Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bestellingen BARF meeting (sluiting 30 januari)
Moderator: moderatorteam
-
Dorien
- Zeer actief
-
Marion.
En reken uit wat er dus voorgeschoten moet worden qua geld, en dan moet je maar zien dat je alles terugkrijgt :N:chrico schreef:Ik heb eens globaal het totaal aantal kilos berekend en ik moet zeggen dat ik bob erbij heb geroepen van jemig moet je kijken :N:
Tineke 391 kilo
jessica 387 kilo
Bas rouge 231 kilo
paco 84 kippen
marion ong 68 kilo nekken
-
Dorien
- Zeer actief
Ik wil best vooruit storten hoor, geen probleem. MIsschien is dat sowieso ene idee voor een volgende meting? Dat je voor een bepaalde datum ook het geld hebt overgemaakt? Dat scheelt een hoop gedoe op de dag zelf met wisselgeld enzo.Marion. schreef:En reken uit wat er dus voorgeschoten moet worden qua geld, en dan moet je maar zien dat je alles terugkrijgt :N:chrico schreef:Ik heb eens globaal het totaal aantal kilos berekend en ik moet zeggen dat ik bob erbij heb geroepen van jemig moet je kijken :N:
Tineke 391 kilo
jessica 387 kilo
Bas rouge 231 kilo
paco 84 kippen
Laatst gewijzigd door Dorien op 29 jan 2007 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet,
Dorien
Dorien
-
Leane
Marion. schreef:Precies, Paco is een welkome aanvullingRoelfien schreef:Ik vind jou nog wel een ander verhaal, jij levert ook. En niet zo zuinig als je ziet hoeveel kippen er bij je besteld zijn.P@CO schreef:Ik kan het ook helemaal met bovenstaande mensen eens zijn. Ik ben nieuw en heb ook best veel bestelt en annuleer dat gewoon. Dan kom ik gewoon de volgende keer als het bij Roggebotzand is als het dan mag. De mensen die kippen hebben bestelt die wil ik in overleg weet niet of dat kan wel bij Sandro afleveren die woont hier vlak in de buurt en die komt ook. Maar dat moet ik dan ff via pb met haar regelen. En anders is het heel erg jammer voor de mensen die kip hebben bestelt dat komt dan bij Roggebotzand wel.
Maar ik wil niet in het vaar water zitten van mensen die al vaker geweest zijn. Want het is gewoon ontzettend veel wat er bestelt is. Ik hoef niet veel te doen ik bestel de kippen gooi ze achterin en tuf naar Leiden toe.Mijn kippenbestelling heb ik meteen af afgezegd bij Jessica
En als oplossing gewoon wat ze wel kan krijgen verdelen over de mensen die bestelt hadden.P@CO schreef:Laat mijn kippengedoe dan ook maar achterwege. want dat is wel erg veel van het goede allemaal. Gewoon verdelen waar je aan kan komen dan maar.Hutsje schreef:Ik zit even te tellen en ik kom op 189 kilo karkas, 99 kilo gehakt en 73 kilo kippennekken. Ik weet niet of dit gaat lukken!
Ik ga nu naar puppybehedigheid en lees wel weer bij als ik zo terug ben. Nogmaals ik wil niemand in het vaarwater zitten die al vaker geweest is.
-
Leane
Hier net zoDorien schreef:Ik wil best vooruit storten hoor, geen probleem.Marion. schreef:En reken uit wat er dus voorgeschoten moet worden qua geld, en dan moet je maar zien dat je alles terugkrijgt :N:chrico schreef:Ik heb eens globaal het totaal aantal kilos berekend en ik moet zeggen dat ik bob erbij heb geroepen van jemig moet je kijken :N:
Tineke 391 kilo
jessica 387 kilo
Bas rouge 231 kilo
paco 84 kippen
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
En hoewel Jessica geen beschermengeltje nodig is dat het woord voor haar doet wil ik jullie toch even laten weten wat het voor haar inhoudt.
Zelf zegt ze het op de vorige pagina ook al eventjes, maar nog redelijk netjes en wat verhuld...wat bij mij het idee doet opwekken dat een groot gros totaal geen idee heeft van wat het voor de leveranciers betekend.
En dat de lol er echt vanaf is op deze manier.
