Een straatnaam heb ik idd. niet, heb je die nodig? De route is echt erg simpel, Vlietlanden volgen vanaf de A4. En dan zoals bovenstaande. Ik doe zelf niet aan tomtom dus misschien denk ik er te makkelijk over.P@CO schreef:Niemand die weet waar we wezen moetenP@CO schreef:Heeft er iemand nog een straatnaam wat vlak in de buurt zit ?Bas Rouge schreef:Route:
Met de auto komend vanaf rijksweg A4 neemt u de afslag
Zoeterwoude-Dorp/Recreatiegebied Vlietland en volgt u verder de borden. Je rijdt parallel aan de A4 dan en je kronkelt via de weg Vlietlanden in. Bij T-splitsing rechtsaf en dan direct links de P.
En was er al een tijd ?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bestellingen BARF meeting (sluiting 30 januari)
Moderator: moderatorteam
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
-
Leane
Ik kom absoluut niet uit de buurt en om nu maar zo de A4 op te rij'en in de hoop dat ik afslag Vlietlanden tegen kom zie ik niet zo zitten. Ik kijk nog wel ff op de routeplannerBas Rouge schreef:Een straatnaam heb ik idd. niet, heb je die nodig? De route is echt erg simpel, Vlietlanden volgen vanaf de A4. En dan zoals bovenstaande. Ik doe zelf niet aan tomtom dus misschien denk ik er te makkelijk over.P@CO schreef:Niemand die weet waar we wezen moetenP@CO schreef:Heeft er iemand nog een straatnaam wat vlak in de buurt zit ?Bas Rouge schreef:Route:
Zoeterwoude-Dorp/Recreatiegebied Vlietland en volgt u verder de borden. Je rijdt parallel aan de A4 dan en je kronkelt via de weg Vlietlanden in. Bij T-splitsing rechtsaf en dan direct links de P.
En was er al een tijd ?
edit : Is het afslag 7 Zoeterwoude-Dorp ?
-
Bas Rouge
- Zeer actief
Sla af bij A4 [Afslag Zoeterwoude-dorp/Leiden Zuid/Recreatiegebied Vlietlanden] Afslag 7! (Let op niet afslag Zoeterwoude-Rijndijk nemen!P@CO schreef:Ik kom absoluut niet uit de buurt en om nu maar zo de A4 op te rij'en in de hoop dat ik afslag Vlietlanden tegen kom zie ik niet zo zitten. Ik kijk nog wel ff op de routeplannerBas Rouge schreef:Een straatnaam heb ik idd. niet, heb je die nodig? De route is echt erg simpel, Vlietlanden volgen vanaf de A4. En dan zoals bovenstaande. Ik doe zelf niet aan tomtom dus misschien denk ik er te makkelijk over.P@CO schreef:Niemand die weet waar we wezen moetenP@CO schreef: Heeft er iemand nog een straatnaam wat vlak in de buurt zit ?En was er al een tijd ?
edit : Is het afslag 7 Zoeterwoude-Dorp ?
Yep! dat is hem.
-
Leane
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Dat mag van mij wel anderhalf uur eerder, ik moet daarna nog een dikke 32 en een half uur rijden en ik wil nog even wandelen. Zijn er meer die vroeger willen? Want ik dacht dat juist omdat ik van zover moest komen het op 12 uur gezet wasRoelfien schreef:Stond volgens mij ook in de andere topic in het eerste bericht. 12.00 uur dacht ik.P@CO schreef:Niemand die weet waar we wezen moetenP@CO schreef:Heeft er iemand nog een straatnaam wat vlak in de buurt zit ?Bas Rouge schreef:Route:
En was er al een tijd ?

-
Marion.
Half elf :N:Hutsje schreef:Dat mag van mij wel anderhalf uur eerder, ik moet daarna nog een dikke 32 en een half uur rijden en ik wil nog even wandelen. Zijn er meer die vroeger willen? Want ik dacht dat juist omdat ik van zover moest komen het op 12 uur gezet was
Nee, dat red ik niet. Het is een kleine 2 uur, en ik moet de nekken 's morgens op de markt halen. Vorige keer was ik er om half 9 en toen waren ze net aan het uitladen.
