Ik vond de foto's ook heel speciaal, had nog nimmer naaktpupjes gezien, heel bijzonder.

Moderator: moderatorteam
DankjeScooby schreef:Hoi Sonja,
Gefeliciteerd met je zes-tal! Ik heb de foto's nog niet bekeken (ik zit nu op mijn werk...), maar wilde wel even weten hoe het ervoor stond bij jullie. Super dus!![]()
Ga nu maar lekker genieten van al die heerlijke piep- en knorgeluidjes die uit de werpkist komen.![]()
De manier waarop het met Mullu's poot is gegaan, vind ik ook erg overdreven. Waarom kon het niet direct gekramd worden? Dat kost weinig tijd, is niet zo belastend voor de hond en kan zonder narcose. Dat hadden ze zo tussendoor kunnen doen gisterochtend. Maar ja; dan hadden ze er geen 200 Euro op kunnen verdienen natuurlijk...![]()
Toen Bono die hap uit zijn oor had, moest het ook gehecht worden en daarvoor moest hij ook even een roesje, maar ik ben er gewoon bij gebleven, hoor. Zodra de laatste hechting er in zat, spoot de dierenarts hem alweer bij. Hij was toen nog wel erg suf, dus ik ben toen eerst een eindje met Levi gaan wandelen (die zat nog in de auto) en heb hem daarna meegenomen naar huis.
Nee, die energie moet je nu ook niet daar aan besteden!sirene schreef:DankjeScooby schreef:Hoi Sonja,
Gefeliciteerd met je zes-tal! Ik heb de foto's nog niet bekeken (ik zit nu op mijn werk...), maar wilde wel even weten hoe het ervoor stond bij jullie. Super dus!![]()
Ga nu maar lekker genieten van al die heerlijke piep- en knorgeluidjes die uit de werpkist komen.![]()
De manier waarop het met Mullu's poot is gegaan, vind ik ook erg overdreven. Waarom kon het niet direct gekramd worden? Dat kost weinig tijd, is niet zo belastend voor de hond en kan zonder narcose. Dat hadden ze zo tussendoor kunnen doen gisterochtend. Maar ja; dan hadden ze er geen 200 Euro op kunnen verdienen natuurlijk...![]()
Toen Bono die hap uit zijn oor had, moest het ook gehecht worden en daarvoor moest hij ook even een roesje, maar ik ben er gewoon bij gebleven, hoor. Zodra de laatste hechting er in zat, spoot de dierenarts hem alweer bij. Hij was toen nog wel erg suf, dus ik ben toen eerst een eindje met Levi gaan wandelen (die zat nog in de auto) en heb hem daarna meegenomen naar huis.![]()
Ja, dat het overdreven is staat vast. Ik heb nu geen zin om mijn "geluksenergie" te gaan verspillen aan onenigheid met de da dus a me er verder niet druk over maken. Tis toch al gebeurd. Ik laat hun gewoon straks weten dat ik niet meer kon.
Het was trouwens geen 200€ maar 275 €Jp zei waarschijnlijk 200€ om me niet te laten schrikken
Haha, ja het zijn nu al pretlettersfenneke schreef:zo ik ben ook weer wakker![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd met je zestal
![]()
![]()
![]()
ga nu even foto's kijken
geweldig![]()
![]()
die eerste geeft gelijk al een high five![]()
dus dat moet goed komen![]()
ps doe mij die behaarde reu maar
Ah....als het kon met Max...sirene schreef:Haha, ja het zijn nu al pretlettersfenneke schreef:zo ik ben ook weer wakker![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd met je zestal
![]()
![]()
![]()
ga nu even foto's kijken
geweldig![]()
![]()
die eerste geeft gelijk al een high five![]()
dus dat moet goed komen![]()
ps doe mij die behaarde reu maar![]()
De behaarde reu is in trek geloof ik. Nou jullie kunnen "solliciteren" hoor. Ik zoek liefst een baasje die actief met hem wil gaan sporten. Behendigheid of Breiten of doggydance ofzo
Ja, je zei het al die tijd al. En volgens mij hebben veel meer mensen 6 pups gezegt. Goed zeg van jullie! Je mag over een paar weekjes komen kijken hoor! (en je mailtje zal ik ook nog even beantwoorden).Eukalipta schreef:Zien jullie nou wel..... 6 pupsels ook op de foto's.....(al was ik vroeg, om dat te roepen, maar ik heb het al die tijd al geroepen)
Sonja, van harte gefeliciteerd met de uitbreiding van jullie gezinnetje.
Ik kom snel kijken, als jij het goed vind......
