Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bestellingen BARF meeting (sluiting 30 januari)
Moderator: moderatorteam
-
Leane
-
Charlotte*
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hutsje schreef:Ik zit even te tellen en ik kom op 189 kilo karkas, 99 kilo gehakt en 73 kilo kippennekken. Ik weet niet of dit gaat lukken!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Buiten of ik het kan krijgen zit ik inderdaad ook nog met een vervoersprobleem denk ik, want het was ok de bedoeling FritZ en Kiefer mee te nemen......malinois schreef:Hutsje schreef:Ik zit even te tellen en ik kom op 189 kilo karkas, 99 kilo gehakt en 73 kilo kippennekken. Ik weet niet of dit gaat lukken!
heb je een vrachtwagen gehuurd

-
Charlotte*
- Zeer actief
Ik heb het nog even voor je berekend zonder de bestelling van Marion, Roelfien en mijn kipnekken.Hutsje schreef:Ik zit even te tellen en ik kom op 189 kilo karkas, 99 kilo gehakt en 73 kilo kippennekken. Ik weet niet of dit gaat lukken!
Kipkarkas 183
Kipnek 46
Kipgehakt 73
Da's nog enorm veel! Misschien dat er nog meer mensen zijn die hun bestelling kunnen annuleren (wbt het kipspul van Jessica)
- Hutsje
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Leane
-
maaikiehhh
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Misschien een beetje laat
maar ben pas sinds gister lid
Ik ken chrico en zei neemt het voor me mee en misschien kom ik met haar mee.
Dit is mijn bestelling.
Tineke:gewijzigd heb hart van schaap en geit verwijderd
10kg :€5 Vuile pens schaap 50cent per kg(Niet gemalen)
10kg:€10 schapenribben 1.00 de kilo.(in stukken)
10kg=€10 1euro de kilo beursvlees
1kg=€1 Hart rund: 1 euro de kilo.
1kg=€1 Nier 1 euro de kilo.
(van die lekkere dingen wil ik ook wel wat, en schapenvet is ook welkom)
Jessica(hutsje)
10kg:=€10 Kipgehakt (met bot dus) 1 euro per kilo
3X =€1.50 Kabeljouwkoppen, 50 ct per stuk (bijna een kilo per stuk)
3X =€15 Verder nog hele runderpensen voor 5 euro(niet gemalen)
P@co:
9xkip =€9 keer een Hele kip voor 1 euro
Bas Rouge:
10kg=€10 geitensnippers. 1euro de kg
10 kilo geitenribben € 10,00(in stukken)
maar ben pas sinds gister lid
Ik ken chrico en zei neemt het voor me mee en misschien kom ik met haar mee.
Dit is mijn bestelling.
Tineke:gewijzigd heb hart van schaap en geit verwijderd
10kg :€5 Vuile pens schaap 50cent per kg(Niet gemalen)
10kg:€10 schapenribben 1.00 de kilo.(in stukken)
10kg=€10 1euro de kilo beursvlees
1kg=€1 Hart rund: 1 euro de kilo.
1kg=€1 Nier 1 euro de kilo.
(van die lekkere dingen wil ik ook wel wat, en schapenvet is ook welkom)
Jessica(hutsje)
10kg:=€10 Kipgehakt (met bot dus) 1 euro per kilo
3X =€1.50 Kabeljouwkoppen, 50 ct per stuk (bijna een kilo per stuk)
3X =€15 Verder nog hele runderpensen voor 5 euro(niet gemalen)
P@co:
9xkip =€9 keer een Hele kip voor 1 euro
Bas Rouge:
10kg=€10 geitensnippers. 1euro de kg
10 kilo geitenribben € 10,00(in stukken)
Laatst gewijzigd door maaikiehhh op 29 jan 2007 18:21, 2 keer totaal gewijzigd.
- Daphne
- Zeer actief
-
maaikiehhh
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Een vriendin van mij wil dit bestellen
(ik of Chrico haalt dit op)
Graag voor mij het volgende bestellen:
Tineke:
Vuile pens schaap: 5 kilo ongemalen! (50 cent per kilo = 2,50 euro)
Runder/schapen of geitenhart: 2 kilo (1 euro per kilo = 2 euro).