Op zijn allervroegst kan ik om 11 uur in Leiden zijn denk ik (niet dat ik daar blij mee ben, want dan moeten we de tijd tot 5 uur zien vol te maken met wandelen/verpozen ivm een verjaardag in Zoetermeer)
-
bea leyba
- Zeer actief
Ik weet dat je uit Duitsland komt, maar je hoeft toch niet heel Duitsland door te rijden voor dat je naar huis mag??Hutsje schreef:Dat mag van mij wel anderhalf uur eerder, ik moet daarna nog een dikke 32 en een half uur rijdenRoelfien schreef:Stond volgens mij ook in de andere topic in het eerste bericht. 12.00 uur dacht ik.P@CO schreef:Niemand die weet waar we wezen moetenP@CO schreef: Heeft er iemand nog een straatnaam wat vlak in de buurt zit ?En was er al een tijd ?
![]()
en ik wil nog even wandelen. Zijn er meer die vroeger willen? Want ik dacht dat juist omdat ik van zover moest komen het op 12 uur gezet was

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
chrico
- Zeer actief
-
Leane
De tijd maakt mij niet zo heel erg veel uit. Ik heb eigenlijk tot 10 uur puppycursus en wilde dan door en dan ben ik er rond half 12. Maar een keertje geen puppycursus is ook niet erg. Ik lees het wel hoe laat het wordt. Ik neem Xavier mee :N: Joy C past op
en ik wil na die tijd ook nog wel wandelen.
- Tamara26
- Vaste gebruiker
Wat is dit allemaal onduidelijk zeg.........
Ik heb voor de eerste keer wat besteld....
Bij Tineke en Hutsje (Jessica)
WAAR moet ik heen?
WANNEER???
En hoe laat????
Ik heb een navigatiesysteem, dus een straat of zo is wel duidelijk....
En staat het dan klaar???? Of anders???
HELP ME!!
Groetjes Tamara.
Tamara.
-
bea leyba
- Zeer actief
LEZENTamara26 schreef:IK SNAP ER GEEN REET VAN!!!!
![]()
Bij Tineke en Hutsje (Jessica)
WAAR moet ik heen?
WANNEER???
En hoe laat????
Ik heb een navigatiesysteem, dus een straat of zo is wel duidelijk....
En staat het dan klaar???? Of anders???
HELP ME!!
Groetjes Tamara.
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=106226

- Tamara26
- Vaste gebruiker
Hoi!
Bedankt!
Dus hier moet ik heen???
DDD 3 gaat toch door. Op 10 februari om 12.00 uur in Vlietlanden bij Leiden.
Route:
En waar kan ik ergens een soort van bevestiging krijgen van mijn bestelling? Van Tineke heb ik gevonden, maar van Jessica niet.....
HELP?
Bedankt!
Dus hier moet ik heen???
Route:
En waar kan ik ergens een soort van bevestiging krijgen van mijn bestelling? Van Tineke heb ik gevonden, maar van Jessica niet.....
HELP?
Tamara.
-
WOEF!
- Zeer actief
heb je nog geen schriftelijke bevestiging thuisgehad dan ?Tamara26 schreef:Hoi!
Bedankt!
Dus hier moet ik heen???
Route:
HELP?
Groeten van "Woef" én Lianne
- Tamara26
- Vaste gebruiker
- Tamara26
- Vaste gebruiker
-
WOEF!
- Zeer actief
jaTamara26 schreef:Haha grapje zeker?
Maar euh, ik wil wel graag weten of jessica ook mijn bestellin heeft!!
Aangezien ik een behoorlijk stuk moet rijden!
-
Marion.
HalloTamara26 schreef:En waar kan ik ergens een soort van bevestiging krijgen van mijn bestelling? Van Tineke heb ik gevonden, maar van Jessica niet.....
HELP?
Wil je een bevestiging in 3-voud? Wil je de route uitgestippeld vanaf je huis?
Ik ga nu ook even schreeuwen: DIT IS LIEFDEWERK, OUD PAPIER! De mensen die leveren hebben er heel veel werk aan, het kost ze alleen maar geld (benzine) en moeite.