Geen ruzie maken hè ?! Anders hou ik hem zelfbasil schreef:ik had het gisterenavond al gezegd heLongFields schreef:Sorry, ik was je voor!fenneke schreef:
ps doe mij die behaarde reu maar
Dankjewel.fransoos schreef:![]()
![]()
![]()
Wowhh
Gefeliciterd met de frummels
En dat naakt is ook letterlijk zeeeeer naakt he, het glimt er over op de foto's
Ze zijn prachtig, ben hier best een beetje jaloers, wou dat mijn Sphynxen eens ZOOOO naakt waren
Dankjewel! Ook voor je andere berichtjes. Ik zal je mailtje ook binnenkort beantwoorden hoor.Josee schreef:![]()
![]()
![]()
Hee gefeliciteerd. Jullie hebben het samen super gedaan lees ik!!
Nu heerlijk gaan genieten van de heerlijke puppengeluidjes en geur (en een beetje bij slapen).
Ik ga zo eerst foto's kijken, ben erg benieuwd ....
(ik vond ze op bussloo al zo leuk en zondag in Rijssen waren er middenslag peruaantje met een kuifje (4 geloof ik), toen was ik helemaal verliefd, wat zijn ze gaaf!!! )
Groetjes Josee
Een man naar mijn hartgucci schreef:Gefeliciteerd!!!!!!!!!!mijn man zat helemaal te smelten bij de foto's van de nakerds.
Dank voor je leuke berichtje.Hamilton schreef:Sonja, ook van mij gefeliciteerd met dit prachtige nest![]()
wat een bijzondere ervaring voor mij om pasgeboren naakte pups op de fotos te zien.
zo mooi, perfect en kompleet.
En dan te bedenken dat ze op zullen groeien en net zo mooi worden als mams, en Mullu, die ik hier al eens mocht bewonderen![]()
gelukkig zie ik elke week Mona bij ons op school en ik blijf het hele aparte en mooie honden vinden
Ze zijn warm en heel lekker zachtYv*nn schreef:Van harte gefeliciteerd!!!
Zoo hé hé de spanning is er af de ramen kunnen weer vies wordenhet prachtige uitzicht is geboren.
Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open, voor het eerst dat ik naakte pasgeboren naakte puppen zie.
Ze zijn prachtig en heel bijzonder, probeer me voor te stellen hoe ze aanvoelen, zou dat graag eens in mijn handen willen hebben!
Ja, maar wel liefHutch schreef:Gefeliciteerd met de pups!
En geniet ervan, maar dat is waarschijnlijk geheel overbodig om nog een keer te zeggen
Ze zijn ook veel zwaarder en groter dan normaal hoor. Ik heb geen idee hoe het komt. Waarschijnlijk om dat ze toch later waren en dat ze inderdaad zwaar bone zullen krijgen zoals ik hoopte.MARC_S schreef:Leuk Sonja, de pups zien er echt mooi dik uit![]()
Geniet er van.
PS een van je pups is net CleoPrecies haar aftekening en kleur en waarschijnlijk ook nog haar bouw en grootte :N:
![]()
Ben benieuwd hoe hij uitgroeid.
Dankjewel!mercedes2803 schreef:Ik heb het gisteren allemaal mee zitten lezen , maar niet eens gereageerd :N:![]()
Dus bij deze dan nog maar even!
HARTELIJK GEFELICITEERD!
* en ik kwam er bij toeval achter dat Inge Bijvoets een vriendin van je is omdat ze vertelde op het pei forum dat een vriendin van haar 6 nakerds had gekregen gisterenIk ken Inge ook al heel wat jaartjes in de Pei wereld
*
mag daar helaas niet meer komensirene schreef:Dankjewel.fransoos schreef:![]()
![]()
![]()
Wowhh
Ze zijn prachtig, ben hier best een beetje jaloers, wou dat mijn Sphynxen eens ZOOOO naakt waren
Op het Chinese naakthondenforum waren ze ook al verbaasd hoe NAAKT ze zijn!
Ik had geen idee dat jij die Ida wasfransoos schreef:sirene schreef:Dankjewel.fransoos schreef:![]()
![]()
![]()
Wowhh
mag daar helaas niet meer komen![]()
ja klopt, samen met mijn vriend, maar moet eerlijk zeggen dat ze steeds vaker hier blijft als hij naar huis gaatsirene schreef:fransoos schreef:Ik had geen idee dat jij die Ida wassirene schreef:Dankjewel.fransoos schreef:![]()
![]()
![]()
Wowhh
mag daar helaas niet meer komen![]()
![]()
Je hebt toch ook een Chineesje ?