Geitenribben en schapenribben 2kg (1euro de kilo. =2euro)
Partij beurs vlees: 10 kilo (1 euro per kilo = 10 euro)
Eventueel (als er genoeg mensen meedoen voor een hele geit): 5 kilo (2,50 per kilo = 12,50 euro)
Eventueel (indien voorradig): lekkere dingen zoals testikels
Jessica(hutsje)
Kipkarkassen: 10 kilo (2 euro per 10 kilo
Hele runderpens: 1 stuk (5 euro per stuk = 5 euro)
Rundernekken: 2 kilo (gratis of 0,50 euro per kilo = 1 euro)
Bas Rouge:
Lamspens: 5 kilo (1 euro per kilo = 5 euro)
Kalfskopvlees: 2 kilo (€ 5,00 per 2 kilo = 5 euro)
P@co:
Hele kip: 2 stuks (1 euro per stuk = 2 euro[/b]
(ik of Chrico haalt dit op)
Graag voor mij het volgende bestellen:
Tineke:
Vuile pens schaap: 5 kilo ongemalen! (50 cent per kilo = 2,50 euro)
Runder/schapen of geitenhart: 2 kilo (1 euro per kilo = 2 euro).
Geitenribben en schapenribben 2kg (1euro de kilo. =2euro)
Partij beurs vlees: 10 kilo (1 euro per kilo = 10 euro)
Eventueel (als er genoeg mensen meedoen voor een hele geit): 5 kilo (2,50 per kilo = 12,50 euro)
Eventueel (indien voorradig): lekkere dingen zoals testikels
Jessica(hutsje)
Kipkarkassen: 10 kilo (2 euro per 10 kilo
Hele runderpens: 1 stuk (5 euro per stuk = 5 euro)
Rundernekken: 2 kilo (gratis of 0,50 euro per kilo = 1 euro)
Bas Rouge:
Lamspens: 5 kilo (1 euro per kilo = 5 euro)
Kalfskopvlees: 2 kilo (€ 5,00 per 2 kilo = 5 euro)
P@co:
Hele kip: 2 stuks (1 euro per stuk = 2 euro[/b]
-
bea leyba
- Zeer actief
Ik heb er ook wat afgehaald.Sandro schreef:Ik heb het nog even voor je berekend zonder de bestelling van Marion, Roelfien en mijn kipnekken.Hutsje schreef:Ik zit even te tellen en ik kom op 189 kilo karkas, 99 kilo gehakt en 73 kilo kippennekken. Ik weet niet of dit gaat lukken!
Kipkarkas 183
Kipnek 46
Kipgehakt 73
Da's nog enorm veel! Misschien dat er nog meer mensen zijn die hun bestelling kunnen annuleren (wbt het kipspul van Jessica)
Want dit is te gek natuurlijk.
Nu zit je nog op 174 kilo kippekarkassen
78 gehakt
96 nekken
Er komt nog steeds bij

- Hutsje
- Zeer actief
Nou, ik weet niet hoe ik dit allemaal moet doen, ik heb besteld en alles gevraagd wat ze konden krijgen. De nekken is geen probleem. Maar ik denk niet dat het meer wordt dan 100 kilo om 100 kilo gehakt/karkas, als dat al lukt. Dat zal ook ongeveer het maximum zijn wat ik kan meenemen. Heb een hele grote station maar die 100/100 is al 20 kratten en dan heb ik het nog niet over de nekken en het rundvlees?
. En ik ga toch echt niet de trailer er achter gooien
. En ik wilde Kiefer en FritZ ook nog meenemen....De pens en strotten moet ik op maandag halen en dus een week koel bewaren. De rest, botten ed moet ik op woensdag halen en dus ook koel bewaren tot zaterdag. Nu heb ik 5 vriezers maar dat gaat me echt niet lukken. Dit gaat niet werken zo, en de volgende keer moet het of vaker of in kleinere hoeveelheden. Ik moet ook alles voorschieten en dat gaat ook aardig in de papieren lopen, dus ik hoop dat alles goed gaat. De vorige keer wel, maar die keer daarvoor ben ik er bij in geschoten.

-
Marion.
