Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Helpppp
Moderator: moderatorteam
- mientjedobbel
- Vaste gebruiker
Helpppp
ojee loebas is ziek ofzo ik lag voor een klein uurtje trug nog met hem te dollen en ineens loopt hij weg en maakt een beweging van ja ik ga ff in huis kakken dus ik in de benen en hem uit laten en ja hoor spuit diaree
ik even wat langer met hem gelopen zodat hij alles kwijt kon kom ik in huis staart naar beneden niet kwispelen en tot overmaat van ramp wil hij niet eten tewijl als ik naar het bij keukentje ga waar zn voer staat hij er voor mij aan is maar nu geen enkele reactie
iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn ???
-
MoniqueDM
- Zeer actief
- mientjedobbel
- Vaste gebruiker
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik denk of een maagdarminfectie, of iets verkeerds gegeten (buiten als je even niet oplet, of iets wat gewoon verkeerd is gevallen).
Hier laat ik ze altijd een dagje vasten als ze diarree hebben. Dat werkt het beste.
Hier laat ik ze altijd een dagje vasten als ze diarree hebben. Dat werkt het beste.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- mientjedobbel
- Vaste gebruiker
nou ben bij de DA geweest vandaag en het bleek giardia te zijn
een heel besmettelijke parasiet voor de mensen die niet weten wat het is maar goed daar is heel goed wat aan te doen en loebas heeft nu een wormkuur speciaal daar voor een pilletje tegen de misselijkheid en finidiar forte en dan moet het met een kleine week voorbij zijn en nu maar hopen dat wij het niet hebben!!!!
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Flip
- Zeer actief
-
MoniqueDM
- Zeer actief
Hoe is de diagnose Giardia gesteld? Heb je ontlasting meegenomen? De meeste dierenartsen kunnen zelf geen Giardia in ontlasting vaststellen, omdat daar speciale kleuringstechnieken voor nodig zijn, dus ontlasting moet meestal worden opgestuurd naar een lab.
Daarnaast geeft Giardia geen waterdunne spuitpoep, maar brijïge prut die zuur stinkt en waar je onverteerde voedingsresten in terug ziet.
Daarnaast geeft Giardia geen waterdunne spuitpoep, maar brijïge prut die zuur stinkt en waar je onverteerde voedingsresten in terug ziet.
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)

- mientjedobbel
- Vaste gebruiker