Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
's nachs onderbroekje tijdens loopsheid
Moderator: moderatorteam
-
Dazwa84
's nachs onderbroekje tijdens loopsheid
Kan ik Belle 's nachts (overdag houdt ze zich goed schoon en vind ik nergens bloed) een onderbroekje met inlegkruisje aantrekken als ze bij ons onder de dekens ligt? Vannacht is ze voor het eerst loops geworden en we konden meteen het bed in de was doen
Ik vind het ook zo sneu als ze niet meer bij ons kan liggen 's nachts.
-
Dazwa84
Ik mag ook gewoon van hugo in bed blijven als ik ongesteld benNanna schreef:Je hebt kans dat ze dat sneller uittrekt dan jij aan...![]()
Ze kan toch wel een poosje in haar mand slapen, ik zou het niet zo fris vinden, een bloedende teef in bed.
Dat is toch niet zielig?
- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 1
- starfleet
- Erelid
Je kan haar een rompertje aantrekken met een inlegkruisje, maar er zijn ook van die loopsheidbroekjes. Buffy sliep wel "bloot" op het dekbed, maar die ligt aan de voeten, dus daar is zo een grote handdoek neer te leggen die in de was kon.
Ik zie niet in wat er zo vies is aan een beetje hondenbloed. Poep is vies, bloed niet.
Anne
Ik zie niet in wat er zo vies is aan een beetje hondenbloed. Poep is vies, bloed niet.
Anne
- starfleet
- Erelid
-
Dazwa84
Nou het is gelukt hoor. We hebben haar gewoon 's nachts een kinderonderbroekje aangedaan met inlegkruisje en deze bleef vrij netjes zetten. Af en toe moest ik hem weer even omhoog hijzen maar het bed is schoon gebleven en ze heeft ook niet veel gevloeid. Ze mocht overigens wel alleen op de dekens, niet eronder.
-
Dazwa84
Vind ik ook niet zo heel fris hoor, maar het is goed gegaan en onderbroekje bleef best netjes zitten. Ze probeerde hem althans niet uit te trekken.Nanna schreef:Als jij het niet vervelend vind om iedere dag je lakens te wassen en de bloedvlekken uit je matras te schrobben, be my guest...Dazwa84 schreef:Ik mag ook gewoon van hugo in bed blijven als ik ongesteld benNanna schreef:Je hebt kans dat ze dat sneller uittrekt dan jij aan...![]()
Ze kan toch wel een poosje in haar mand slapen, ik zou het niet zo fris vinden, een bloedende teef in bed.
Dat is toch niet zielig?![]()
Ze verliest niet zo heel veel bloed.. het is meer dat ik benieuwd ben of het geen kwaad kan qua infecties o.i.d.
![]()
Het zal geen kwaad kunnen denk ik.
Ik zou het zèlf gewoon niet zo fris vinden om 's nachts door het bloed van mijn hond te rollen