Isis is schijnzwanger. Ze is wat moe maar eet goed en speelt ook regelmatig. Nou aaide ik net haar buikie en voelde eens aan haar tepels in haar lies om te zien of ze melk geeft. Nu heeft ze bij 3 tepels gele uitvloeing. Het is geel en plakkerig (niet doorzichtig) maar niet zo dik als etter, ik ruik er ook niks aan. Ze heeft 37,6 en ik heb haar 3 tepels leeg gemaakt om de meeste gele uitvloeiing eruit te kijgen. Het is net iets dikkere urine wat er uit komt. Ze heeft geen knobbels in haar tepels en ze zijn ook niet echt warm of gespannen. Ze had toen ze pups had melkklierontsteking en toen was het dikker en etter. Ze heeft nooit eerder melk gegeven tijdens een schijnzwangerschap en ik weet niet of het dan gelig is of echt melk als ze dan uitvloeiing hebben. Ik wil morgenvroeg de DA bellen omdat het nu al 23.00 uur is en Isis zich verder goed voelt.
Kan iemand me vertellen hoe de 'melk' eruit ziet bij een schijnzwangerschap.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Schijnzwanger en melkklierontsteking?
Moderator: moderatorteam
-
Essy
Ik denk dat het het begin is van de melk. De week voor Isis moest bevallen had ze vaker van die droge kristalletjes bij sommige tepels. Dat was ook gelig en korrelachtig. Ik denk dat dit hetzelfde is. Ik heb vanmorgen nog eens gekeken en het is nu bijna verdroogd. Ik ga daar nu niet meer aan. Een tepeltje daar komt een heel klein beetje bloed uit als je er in knijpt. Na 3 keer 'melken' komt er geen bloed meer, alleen gelige melk. Ik zal die in de gaten houden en blijf er verder vanaf. Koorts heeft ze niet, ze heeft 37,5. Als er maandag nog steeds een beetje bloed bij zit zal ik de DA bellen maar het lijkt inderdaad of ze gewoon behoorlijk schijnzwanger is.
Weet iemand of schijnzwangerschap na een nest te hebben gehad, erger wordt? Ze heeft voorheen nooit melk gehad.
Weet iemand of schijnzwangerschap na een nest te hebben gehad, erger wordt? Ze heeft voorheen nooit melk gehad.