WOEF! schreef:mercedes2803 schreef:Kijk nou alstjeblieft even..
Het is zeker niet mijn bedoeling en ook niet die van Roelfien geweest om nou iedereen zijn bestelling te laten canellen hoor...
Als iedereen gewoon even kritisch kijkt naar de hoeveelheden dan scheelt dat denk ik al een hoop.
Tuurlijk mogen nieuwkomers meedoen...
En dat niet iedereen zelf wat mee kan nemen is geen ramp.
Maar dat er dan door een Maakieej en een vriendin van haar die hier niet eens op het forum komt ZO ordinair besteld wordt...dat valt een beetje verkeerd.
Die mensen hebben totaal geen notie van wat het inhoudt en hebben niets gelezen van dit topic.
Er wordt al een paar keer aangegeven dat het nu toch best wel heel veel wordt en doodleuk komt er eentje met een bestelling van 80 kg aanwaaien....
ik voelde me tog wel aangesproken, omdat ik en niks lever, en het de 1e keer is, en iemand anders het voor me meeneemt.
anyway (alleen ik d8 niet dat ik ordinair veel bestelde) ik haal mijn bestelling wel helemaal weg (dit is niet echt een leuke manier meer nee)
volgende keer zal ik kijken of ik zelf wat kan leveren!
Ja...een beetje lullig dat jij aan alle criteria voldoed die we noemden
En toen ik het tikt zat ik dus echt NIET aan jou te denken hoor!
Ikheb in het begin van dit topic jou zelfs nog tips en informatie gegeven.
En IK lever ook niets

Ik heb niets in de aanbieding omdat ik in hetzelfde gebied als Jessica woon.
Wat ik te bieden had?
Een fotottoestel om foto';s te maken, twee handjes met rubberhandschoenen, een weegschaal en mijn hersens waarmee ik rekenen kan.
maar het is bedoeld voor een C&C en voor Maaikieeh...
Dus bij deze./..zouden deze mensen even heel kritisch willen kijken?
Ik weet niet of het haalbaar is, maar een maximale bestel eenheid van 5 kg per product per persoon voor de kip?
Idee?
Of komt het dan nog niet goed?
Ik ben niet zo;n rekenwonder