- Hutsje
- Zeer actief
-
nance
- Erelid
je zegt maar als t niet kan, dan bestel ik de volgende keer wel bij je!Hutsje schreef:Buiten of ik het kan krijgen zit ik inderdaad ook nog met een vervoersprobleem denk ik, want het was ok de bedoeling FritZ en Kiefer mee te nemen......malinois schreef:Hutsje schreef:Ik zit even te tellen en ik kom op 189 kilo karkas, 99 kilo gehakt en 73 kilo kippennekken. Ik weet niet of dit gaat lukken!
heb je een vrachtwagen gehuurd
-
Marion.
-
nance
- Erelid
-
Marion.
-
nance
- Erelid
-
tineke
-
chrico
- Zeer actief
Dat vind ik een goede oplossing.Marion. schreef:Oproepje aan de mensen die voor het eerst met een DDD-dag meedoen:
Zouden jullie je bestellingen qua kip bij Jessica wat omlaag willen schroeven? Zodat de mensen die ook al met DDD-1 meededen ook wat kip kunnen afnemen?
Pleaaaaaaaaase?
Ook omdat het erop lijkt dat er steeds meer mensen meedoen kan het denk ik ook vaker een DDD zodat de bestelling niet zo enorm is voor de mensen die leveren. Jessica ik wil het ook wel storten want het is van de zotte dat je zowat een kapitaal kwijt bent en maar moet afwachten of het allemaal weer goed gaat, dat telt trouwens ook voor de anderen leveranciers.
Ik heb het topic vandaag eens doorgekeken en moet zeggen dat mijn reactie was van :N: :N:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Ik maak een boekhoudkundig overichtje met wat iedereen betalen moet....maar mij schoot idd gisteravond ook door het hoofd:
laten de mensen maar VOORAF betalen en het geld storten op Jes haar rekening. Zo weet je zeker dat je je centen krijgt en als iemand dan niet op komt dagen omdat ze een scheet dwars zit of wat dan ook dan blijf je wel met spul zitten misschien maar heb je je geld wel binnen.
Maar goed...mijn excell bestandje is inmiddels bijna drie pagina;s :N:
De namen, het bestelde aantal kilo's van ieder product, prijs per product en totaal prijs staan erop.
Dus als iemand daar gaat staan met die lijst en een tas van de Aldi waar het geld dan in kan, dan moet het goedkomen lijkt me
laten de mensen maar VOORAF betalen en het geld storten op Jes haar rekening. Zo weet je zeker dat je je centen krijgt en als iemand dan niet op komt dagen omdat ze een scheet dwars zit of wat dan ook dan blijf je wel met spul zitten misschien maar heb je je geld wel binnen.
Maar goed...mijn excell bestandje is inmiddels bijna drie pagina;s :N:
De namen, het bestelde aantal kilo's van ieder product, prijs per product en totaal prijs staan erop.
Dus als iemand daar gaat staan met die lijst en een tas van de Aldi waar het geld dan in kan, dan moet het goedkomen lijkt me
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dit is echt totaal waanzinnig geworden. Mensen bestellen, via een paar mensen die wel naar de bijeenkomst gaan, flinke bestellingen. De kilo's zijn met een gewone personenauto niet eens meer te vervoeren. Ik vind het echt totaal uit de hand gelopen.
Wildvreemde mensen gaan doodleuk voor 80 kg aan vlees bestellen,wat ze niet eens zelf op komen halen.
Ik vind het ronduit asociaal en het zou mij niets verbazen als er na deze keer geen nieuwe bijeenkomst meer zal zijn omdat het voor Jessica, Tineke en Bas rouge (ben ik weer je naam kwijt, maar dat komt omdat rouge aan je harzer fuchs refereert in mijn gevoel en dus ben je bas rouche
)
niet meer te doen is. De aantallen zijn te groot, de tijd die erin gaat zitten om dit allemaal op tijd te regelen is teveel gevraagd aan de mensen die dit doen.
Er komen alleen maar kopers bij, maar niemand biedt wat aan. (behalve dan natuurlijk Paco
)
Dus het blijft constant om dezelfde mensen draaien, die hier gewoon een weekend werk aan hebben. Totaal gestoord is dit geworden.
Wat mij betreft wordt het hele gedoe afgeblazen. Want het slaat echt nergens meer op. Mensen hebben gewoon niet het fatsoen om te denken: gut dit is de eerste keer dat ik ook mee doe, kom ik bestel een kilootje om eens te zien of het wat voor mij is. Neeee, we bestellen lekker via iemand die er wel komt, en dan bestellen we 80 kg?
