Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ze is vast bezig... dan hb je wel even wat anders aan je hoofd dan forummen Hopelijk gaat het allemaal soepeltjes. Man zo spannend, ik heb er ook eens bij mogen zijn en niet eens de tijd genomen een boterham te smeren, zelfs amper foto's gemaakt
Toi toi toi Sonja
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake!
reageren doe ik niet, want heb de ballen verstand van fokken, maar ik lees wel mee.
ik ben ervan overtuigd dat er een schitterend nestje zal komen, dat de moeder het werpen volkomen perfect zal doorstaan en dat er zeer binnenkort een wel hele trotse (en misschien wat vermoeide vanwege alle zenuwen) sonja over d'r kroost komt vertellen.
fransoos schreef:het zou verplicht moeten worden om een pc met forum verbinding naast de werp kist te hebben, zodat we elk zuchtje mee kunnen krijgen
Precies, het is niet netjes om al die lieve meelevende forummers zo in spanning te laten.
volgens mij had zie die ook naast de werpkist staan (ze zal wel gewoon heeel druk zijn nu hoop ik )
sonja & icha heel veel succes vandaag ik typ niet zo heel veel hier maar ik denk er constant aan o ik wil die kleine kruimeltjes toch wel heel graag zien en zeker een behaard teefje
Laatst gewijzigd door monky555 op 28 jan 2007 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hield het niet meer vol en heb Sonja net even gebeld. De puppies hebben nog geen aanstalten gemaakt om naar buiten te komen. Dus het is nog wachten... wachten.... wachten...
kattekop schreef:Ik hield het niet meer vol en heb Sonja net even gebeld. De puppies hebben nog geen aanstalten gemaakt om naar buiten te komen. Dus het is nog wachten... wachten.... wachten...
hup opschieten.
Groetjes Joyce † Nick 16.08.1999 - 22.01.2009 † Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
ja, ik vind dit ook niet kunnen hoor, zit ze daar maar een beetje bij haar hond ipv. hier bij ons op het forum .
ja, hoe durft ze. :N:
Nee joh...... nou schiet 't me ineens weer te binnen....Op Rotterdam-Zuid hebben ze 's zondags nog geen internet.....
Dan doet ie 't gewoon niet.......
Mir,Gaia & Bella
"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn." ....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
eerlijk gezegt denk ik dat nu ze op de 68e dag zit, en al meer dan 3 dagen deze grote temp schommelingen heeft, ik toch eens een dierenarts bezoekje er aan zou wagen
groetjes Ida en de fransoosjes
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt...
Nou hier ben ik weer. Nog steeds niks dus.
Vannacht heeft ze me lekker wakker gehouden met plasjes, poepjes, aandacht, kroelen, even graven... Maar verder niks. Geen actieve weeën of overdreven onrust.
Haar temp is heel langzaam aan het stijgen (van 36.5 vanmorgen naar 37.2 nu net). En om een uur of 1 verloor ze een flinke klodder geel slijm en nu net weer. Ze likt nu wat meer aan haar vulva en in haar flanken en aan Elena (die kijkt me echt aan van "moet dit ?")
Haar bekken is nu meer ingevallen dan gisteren en haar vulva ziet er ook anders uit.
Op zich heb ik er wel vertrouwen in dat het goed gaat. De pups bewegen goed en Icha voelt zich goed. Heb ook even met Sleeuwijk overlegt en die zien ook geen reden om langs te komen.
Ik vind jullie reakties super hoor. Erg fijn dat jullie zo meeleven, alleen vanmorgen was ik het zo zat iedereen weer vertellen dat er nog steeds niks was.... Nu ben ik er weer hoor en zal julie weer op de hoogte houden;o)
Ik dacht ik ga even wat andere dingen doen ter afleiding. Fijne lange wandeling met de andere honden maken. Zijn de honden lekker aan het spelen. Hoor ik Mullu opeens gillen. Komt ie terug poot omhoog en onwijs bloeden. Heeft ie het zooltje bij zijn pols helemaal ingescheurd.
Bloeden als een rund natuurlijk en hij was heel erg zielig. Jp is met hem naar de da gegaan en het moest gehecht worden alleen hadden ze daar vanmorgen geen tijd voor, alleen voor een heel dik verband. Nu belden ze net dat hij kon komen dus Jp is met Mullutje naar de da.
fransoos schreef:eerlijk gezegt denk ik dat nu ze op de 68e dag zit, en al meer dan 3 dagen deze grote temp schommelingen heeft, ik toch eens een dierenarts bezoekje er aan zou wagen
Ze zit op de 67 dag uitgaande van de vruchtjes op de echo. Die grote temp schommelingen vallen toch wel mee ? Gisteren daalde ie naar 35.6 (dat was het laagste) en was ie de rest van de dag 36.8. Vanmorgen vroeg 36.5 en nu langzaam oplopend tot 37.2. Dat is toch niet zo schokkend ?
Als ze nu weeën had of heel erg onrustig was. Maar dat is ze niet.
sirene schreef:
Vannacht heeft ze me lekker wakker gehouden met plasjes, poepjes, aandacht, kroelen, even graven... Maar verder niks. Geen actieve weeën of overdreven onrust.
Haar temp is heel langzaam aan het stijgen (van 36.5 vanmorgen naar 37.2 nu net). En om een uur of 1 verloor ze een flinke klodder geel slijm en nu net weer. Ze likt nu wat meer aan haar vulva en in haar flanken en aan Elena (die kijkt me echt aan van "moet dit ?")
Haar bekken is nu meer ingevallen dan gisteren en haar vulva ziet er ook anders uit.
.
oke, vandaag dus puppies vangen
sucses
fransoos schreef:eerlijk gezegt denk ik dat nu ze op de 68e dag zit, en al meer dan 3 dagen deze grote temp schommelingen heeft, ik toch eens een dierenarts bezoekje er aan zou wagen
Ze zit op de 67 dag uitgaande van de vruchtjes op de echo. Die grote temp schommelingen vallen toch wel mee ? Gisteren daalde ie naar 35.6 (dat was het laagste) en was ie de rest van de dag 36.8. Vanmorgen vroeg 36.5 en nu langzaam oplopend tot 37.2. Dat is toch niet zo schokkend ?
Als ze nu weeën had of heel erg onrustig was. Maar dat is ze niet.
nee ik doelde ook niet op deze schommelingen, maar dacht gelezen te hebben dat ze na de 36 weer boven de 38 zat steeds
bij mijn bullen houd dat in dat ze koorts hebben
Nou, in ieder geval een updateje gehad. Zo te horen gaat het prima bij jullie! Nogmaals heel veel succes Sonja Ze weet de spanning er wel in te houden he
Edit: Beterschap voor Mullu
Laatst gewijzigd door Nono op 28 jan 2007 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik dacht ik ga even wat andere dingen doen ter afleiding. Fijne lange wandeling met de andere honden maken. Zijn de honden lekker aan het spelen. Hoor ik Mullu opeens gillen. Komt ie terug poot omhoog en onwijs bloeden. Heeft ie het zooltje bij zijn pols helemaal ingescheurd.
Bloeden als een rund natuurlijk en hij was heel erg zielig. Jp is met hem naar de da gegaan en het moest gehecht worden alleen hadden ze daar vanmorgen geen tijd voor, alleen voor een heel dik verband. Nu belden ze net dat hij kon komen dus Jp is met Mullutje naar de da.
En dat soort dingen kan je er nou net nog bij gebruiken....
Arme Mullu...
Doet maar een dikke knuf op zn zere pootje en dat het maar snel beter mag zijn.
Mir,Gaia & Bella
"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn." ....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.