Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stikken

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Marloes

Stikken

Ongelezen bericht door Marloes »

Misschien beetje rare vraag, maar bestaat er ook zoiets als Heimlich voor honden?
Gisteren waren we met Robbie in het bos en hij was helemaal dol. Dan rent hij van mij naar mijn vriend, hij moet ons dan zoeken en krijgt een snoepje als hij bij ons is.
Hij had van mij een snoepje gekregen, rende meteen weer verder en een struik verder hoor ik allemaal gekuch.
Ik snel kijken, snoepje was er gelukkig al weer uit. Daarna ging hij aan de reversed sneezing (doet ie wel vaker als hij zich druk maakt)
Maar wat als hij d'r in gebleve was?
Kan ik dan nog iets doen? Voelen waar het zit, in zijn bek lijkt me niet handig, dan druk je het volgens mij alleen maar verder.

k heb hem dus de volgende keren laten zitten tot hij het op had.
Femia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femia »

Afbeelding
Marloes

Ongelezen bericht door Marloes »

Martijn schreef:Je kunt een klein hondje dat stuikt het best stevig om zijn middel pakken en met het kopje naar beneden tussen je benen door zwaaien.
Ik dacht ook al aan de tactiek die mijn ouders vroeger met mij gedaan hebben toen ik baby was. Ik verslikte me toen in de melk en werd blauw enzo. Toen hebben ze me op de kop gehouden en geschud. Robbie is natuurlijk klein dus dat kan ook wel met hem...
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”