Verdomme, het is geen markt! Ben je van plan om dank je wel te zeggen straks, als je met je auto vol lekkers weg rijd, of ga je de leveranciers vragen om ook nog je benzinegeld te vergoeden?
Ik vind het ècht niet leuk meer
-
Marion.
Moet ik Pieter even lief aankijken dat hij op de terugweg van het feestje rijdchrico schreef:Gaan we zuipenHutsje schreef:Oeps, foutje....... een dikke 2 en een half uur![]()
Marion, als we om 11 uur afspreken, 2 uur verdelen, anderhalf uur wandelen, even op een terras zitten en tada, 5 uur!?
Spreek maar af om 11 uur, dan kom ik zodra ik klaar ben. Ik ben snel met het uitdelen, en ik sta gewoon achteraan in de rij met de kippedingen uitdelen. De hele emmel is toch wel voor mij. Toch?
-
WOEF!
- Zeer actief
ik begrijp dat je dat zegt :N: ... mijn grapje was ook niet echt grappig bedoelt eerlijkgezegdMarion. schreef:HalloTamara26 schreef:En waar kan ik ergens een soort van bevestiging krijgen van mijn bestelling? Van Tineke heb ik gevonden, maar van Jessica niet.....
HELP?![]()
Wil je een bevestiging in 3-voud? Wil je de route uitgestippeld vanaf je huis?
Ik ga nu ook even schreeuwen: DIT IS LIEFDEWERK, OUD PAPIER! De mensen die leveren hebben er heel veel werk aan, het kost ze alleen maar geld (benzine) en moeite.
Verdomme, het is geen markt! Ben je van plan om dank je wel te zeggen straks, als je met je auto vol lekkers weg rijd, of ga je de leveranciers vragen om ook nog je benzinegeld te vergoeden?
Ik vind het ècht niet leuk meer
jammer dat het nu allemaal wat teveel van goeie is geworden.. toen dit topic opende leek het me een leuk idee (had er nog niet van gehoord) maar nu is het wel heel veel geworden voor jullie
-
Bas Rouge
- Zeer actief
Wauw, wat een mooi kaartje. Ja, dat is het precies. Daar dus naar rechts en dan vrij snel aan je linkerhand de P.Mizzsylver schreef:
is bij de pijl de T splitsing die bedoeld wordt in de routebeschrijving?
Ik ben niet zon held met de weg vinden dus als iemand mij zijn/haar mobiel nummer zou willen pb-en? Voor het geval ik verdwaal :N:
Zou ik wel heel fijn vinden
Ik pb je mijn mobiele nummer
-
Marion.
Ik zou mijn bestelling maar annuleren als ik jou was. Dit is een organisatie van lik-me-het-vestje.Tamara26 schreef:IK SNAP ER GEEN REET VAN!!!!
![]()
Hou je benzinegeld maar lekker in je zak, en scharrel je eigen kostje maar bij elkaar. Lijkt me veel handiger.
- Tamara26
- Vaste gebruiker
Doe eens even normaal zeg!
Ik vraag alleen maar iets hoor!
Er staan hier 10 pagina's met veel bla bla.
Ik begrijp ook wel dat het liefdadigheidswerk is. Tell me about it, pffff!!
Maar euh, ik wil wel graag duidelijkheid, aangezien ook ik een eind moet rijden!!
Maar als t zo moet, dan hoeft t van mij al niet meer...
Wordt hier een partij aangevallen terwijl ik alleen om duidelijkheid vraag...
Dus zeg het maar
Maar euh, ik wil wel graag duidelijkheid, aangezien ook ik een eind moet rijden!!
Dus zeg het maar
Tamara.
-
Marion.
Nee, het is helemaal niet grappig meer. Ik zit mijn kippe-bestellingen bij Jessica te verminderen, omdat het veel te veel voor haar is. Maar alle nieuwe mensen die van deze dienst gebruik willen maken, blaten alleen maar hoog van de toren.WOEF! schreef:jammer dat het nu allemaal wat teveel van goeie is geworden.. toen dit topic opende leek het me een leuk idee (had er nog niet van gehoord) maar nu is het wel heel veel geworden voor jullie
Zoek het lekker allemaal zelf uit. Madam Tamara wil graag ook nog in porties van 623 gram per zakje verpakt zeker. En nummertjes trekken bij de kofferbak "jaaaaaaaaa, maar ik was eeeeeeeeeeeeeeeerst".
Bah, bah, bah.
Laatst gewijzigd door Marion. op 30 jan 2007 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
WOEF!
- Zeer actief
dan moet je die 10 pagina's doorlezen...Tamara26 schreef:Doe eens even normaal zeg!
Dus zeg het maar
- Tamara26
- Vaste gebruiker
Ik kan er niks aan doen dat jullie het nu ineens heel erg druk hebben?!?!?!?!
Ik wilde ergens aan meedoen, omdat dit mij beter leek voor mijn hondjes.
Niets meer en niets minder...
Sorry hoor dat ik ook wat wilde bestellen...
En nu?
Moet ik nu mijn bestelling annuleren omdat jullie het raar vinden dat ik wat vraag?
Ooit wel eens van msn taal gehoord trouwens?
Ik wilde ergens aan meedoen, omdat dit mij beter leek voor mijn hondjes.
Niets meer en niets minder...
Sorry hoor dat ik ook wat wilde bestellen...
En nu?
Moet ik nu mijn bestelling annuleren omdat jullie het raar vinden dat ik wat vraag?
Ooit wel eens van msn taal gehoord trouwens?
Tamara.
- Tamara26
- Vaste gebruiker
-
WOEF!
- Zeer actief
ik begrijp best als jullie gewoon sommige bestllingen links laten liggen die abnormaal zijn.. (en nieuwe zoals ik zelf)Marion. schreef:Nee, het is helemaal niet grappig meer. Ik zit mijn kippe-bestellingen bij Jessica te verminderen, omdat het veel te veel voor haar is. Maar alle nieuwe mensen die van deze dienst gebruik willen maken, blaten alleen maar hoog van de toren.WOEF! schreef:jammer dat het nu allemaal wat teveel van goeie is geworden.. toen dit topic opende leek het me een leuk idee (had er nog niet van gehoord) maar nu is het wel heel veel geworden voor jullie
Zoek het lekker allemaal zelf uit. Madam Tamara wil graag ook nog in porties van 623 gram per zakje verpakt zeker. En nummertjes trekken bij de kofferbak "jaaaaaaaaa, maar ik was eeeeeeeeeeeeeeeerst".
Bah, bah, bah.
de volgende keer mischien alleen voor mensen die ook iets te leveren of bijtedragen hebben? ik ga dan kijken wat ik kan leveren
-
Marion.
Nee, jij moet normaal doen. Jij moet alle pagina's doorlezen. Lezen wat de impact is van het in het wilde weg bestellen.Tamara26 schreef:Doe eens even normaal zeg!
Jaaaa, voor de alleen-maar-afnemers leuk. Maar zou jij het ook leuk vinden als je voor het genot van een ander een week aan het hamsteren bent? 300 kilo vlees overal vandaan schrapen? 500 euro voor moet schieten, wat je maar moet zien dat je terug krijgt?
Met je gezeur over een end rijden. En je schreeuwende hoofdletters over wat voor zooitje dit is.
Ik heb liever dat je thuis blijft, want op dit moment kan ik geen greintje sympathie voor je opbrengen
- Tamara26
- Vaste gebruiker
Ik zou best willen meehelpen, maar weet toch helemaal niet hoe de gang van zaken is?? Hoe moet ik dat nu weten??
Ik kom hier voor het eerst kijken..
Jullie kennen mij niet eens!!
Als jullie meer om hulp hadden gevraagd was het misschien meer duidelijk geweest..
Ik vind dat jullie erg agressief reageren op iemand die nog nergens wat vanaf weet en ook nog terwijl jullie mij niet eens kennen!!
Ik kom hier voor het eerst kijken..
Jullie kennen mij niet eens!!
Als jullie meer om hulp hadden gevraagd was het misschien meer duidelijk geweest..
Ik vind dat jullie erg agressief reageren op iemand die nog nergens wat vanaf weet en ook nog terwijl jullie mij niet eens kennen!!
Tamara.