En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die telkens via een ander bestellen, maar die we tot nu toe op de eerdere twee keer ook niet gezien hebben. Lekker makkelijk allemaal hoor. Bah.
Wildvreemde mensen gaan doodleuk voor 80 kg aan vlees bestellen,wat ze niet eens zelf op komen halen.
Ik vind het ronduit asociaal en het zou mij niets verbazen als er na deze keer geen nieuwe bijeenkomst meer zal zijn omdat het voor Jessica, Tineke en Bas rouge (ben ik weer je naam kwijt, maar dat komt omdat rouge aan je harzer fuchs refereert in mijn gevoel en dus ben je bas rouche
niet meer te doen is. De aantallen zijn te groot, de tijd die erin gaat zitten om dit allemaal op tijd te regelen is teveel gevraagd aan de mensen die dit doen.
Er komen alleen maar kopers bij, maar niemand biedt wat aan. (behalve dan natuurlijk Paco
Dus het blijft constant om dezelfde mensen draaien, die hier gewoon een weekend werk aan hebben. Totaal gestoord is dit geworden.
Wat mij betreft wordt het hele gedoe afgeblazen. Want het slaat echt nergens meer op. Mensen hebben gewoon niet het fatsoen om te denken: gut dit is de eerste keer dat ik ook mee doe, kom ik bestel een kilootje om eens te zien of het wat voor mij is. Neeee, we bestellen lekker via iemand die er wel komt, en dan bestellen we 80 kg?
En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die telkens via een ander bestellen, maar die we tot nu toe op de eerdere twee keer ook niet gezien hebben. Lekker makkelijk allemaal hoor. Bah.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Geheel eens met Roelfien...
En hoewel ik niet eens kom, omdat het me dus gewoon te idioot is (ik werk 40 uur, heb een vriend en eigen hond en zou dus twee dagen weg zijn) steek zelfs ik er tijd in...
Ik maak een lijstje voor jessica voor het afrekenen...
En waarom? Voor Jesscia omdat ik voorzie dat het anders een complete chaos wordt.
De gezelligheid is er vanaf lijkt mij.
Want blijft iedereen nog even gezellig een bakkie doen? Nog even gezellig wandelen?
Sommigen moeten van alles meenemen voor een ander dus die zullen niet blijven want die moeten nog adressen bij langs om het spul weg te brengen. Anderen die verder niemand kennen zijn misschien ook zo weer pleite als de buit binnen is...
Jammer dat het zo in het onwijze gaat nu.
En niemand die er persoonlijk voor verantwoordelijk is...maar het had een halt toegeroepen moeten worden denk ik.
Het had TOCH gesplit moeten worden in twee verschillende dagen en dat er dan mensen vanuit het Oosten geen spullen van het Islam Center kunnen krijgen omdat er niemand van die kant uit deze kant op kan komen, is dan jammer maar helaas.
Dat Tineke met haar schouder zit is gewoon duidelijk en er zouden meer dan 1 bereid zijn Tineke ook wat te brengen omdat ze gewoon niet anders kan...
Een Kip dag aan deze kant van het land bij Jessica in de tuin en een Geit/Rund dag in het westen van het land.
iedereen die wel kan is leuk, iedereen die niet kan is pech.
Dat is het leven...
En hoewel ik niet eens kom, omdat het me dus gewoon te idioot is (ik werk 40 uur, heb een vriend en eigen hond en zou dus twee dagen weg zijn) steek zelfs ik er tijd in...
Ik maak een lijstje voor jessica voor het afrekenen...
En waarom? Voor Jesscia omdat ik voorzie dat het anders een complete chaos wordt.
De gezelligheid is er vanaf lijkt mij.
Want blijft iedereen nog even gezellig een bakkie doen? Nog even gezellig wandelen?
Sommigen moeten van alles meenemen voor een ander dus die zullen niet blijven want die moeten nog adressen bij langs om het spul weg te brengen. Anderen die verder niemand kennen zijn misschien ook zo weer pleite als de buit binnen is...
Jammer dat het zo in het onwijze gaat nu.
En niemand die er persoonlijk voor verantwoordelijk is...maar het had een halt toegeroepen moeten worden denk ik.