Dit verhaal zal voor Tineke, marion en Bas Rouge ook opgaan denk ik. Maar van Jessica weet ik het
Jessica rijdt in ieder geval drie en misschien zelfs wel vier keer op en neer naar Hardenberg a 25 km om in etappes het visafval en het rundspul op te halen omdat dit niet allemaal op 1 dag kan.
Ze komt thuis en moet al dit spul in haar eigen vriezers gooien om het een paar dagen lang te koelen. In de vriezers heeft ze inmiddels ruimte gemaakt.
Vrijdag overdag rijdt ze naar Hardenberg toe en staat daar op een parkeerplaats samen met de poelier en waarschijnlijk zijn personeel kratten vol met vlees in de auto te laden.
Vervolgens gaat ze weer 25 km terug naar huis.
Daar gaat ze dan al het rundspul en visspul wat er al een paar dagen inligt uit de vriezers halen en in de auto stoppen.
Dan zit de auto vol...pffffff...zucht.
Vervolgens gaat ze de paardenstallen doen, de paarden eten geven, lopen met Huts, want die gaat niet mee, de varkens, kippen en konijnen bij langs en even snel wat eten. Dan wachten tot Wim thuis is.
Dan rijdt ze met honderden kilo's naar Rotterdam (een dikke twee tot twee en een half uur) waar ze met Fritz en Kiefer blijft slapen bij familie. De auto met al die honderden kilos vlees staat buiten.
Zaterdagochtend rijdt ze naar Leiden met mijn boekhoudlijstje in haar zak... En dan komt ze op de parkeerplaats aan waar ALLLLL die mensen staan te wachten.
Om vervolgens misschien wel een dikke twee uur van alles te verdelen omdat dat van te voren niet in portie's verdeeld kan worden.
Als dan alles klaar is, is de helft van de mensen waarschijnlijk alweer vertrokken en heeft Jes nog geen fatsoenelijk gesprek met wie dan ook kunnen voeren...
Geen gezellig praatje zus of zo..
Dan nog even een stuk met de honden wandelen met waarscbijnlijk een kleine groep mensen die er dan nog is en dan kan ze weer twee en een half uur in de auto terug naar Duitsland.
Oftewel dames en heren bestellers...
Jullie mogen de Goden wel op jullie blote knietjes danken dat Jes het hart zo groot heeft dat ze dit TOCH maar weer doet.
Zelf zegt ze het op de vorige pagina ook al eventjes, maar nog redelijk netjes en wat verhuld...wat bij mij het idee doet opwekken dat een groot gros totaal geen idee heeft van wat het voor de leveranciers betekend.
En dat de lol er echt vanaf is op deze manier.
Dit verhaal zal voor Tineke, marion en Bas Rouge ook opgaan denk ik. Maar van Jessica weet ik het
Jessica rijdt in ieder geval drie en misschien zelfs wel vier keer op en neer naar Hardenberg a 25 km om in etappes het visafval en het rundspul op te halen omdat dit niet allemaal op 1 dag kan.
Ze komt thuis en moet al dit spul in haar eigen vriezers gooien om het een paar dagen lang te koelen. In de vriezers heeft ze inmiddels ruimte gemaakt.
Vrijdag overdag rijdt ze naar Hardenberg toe en staat daar op een parkeerplaats samen met de poelier en waarschijnlijk zijn personeel kratten vol met vlees in de auto te laden.
Vervolgens gaat ze weer 25 km terug naar huis.
Daar gaat ze dan al het rundspul en visspul wat er al een paar dagen inligt uit de vriezers halen en in de auto stoppen.
Dan zit de auto vol...pffffff...zucht.
Vervolgens gaat ze de paardenstallen doen, de paarden eten geven, lopen met Huts, want die gaat niet mee, de varkens, kippen en konijnen bij langs en even snel wat eten. Dan wachten tot Wim thuis is.
Dan rijdt ze met honderden kilo's naar Rotterdam (een dikke twee tot twee en een half uur) waar ze met Fritz en Kiefer blijft slapen bij familie. De auto met al die honderden kilos vlees staat buiten.
Zaterdagochtend rijdt ze naar Leiden met mijn boekhoudlijstje in haar zak... En dan komt ze op de parkeerplaats aan waar ALLLLL die mensen staan te wachten.
Om vervolgens misschien wel een dikke twee uur van alles te verdelen omdat dat van te voren niet in portie's verdeeld kan worden.
