KIP is HIP
En als er zoveel kip meekomt (wat dus nog maar afwachten is) dan zijn er in ieder geval afnemers genoeg die het af willen nemen.
Iedereen wil graag hebben hebben dus over houdt Jessica niet
Moderator: moderatorteam
Ik ga er eigenlijk vanuit dat jij daar met een heel groot stuk bot voor de laadklep van Jessica's auto gaat staan en al die viswijven op afstand houdtMarion. schreef:OMG.... nu wordt het ècht viswijfen en graaien uit de kratten. Wie het eerst is, het eerst maalt :N: :N: :N:mercedes2803 schreef:Jullie zien wel wat er 10 feb meekomt aan kipspul en ter plekke wordt gekeken hoe het verdeeld wordt.
Had ik al verteld dat we de 10e een verjaardagsfeestje in Zoetermeer hebben? Waar we op zijn mooi moeten? En waar de hondjes niet bij mogen zijn?mercedes2803 schreef:Ik ga er eigenlijk vanuit dat jij daar met een heel groot stuk bot voor de laadklep van Jessica's auto gaat staan en al die viswijven op afstand houdt![]()
"Opstellen in rijen van 3 en netjes op je beurt wachten"
Ik hoor het je zooo zeggen![]()
Hoef je niet bang voor te zijn hoor. Ik werd een keer middenin de pluimvee-crisis aangehouden toen ik van Ermelo de A2 op wilde. Alcoholcontrole. De karkassen lagen naast me op de passagiersstoel opgestapeld tot het plafond.P@CO schreef:Er zijn in de 80 kippen bestelt. Ik bestel er donderdag gewoon 100 en wat ik over hou dat eten de honden hier wel op. Ik zei net tegen Hilje ik hoop niet dat ik aangehouden wordt dat ze denken dat ik illegaal kippenslacht of zo haha.
Heeft er iemand nog een straatnaam wat vlak in de buurt zit ?Bas Rouge schreef:Route:
Met de auto komend vanaf rijksweg A4 neemt u de afslag
Zoeterwoude-Dorp/Recreatiegebied Vlietland en volgt u verder de borden. Je rijdt parallel aan de A4 dan en je kronkelt via de weg Vlietlanden in. Bij T-splitsing rechtsaf en dan direct links de P.
Ik heb met jessica afgesproken dat als het vervoer een probleem is zij mij dat zou laten weten, dan rij ik vrijdags omhoog en neem dat deel zaterdag mee naar beneden. Ik vond het gewoon lullig dat er zoveel problemen ontstaan zijn en het nu eigenlijk jessica haar probleem gemaakt word hoe zij het naar de vlietlanden krijgt.Roelfien schreef:Ja hoor.![]()
Maar krijg je het wel in je auto dan?
Okido. Hartstikke fijn dat je dat wilt doen.chrico schreef:Ik heb met jessica afgesproken dat als het vervoer een probleem is zij mij dat zou laten weten, dan rij ik vrijdags omhoog en neem dat deel zaterdag mee naar beneden. Ik vond het gewoon lullig dat er zoveel problemen ontstaan zijn en het nu eigenlijk jessica haar probleem gemaakt word hoe zij het naar de vlietlanden krijgt.Roelfien schreef:Ja hoor.![]()
ik had het al gehoordchrico schreef:Ik heb met jessica afgesproken dat als het vervoer een probleem is zij mij dat zou laten weten, dan rij ik vrijdags omhoog en neem dat deel zaterdag mee naar beneden. Ik vond het gewoon lullig dat er zoveel problemen ontstaan zijn en het nu eigenlijk jessica haar probleem gemaakt word hoe zij het naar de vlietlanden krijgt.Roelfien schreef:Ja hoor.![]()
Ja, dat is super! Ik wil alleen wel dat die tank brandstof dan wel doorberekend wordt, want je rijdt wel alleen daarvoor heen en weer.chrico schreef:Ik heb met jessica afgesproken dat als het vervoer een probleem is zij mij dat zou laten weten, dan rij ik vrijdags omhoog en neem dat deel zaterdag mee naar beneden. Ik vond het gewoon lullig dat er zoveel problemen ontstaan zijn en het nu eigenlijk jessica haar probleem gemaakt word hoe zij het naar de vlietlanden krijgt.Roelfien schreef:Ja hoor.![]()

Oh, dat is wel heel leuk!Daphne schreef:Dat lijkt mij niet, dat is toch geen doen!Hutsje schreef:Ik heb de kilo's rund en vis erbij geteld en kom daarmee op ongeveer 160 kilo. Ik verwacht dat de poelier ongeveeer 100/100 70 levert dus kom ik op 430 kilo. Ik weet dus echt niet of dat lukt allemaal qua vervoer.
Je honden moeten ook nog mee!
Ik heb Jente in ieder geval beloofd dat Fritz komt![]()

Ik zie het wel, ik bel midden volgendde week wat hij kan leveren en als het niet in de tuut past dan bel ik WheraRoelfien schreef:Ja hoor.![]()
Kan je anders die kippenman niet bellen morgen om te zeggen dat het iets minder wordt? Je bent nu toch nog ruim op tijd om dat door te kunnen geven?

Ik maak het voor Jes...Natas. schreef:Voor iedereen of alleen voor Jes?mercedes2803 schreef:Ik maak een lijstje met bedragen
Als jij ze voor Jessica doet zou ik ze voor de rest kunnen doen. En ook de pb's versturen met bedragen en bankgegevens zodat mensen het van tevoren over kunnen maken, lijkt me helemaal geen verkeerd idee.