Het had TOCH gesplit moeten worden in twee verschillende dagen en dat er dan mensen vanuit het Oosten geen spullen van het Islam Center kunnen krijgen omdat er niemand van die kant uit deze kant op kan komen, is dan jammer maar helaas.
Dat Tineke met haar schouder zit is gewoon duidelijk en er zouden meer dan 1 bereid zijn Tineke ook wat te brengen omdat ze gewoon niet anders kan...
Een Kip dag aan deze kant van het land bij Jessica in de tuin en een Geit/Rund dag in het westen van het land.
iedereen die wel kan is leuk, iedereen die niet kan is pech.
Dat is het leven...
-
Leane
Ik kan het ook helemaal met bovenstaande mensen eens zijn. Ik ben nieuw en heb ook best veel bestelt en annuleer dat gewoon. Dan kom ik gewoon de volgende keer als het bij Roggebotzand is als het dan mag. De mensen die kippen hebben bestelt die wil ik in overleg weet niet of dat kan wel bij Sandro afleveren die woont hier vlak in de buurt en die komt ook. Maar dat moet ik dan ff via pb met haar regelen. En anders is het heel erg jammer voor de mensen die kip hebben bestelt dat komt dan bij Roggebotzand wel.
-
Marion.
Helemaal eens! Ik heb er ook een heel naar gevoel bij. Mensen schijnen niet te beseffen wat ze zomaar aan een ander vragen, en inderdaad zelf in hun luie bank blijven zitten en het nog laten brengen ook :N:Roelfien schreef:Dit is echt totaal waanzinnig geworden. Mensen bestellen, via een paar mensen die wel naar de bijeenkomst gaan, flinke bestellingen. De kilo's zijn met een gewone personenauto niet eens meer te vervoeren. Ik vind het echt totaal uit de hand gelopen.
Ik vind het ronduit asociaal en het zou mij niets verbazen als er na deze keer geen nieuwe bijeenkomst meer zal zijn omdat het voor Jessica, Tineke en Bas rouge (ben ik weer je naam kwijt, maar dat komt omdat rouge aan je harzer fuchs refereert in mijn gevoel en dus ben je bas rouche)
Er komen alleen maar kopers bij, maar niemand biedt wat aan. (behalve dan natuurlijk Paco)
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik vind jou nog wel een ander verhaal, jij levert ook. En niet zo zuinig als je ziet hoeveel kippen er bij je besteld zijn.P@CO schreef:Ik kan het ook helemaal met bovenstaande mensen eens zijn. Ik ben nieuw en heb ook best veel bestelt en annuleer dat gewoon. Dan kom ik gewoon de volgende keer als het bij Roggebotzand is als het dan mag. De mensen die kippen hebben bestelt die wil ik in overleg weet niet of dat kan wel bij Sandro afleveren die woont hier vlak in de buurt en die komt ook. Maar dat moet ik dan ff via pb met haar regelen. En anders is het heel erg jammer voor de mensen die kip hebben bestelt dat komt dan bij Roggebotzand wel.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
-
Marion.
Precies, Paco is een welkome aanvullingRoelfien schreef:Ik vind jou nog wel een ander verhaal, jij levert ook. En niet zo zuinig als je ziet hoeveel kippen er bij je besteld zijn.P@CO schreef:Ik kan het ook helemaal met bovenstaande mensen eens zijn. Ik ben nieuw en heb ook best veel bestelt en annuleer dat gewoon. Dan kom ik gewoon de volgende keer als het bij Roggebotzand is als het dan mag. De mensen die kippen hebben bestelt die wil ik in overleg weet niet of dat kan wel bij Sandro afleveren die woont hier vlak in de buurt en die komt ook. Maar dat moet ik dan ff via pb met haar regelen. En anders is het heel erg jammer voor de mensen die kip hebben bestelt dat komt dan bij Roggebotzand wel.
-
chrico
- Zeer actief
Ik heb eens globaal het totaal aantal kilos berekend en ik moet zeggen dat ik bob erbij heb geroepen van jemig moet je kijken :N:
Tineke 391 kilo
jessica 387 kilo
Bas rouge 231 kilo
paco 84 kippen
marion ong 68 kilo nekken
Tineke 391 kilo
jessica 387 kilo
Bas rouge 231 kilo
paco 84 kippen
marion ong 68 kilo nekken
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan