen roodHutsje schreef:OK, alleen de rode danNatas. schreef:Je mag dan wel een dooie dieren sleper zijn, maar je gaat niét alle wijn inpikken ja!Hutsje schreef:Wijn? Hoor ik hier wijn?WOEF! schreef: dus ik wordt de enige niet bier drinker ? :N:
neem wel kratjes mee en één zielig flesje wijn voor mezelf![]()
![]()

-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahahaha, nee hoor!Marion. schreef:Ik heb het niet bij je ingeramd toch :N:Natas. schreef:Maar natuuuuuuuurlijk ice tea citroen............ dat vergeet ik nooit meerMarion. schreef:Je moetNatas. schreef:Mag ik nog wel naar Leiden komen :N:............ ik beloof plechtig dat ik lekkere ice tea bij me heb![]()
Citroen he![]()
Maar ik zag je gezicht en wist al precies wat je ervan vond en waarom...... net zoals dat ik het niet te zuipen vind dus.
Dan neem je iets mee om een kleinigheidje terug te kunnen doen, kies je iets wat je notabene zelf smerig vind

-
Marion.
Wil iemand nog een goeie witte? Wij hebben hem "misbruikt" voor de kaasfondue, en verder gaat hij hier niet op. Hij is een paar dagen open (en daarna de de dop er weer op, sinds zondag volgens mij).Natas. schreef:Oh dat maakt niet uit, zuip je klem, ik lust toch geen rood![]()
Haha, ik doe gek. Ik neem hem mee op DDD-dag. Jessica krijgt ook een een fles (dichte) rode van me. Gaat hier alleen maar kapot
-
Marion.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
tadaaaaaaa
De verstekeling aan boord meldt zich
Jullie krijgen MIJ in plaats van Kip
Nee geintje...we hebben zitten kijken..
De vorige keer had Jes 240 kilo bij zich.
Deze keer rond de 280 zo even snel zoals het er nu voor staat.
dat moet te doen zijn.
Fritz zal het achterin met iets minder ruimte moeten doen dan de vorige keer denk ik...maar als we economisch passen en meten dan moet het lukken om het spul mee te krijgen.
Die Jessica met haar grote hart vond het eigenlijk te sneu dat ik niet mee kon omdat zij zou blijven slapen.
Ik rij ook een stuk (heen of terug...) en we gaan op tijd weg.
De boekhouder komt mee
Ik had voor een week of wat terug ook al een paar zakken handschoenen meegenomen van de Aldi...die kan ik dus mooi meenemen
Rozzzzeeee
De verstekeling aan boord meldt zich
Jullie krijgen MIJ in plaats van Kip
Nee geintje...we hebben zitten kijken..
De vorige keer had Jes 240 kilo bij zich.
Deze keer rond de 280 zo even snel zoals het er nu voor staat.
dat moet te doen zijn.
Fritz zal het achterin met iets minder ruimte moeten doen dan de vorige keer denk ik...maar als we economisch passen en meten dan moet het lukken om het spul mee te krijgen.
Die Jessica met haar grote hart vond het eigenlijk te sneu dat ik niet mee kon omdat zij zou blijven slapen.
Ik rij ook een stuk (heen of terug...) en we gaan op tijd weg.
De boekhouder komt mee
Ik had voor een week of wat terug ook al een paar zakken handschoenen meegenomen van de Aldi...die kan ik dus mooi meenemen
Rozzzzeeee
- mercedes2803
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Marion.
- mercedes2803
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
Ik overleg wel even met Jen of ze dat weekend deze kant misschien opkomen...kan best zijn. want ze hebben hier een huis tot hun beschikkingMarion. schreef:Haha, ik heb binnen 5 minuten gereageerd. Is dat niet snel genoeg? Wil jij ook ruzie met mijmercedes2803 schreef:niemand blij ???![]()
![]()
Leuk Hilje, tot volgende week! (kun jij een klok meenemen voor je zusje, of duurt het lang voor je haar weer ziet?)
Dus dan kan ik hem wel meenemen.
En ik neem je boek ook mee
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- mercedes2803
- Zeer actief
dat dacht ikNatas. schreef:Da's te weinig voor de hondjes!mercedes2803 schreef: Jullie krijgen MIJ in plaats van Kip![]()
![]()
![]()
![]()
Gezellig dat je er toch bij bent!
Plus dat ik dus kan boekhouden en heel erg hard mijn best ga doen om te zorgen dat het ook deze keer weer kloppend is voor Jes met de centjes. Plus dat ik Kiefer ook een beetje in de gaten kan houden
Maar ik denk dat die kruimel een ieders hart steelt en door iedereen wel in de gaten gehouden wordt
- Hutsje
- Zeer actief