Woehaha, hoe kom je aan die kennis dat mijn manier van reageren niet eerlijk zou zijn?! Of we snappen elkaar echt niet of we l#llen gigantisch langs elkaar heen nu, want ik heb werkelijk geen idee waar je het nu allemaal over hebt.Benthor schreef:Nee dat bedoel ik niet. Kritiek leveren kan op vele manieren en toevallig staat die van jou bekend als niet eerlijk. Als je daar niets over weet is het niet gepast om je daar mee lastig te vallen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
tanden broos bij pup!!!vallen zelfs uit.
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
Marco#
Ik ben geen hond mevrouwtjeLiesbeth schreef:Ik trek het niet uit zijn verband, ik corrigeer je evenBenthor schreef:Je trekt het uit zijn verband. Ik heb 1 Belgengrap gemaakt. Sinds wanneer janken we daar krokodillentranen om? Misschien moet de sociale moraal hier eens worden gecorrigeerd op schijnheiligheidLiesbeth schreef:Dat doe je dus wel, zeg je zelfBenthor schreef: Precies. Maar dat doe ik niet dus val mij er dan niet op aan..Benthor schreef:Jezusmina, hebben jullie nog nooit van ironie gehoord
Met die ironie beledig je onnodig iemand die jouw niets misdaan heeft. Politiek-, sociaal correct, schijnheilig als je niet op die ironische manier zou mogen reageren. Respectloos, denigrerend, onbeleefd, dat wel.
.
-
Marco#
Haha? Je bevestigt zojuist wat ik al zei: ik heb mij vergist in veronderstelde kennis. Het gevolg is idd dat we langs elkaar heen lullen. Ik zou met jou nog wel een poging willen wagen om elkaar te begrijpen trouwens, omdat ik denk dat het mogelijk is. :N:Scooby schreef:Woehaha, hoe kom je aan die kennis dat mijn manier van reageren niet eerlijk zou zijn?! Of we snappen elkaar echt niet of we l#llen gigantisch langs elkaar heen nu, want ik heb werkelijk geen idee waar je het nu allemaal over hebt.Benthor schreef:Nee dat bedoel ik niet. Kritiek leveren kan op vele manieren en toevallig staat die van jou bekend als niet eerlijk. Als je daar niets over weet is het niet gepast om je daar mee lastig te vallen.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoera! Ik krijg nog een kans!Benthor schreef:Haha? Je bevestigt zojuist wat ik al zei: ik heb mij vergist in veronderstelde kennis. Het gevolg is idd dat we langs elkaar heen lullen. Ik zou met jou nog wel een poging willen wagen om elkaar te begrijpen trouwens, omdat ik denk dat het mogelijk is. :N:Scooby schreef:Woehaha, hoe kom je aan die kennis dat mijn manier van reageren niet eerlijk zou zijn?! Of we snappen elkaar echt niet of we l#llen gigantisch langs elkaar heen nu, want ik heb werkelijk geen idee waar je het nu allemaal over hebt.Benthor schreef:Nee dat bedoel ik niet. Kritiek leveren kan op vele manieren en toevallig staat die van jou bekend als niet eerlijk. Als je daar niets over weet is het niet gepast om je daar mee lastig te vallen.
Groetjes, Karen
-
Marco#
Niet ironisch worden héScooby schreef:Hoera! Ik krijg nog een kans!Benthor schreef:Haha? Je bevestigt zojuist wat ik al zei: ik heb mij vergist in veronderstelde kennis. Het gevolg is idd dat we langs elkaar heen lullen. Ik zou met jou nog wel een poging willen wagen om elkaar te begrijpen trouwens, omdat ik denk dat het mogelijk is. :N:Scooby schreef:Woehaha, hoe kom je aan die kennis dat mijn manier van reageren niet eerlijk zou zijn?! Of we snappen elkaar echt niet of we l#llen gigantisch langs elkaar heen nu, want ik heb werkelijk geen idee waar je het nu allemaal over hebt.Benthor schreef:Nee dat bedoel ik niet. Kritiek leveren kan op vele manieren en toevallig staat die van jou bekend als niet eerlijk. Als je daar niets over weet is het niet gepast om je daar mee lastig te vallen.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou niet dùrven!Benthor schreef:Niet ironisch worden héScooby schreef:Hoera! Ik krijg nog een kans!Benthor schreef:Haha? Je bevestigt zojuist wat ik al zei: ik heb mij vergist in veronderstelde kennis. Het gevolg is idd dat we langs elkaar heen lullen. Ik zou met jou nog wel een poging willen wagen om elkaar te begrijpen trouwens, omdat ik denk dat het mogelijk is. :N:Scooby schreef: Woehaha, hoe kom je aan die kennis dat mijn manier van reageren niet eerlijk zou zijn?! Of we snappen elkaar echt niet of we l#llen gigantisch langs elkaar heen nu, want ik heb werkelijk geen idee waar je het nu allemaal over hebt.![]()
Groetjes, Karen
- Hamilton
- Zeer actief
tja, in de hoop dat die het wel weetMartijn schreef:Je hond heeft de leeftijd waarop er nog tanden gewisseld worden.
Een andere oorzaak kan ik zo snel niet bedenken.
Als je in zijn bekje kijkt kun je zien of er een puppytand weg is en er een volwassen tand doorkomt.
Mocht je het niet vertrouwen dan kun je de dierenarts even laten kijken maar al te veel zorgen zou ik me niet maken.
mij overkwam ook zoiets, tijdens de 3e enting(13 weken) zei de da, dat ze al aan het wisslen was.
dat vond ik wel aan de vroege kant, maar het kon.
idd er was een snijtand weg in de bovenkaak.
Maar na 2 weken was er nog niets nieuws gekomen, en uiteindelijk kwam er een scherpe punt naar buiten, met in het midden een klein zwart plekje.
ik vertrouwde dit niet en ging naar de da.
tja die( blijvende) tand is afgebroken, en begint van binnen ook al te rotten(zwarte plekje) wist ze me te melden
Daar sta je dan met je toekomstige "showhond", dikke schrik.
Maar ik had een andere theorie, kon het niet zijn dat de melktand tijdens het spel ,was afgebroken, en deze scherpe punt het restant was, wat er nu uit gewerkt werd??
Dat was ook een mogelijkheid zei de da.
Daar moest ik dan konsult voor betalen
en een week later was de punt weg en zat er een schitterende mooie witte gave tand
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Voor het stellen van de juiste diagnose moet je hém een rekening sturenHamilton schreef:[Maar ik had een andere theorie, kon het niet zijn dat de melktand tijdens het spel ,was afgebroken, en deze scherpe punt het restant was, wat er nu uit gewerkt werd??
Daar moest ik dan konsult voor betalen![]()
en een week later was de punt weg en zat er een schitterende mooie witte gave tand
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- mientjedobbel
- Vaste gebruiker
lang leve het wisselen alleen jammer dat het bij loebas zo moeizaam gaat
hij moet nog 1 hoektand wisselen en geloof dat van het weekend zn laatste kiesjes er uit zijn gegaan (heb er 2 op 1 dag gevonden ) alleen de laaste hoektand die er uit moet wil niet zo goed want de nieuwe groeit er naast
en toen hij klein was is er een tandje met het spelen beschadigd en door verkeerd advies van mijn vorig DA gaan rotten waardoor de nieuwe nu geel en broos is (net of er allemaal kleine stukjes af zijn) heeeeel jammer maar niks meer aan te doen. nu maar hopen dat ik niet weer naar de DA hoef om de laaste melk hoektand te laten verwijderen!!!!! trouwens loebas is net 5 maand en al bijna klaar dus met wisselen 
- Hamilton
- Zeer actief
gelukkig vroeg ze maar een half konsult (omdat ik zo lang had zitten wachten zei ze) of kwam dat toch door mijn "diagnose"tekkel schreef:Voor het stellen van de juiste diagnose moet je hém een rekening sturenHamilton schreef:[Maar ik had een andere theorie, kon het niet zijn dat de melktand tijdens het spel ,was afgebroken, en deze scherpe punt het restant was, wat er nu uit gewerkt werd??
Daar moest ik dan konsult voor betalen![]()
-
Essy
Je zou je ook kunnen afvragen waarom deze 'groepsironie' jou ten deel valtBenthor schreef:Jezusmina, hebben jullie nog nooit van ironie gehoord
Ik ben trouwens alleen tegen het afzeiken van iemand in groepsverband. Dat vind ik laf en het gebeurt hier vaak.Ik kan er wel tegen trouwens, dus leef je uit.