Als dan alles klaar is, is de helft van de mensen waarschijnlijk alweer vertrokken en heeft Jes nog geen fatsoenelijk gesprek met wie dan ook kunnen voeren...
Geen gezellig praatje zus of zo..
Dan nog even een stuk met de honden wandelen met waarscbijnlijk een kleine groep mensen die er dan nog is en dan kan ze weer twee en een half uur in de auto terug naar Duitsland.
Oftewel dames en heren bestellers...
Jullie mogen de Goden wel op jullie blote knietjes danken dat Jes het hart zo groot heeft dat ze dit TOCH maar weer doet.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Mee eens en daarom doe ik dit keer helemaal niet mee.Roelfien schreef:Dit is echt totaal waanzinnig geworden. Mensen bestellen, via een paar mensen die wel naar de bijeenkomst gaan, flinke bestellingen. De kilo's zijn met een gewone personenauto niet eens meer te vervoeren. Ik vind het echt totaal uit de hand gelopen.
Wildvreemde mensen gaan doodleuk voor 80 kg aan vlees bestellen,wat ze niet eens zelf op komen halen.
Ik vind het ronduit asociaal en het zou mij niets verbazen als er na deze keer geen nieuwe bijeenkomst meer zal zijn omdat het voor Jessica, Tineke en Bas rouge (ben ik weer je naam kwijt, maar dat komt omdat rouge aan je harzer fuchs refereert in mijn gevoel en dus ben je bas rouche)
niet meer te doen is. De aantallen zijn te groot, de tijd die erin gaat zitten om dit allemaal op tijd te regelen is teveel gevraagd aan de mensen die dit doen.
Er komen alleen maar kopers bij, maar niemand biedt wat aan. (behalve dan natuurlijk Paco)
Dus het blijft constant om dezelfde mensen draaien, die hier gewoon een weekend werk aan hebben. Totaal gestoord is dit geworden.
Wat mij betreft wordt het hele gedoe afgeblazen. Want het slaat echt nergens meer op. Mensen hebben gewoon niet het fatsoen om te denken: gut dit is de eerste keer dat ik ook mee doe, kom ik bestel een kilootje om eens te zien of het wat voor mij is. Neeee, we bestellen lekker via iemand die er wel komt, en dan bestellen we 80 kg?
En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die telkens via een ander bestellen, maar die we tot nu toe op de eerdere twee keer ook niet gezien hebben. Lekker makkelijk allemaal hoor. Bah.
Bovenden vind ik het hondsbrutaal om je hier even aan te melden en dan meteen maar 80 kilo te bestellen.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
chrico
- Zeer actief
dat bedoel ik en daarom zei ik al dat als er van te voren betaald moet worden is geen probleemMarion. schreef:En reken uit wat er dus voorgeschoten moet worden qua geld, en dan moet je maar zien dat je alles terugkrijgt :N:chrico schreef:Ik heb eens globaal het totaal aantal kilos berekend en ik moet zeggen dat ik bob erbij heb geroepen van jemig moet je kijken :N:
Tineke 391 kilo
jessica 387 kilo
Bas rouge 231 kilo
paco 84 kippen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
Marion.
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
Ik doe dit maal voor het eerst mee en heb 10 kilo kipkarkas en 5 kilo kippennek besteld, als dit een probleem is dan haal ik het weg, is het geen probleem dan wil ik wel vooraf betalen.
Ik lever dan zelf wel een minimale bestelling van 11 zalmkoppen maar ik vind het niet nodig dat andere mensen zich in de nesten moeten werken.
Laat het maar weten.
Ik lever dan zelf wel een minimale bestelling van 11 zalmkoppen maar ik vind het niet nodig dat andere mensen zich in de nesten moeten werken.
Laat het maar weten.
Groetjes Michaëla en Knoeppie

-
chrico
- Zeer actief
-
Marion.
Doe jij tenminste ook wat nuttigschrico schreef:Als het een optie is en de leveranciers sturen een pb hierheen met hun gegevens, wil ik het topic nog wel een keer nalopen en de mensen de rekeningnummers sturen.
Ik denk dat het een goed plan is, en volgens mij is het nog ruim op tijd. Voor mij hoef je het niet te doen hoor, want mijn grootste bestelling is van Sieneke en ik heb bij haar voor ongeveer hetzelfde geld besteld.
Maar voor Jessica, Tineke en Bas Rouge is dit denk ik geen overbodige luxe. Anders even via PB aan hun vragen wat ze ervan denken?
-
Marion.
Nee hoor, laat maar lekker staan. Jij hebt ook je inbrengKnoeppie schreef:Ik doe dit maal voor het eerst mee en heb 10 kilo kipkarkas en 5 kilo kippennek besteld, als dit een probleem is dan haal ik het weg, is het geen probleem dan wil ik wel vooraf betalen.
Laat het maar weten.
-
chrico
- Zeer actief
Mens wat toch eens met dit soort opmerkingen tot na de koffie, mijn toetsenbord zit nu onder. Chinook vroeg al wat er wasMarion. schreef:Doe jij tenminste ook wat nuttigschrico schreef:Als het een optie is en de leveranciers sturen een pb hierheen met hun gegevens, wil ik het topic nog wel een keer nalopen en de mensen de rekeningnummers sturen.![]()
![]()
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Knoeppie
- Zeer actief
Ok bedanktMarion. schreef:Nee hoor, laat maar lekker staan. Jij hebt ook je inbrengKnoeppie schreef:Ik doe dit maal voor het eerst mee en heb 10 kilo kipkarkas en 5 kilo kippennek besteld, als dit een probleem is dan haal ik het weg, is het geen probleem dan wil ik wel vooraf betalen.
Laat het maar weten.

-
Marion.
- mercedes2803
- Zeer actief
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Tjonge, ik moet zeggen dat ik toch wel schrik van het gemak waarmee een aantal -relatief- nieuwe leden (edit, mensen die zich hebben aangemeld om mee te kunnen bestellen?) enorme hoeveelheden neerzetten. De idee achter de DDD is m.i. dat we voor elkaar meenemen waar de een makkelijk aan kan komen en een ander niet. Dat er dan een aantal mensen zijn die voor een paar kilo mee doen en niets zelf inbrengen hoeft geen probleem te zijn maar wat er vandaag is gebeurd gaat een beetje wel te buiten.
Ik kan het wel allemaal meenemen en de slager verpakt het voor me maar de lol is er wel vanaf en ik neig ook naar nog 1 keer en dat was het dan. Jammer, heel jammer.
Paco komt niet begreep ik, dan haal ik de kippen weg.
Ik kan het wel allemaal meenemen en de slager verpakt het voor me maar de lol is er wel vanaf en ik neig ook naar nog 1 keer en dat was het dan. Jammer, heel jammer.
Paco komt niet begreep ik, dan haal ik de kippen weg.
Laatst gewijzigd door Bas Rouge op 29 jan 2007 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marion.
- Knoeppie
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
Ik spring er weer even in hoor.
Ik vind het dus doodzonde dat nu de verkeerde mensen zich aangesproken voelen en gaan cancellen.
Mensen als paco en Knoepie die notabene nog inbrengen ook! Al is het niet veel, het gaat om de gedachte dat jullie de DDD dag gedachte begrijpen.
Ik heb ook niets te leveren en voelde me de afgelopen keren ook wel lichtelijk bezwaard...maar ik bestel niet in bulk en ik heb me de laatste keer wel nuttig gemaakt door boekhouder te spelen en te helpen daar waar nodig.
Ik denk dat iedereen niet nu ineens zijn bestelling moet gaan cancellen, maar gewoon even kritisch moet kijken naar de bestelde hoeveelheden.
Als iedereen er een paar kilo afhaalt dan kan Jes dat WAT ze meekrijgt gewoon eerlijk verdelen zodat IEDEREEn wat krijgt.
Dus in mijn ogen moeten zeker de mensen van de eerste paar keren niet gaan cancellen en anderen hoeven dat ook niet perse, als iedereen zijn bestelling een beetje aanpast :N: :N: :N: moet het best eerlijk te verdelen zijn...
Ik wacht dus nog maar even met mijn lijstje hahahahah
Ik vind het dus doodzonde dat nu de verkeerde mensen zich aangesproken voelen en gaan cancellen.
Mensen als paco en Knoepie die notabene nog inbrengen ook! Al is het niet veel, het gaat om de gedachte dat jullie de DDD dag gedachte begrijpen.
Ik heb ook niets te leveren en voelde me de afgelopen keren ook wel lichtelijk bezwaard...maar ik bestel niet in bulk en ik heb me de laatste keer wel nuttig gemaakt door boekhouder te spelen en te helpen daar waar nodig.
Ik denk dat iedereen niet nu ineens zijn bestelling moet gaan cancellen, maar gewoon even kritisch moet kijken naar de bestelde hoeveelheden.
Als iedereen er een paar kilo afhaalt dan kan Jes dat WAT ze meekrijgt gewoon eerlijk verdelen zodat IEDEREEn wat krijgt.
Dus in mijn ogen moeten zeker de mensen van de eerste paar keren niet gaan cancellen en anderen hoeven dat ook niet perse, als iedereen zijn bestelling een beetje aanpast :N: :N: :N: moet het best eerlijk te verdelen zijn...
Ik wacht dus nog maar even met mijn lijstje hahahahah
-
WOEF!
- Zeer actief
ik wil mijn bestelling best helemaal weghalen als dat voor jullie beter is?
toen het topic net opende had ik niet het idee dat het alleen voor mensen was die al eerder meededen en zelf ook leverde.. (ik had het nog gevraagd of het oke was)
en toen ik mijn bestelling plaatste wist ik ook nog niet dat het in leiden was... toen werd er over a'dam of almere oid gesproken ja dan kon ik wel zelf komen.. en ik heb ook niet gevraagd of iemand het voor me wil halen.. maar het is aangeboden.
ohja en ik heb me hier ook niet aangemeld om mee te doen aan ddd
sorry wou ik tog even kwijt, ik haal mijn bestelling weg
jammer dat het zo een toestand is geworden het is wel veel geworden. volgend jaar in de rai? barf beurs :N:
toen het topic net opende had ik niet het idee dat het alleen voor mensen was die al eerder meededen en zelf ook leverde.. (ik had het nog gevraagd of het oke was)
en toen ik mijn bestelling plaatste wist ik ook nog niet dat het in leiden was... toen werd er over a'dam of almere oid gesproken ja dan kon ik wel zelf komen.. en ik heb ook niet gevraagd of iemand het voor me wil halen.. maar het is aangeboden.
ohja en ik heb me hier ook niet aangemeld om mee te doen aan ddd
sorry wou ik tog even kwijt, ik haal mijn bestelling weg
jammer dat het zo een toestand is geworden het is wel veel geworden. volgend jaar in de rai? barf beurs :N:
Groeten van "Woef" én Lianne
- mercedes2803
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
En dan heb ik mijn bestelling nog niet gedaan. Ik wacht even af hoe eea zich ontwikkeltchrico schreef:Ik heb eens globaal het totaal aantal kilos berekend en ik moet zeggen dat ik bob erbij heb geroepen van jemig moet je kijken :N:
Tineke 391 kilo
jessica 387 kilo
Bas rouge 231 kilo
paco 84 kippen

- Daphne
- Zeer actief
Dit is dus precies de reden geweest waarom ik niet mee deed aan de 2de DDD.
De eerste keer vond ik het hartstikke geslaagd maar bij de tweede DDD kreeg ik al een beetje een uitbuiters gevoel en daaraan wilde ik niet meewerken
En nu loopt het alleen maar meer uit de klauwen......
Niet leuk dus. Ik cancel nog wat dingen en ik kom in ieder geval met de honden lopen.
Daarna ga ik zelf wel halen bij het islam centrum e.d. want zo vind ik het helemaal niet leuk meer.
De eerste keer vond ik het hartstikke geslaagd maar bij de tweede DDD kreeg ik al een beetje een uitbuiters gevoel en daaraan wilde ik niet meewerken
En nu loopt het alleen maar meer uit de klauwen......
Niet leuk dus. Ik cancel nog wat dingen en ik kom in ieder geval met de honden lopen.
Daarna ga ik zelf wel halen bij het islam centrum e.d. want zo vind ik het helemaal niet leuk meer.
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Nero 11/1998 - 16/06/2014

Nero 11/1998 - 16/06/2014
-
Marion.
- mercedes2803
- Zeer actief
Kijk nou alstjeblieft even..
Het is zeker niet mijn bedoeling en ook niet die van Roelfien geweest om nou iedereen zijn bestelling te laten canellen hoor...
Als iedereen gewoon even kritisch kijkt naar de hoeveelheden dan scheelt dat denk ik al een hoop.
Tuurlijk mogen nieuwkomers meedoen...
En dat niet iedereen zelf wat mee kan nemen is geen ramp.
Maar dat er dan door een Maakieej en een vriendin van haar die hier niet eens op het forum komt ZO ordinair besteld wordt...dat valt een beetje verkeerd.
Die mensen hebben totaal geen notie van wat het inhoudt en hebben niets gelezen van dit topic.
Er wordt al een paar keer aangegeven dat het nu toch best wel heel veel wordt en doodleuk komt er eentje met een bestelling van 80 kg aanwaaien....
Het is zeker niet mijn bedoeling en ook niet die van Roelfien geweest om nou iedereen zijn bestelling te laten canellen hoor...
Als iedereen gewoon even kritisch kijkt naar de hoeveelheden dan scheelt dat denk ik al een hoop.
Tuurlijk mogen nieuwkomers meedoen...
En dat niet iedereen zelf wat mee kan nemen is geen ramp.
Maar dat er dan door een Maakieej en een vriendin van haar die hier niet eens op het forum komt ZO ordinair besteld wordt...dat valt een beetje verkeerd.
Die mensen hebben totaal geen notie van wat het inhoudt en hebben niets gelezen van dit topic.
Er wordt al een paar keer aangegeven dat het nu toch best wel heel veel wordt en doodleuk komt er eentje met een bestelling van 80 kg aanwaaien....
- Knoeppie
- Zeer actief
Ik weet nog niet helemaal waar ik die zakken vandaan ga halen maar probeer wat te regelenMarion. schreef:Stevige. Die je in rap tempo van de rol kunt scheuren en daar een kilo of twee karkas in kwijt kunt.Knoeppie schreef:Weegschaal tot 5 kilo is geen probleem, wat voor zakjes?
Jij hebt zo'n zware weegschaal? Super
Onze keukenweegschaal gaat tot 5 kg. alleen heeft ie maar een klein draagvlak, is dat een probleem?

-
nance
- Erelid
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
We moeten wel vanavond tot een go or nog go komen, ik MOET met deze onwijze hoeveelheden morgen IC op de hoogte brengen.
Een aantal mensen voelt zich aangesproken en ik denk dat het goed is man en paard te noemen.
Ik zou, in elk geval, Maaikehhh en CC met klem willen verzoeken hun bestelling met een FLINK aantal kilo's naar beneden te brengen. Gebeurt dit niet voor vanavond dan worden die bestellingen niet meegenomen, helaas. Ik zal jullie dan van de week een pb sturen.
Wellicht is het niet helemaal duidelijk maar iedereen doet dit vrijwillig, verdient er geen klap aan, sterker nog legt er op toe. Dat is niet erg, maar moet wel in verhouding blijven. Je rijdt een stuk maar krijgt ook spullen waar je anders niet aan kan komen (of fiks duurder). Dat je dan wat meeneemt voor een vriend of vriendin, daar is m.i. niets op tegen mits ook dat in verhouding is. Ik zal in elk geval mijn kipkarkasbestelling bij Jessica weghalen en de kalkoenen bij Marion wat naar beneden.
Dat je mekaar dan ziet, wat drinkt en een endje loopt samen is minstens zo belangrijk als het grote makkelijke graaien. Dat kan niet!
Een aantal mensen voelt zich aangesproken en ik denk dat het goed is man en paard te noemen.
Ik zou, in elk geval, Maaikehhh en CC met klem willen verzoeken hun bestelling met een FLINK aantal kilo's naar beneden te brengen. Gebeurt dit niet voor vanavond dan worden die bestellingen niet meegenomen, helaas. Ik zal jullie dan van de week een pb sturen.
Wellicht is het niet helemaal duidelijk maar iedereen doet dit vrijwillig, verdient er geen klap aan, sterker nog legt er op toe. Dat is niet erg, maar moet wel in verhouding blijven. Je rijdt een stuk maar krijgt ook spullen waar je anders niet aan kan komen (of fiks duurder). Dat je dan wat meeneemt voor een vriend of vriendin, daar is m.i. niets op tegen mits ook dat in verhouding is. Ik zal in elk geval mijn kipkarkasbestelling bij Jessica weghalen en de kalkoenen bij Marion wat naar beneden.
Dat je mekaar dan ziet, wat drinkt en een endje loopt samen is minstens zo belangrijk als het grote makkelijke graaien. Dat kan niet!