Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
sirene schreef:Niks hier hoor Nog geen tekenen van een naderende bevalling.
de hoeveelste dag is ze, te rekenen vanaf de laatste dekking, sonja?
63 Dat laten gaan van een ervaren dekreu doe ik dus never nooit meer. Jeetje, dit is echt zo irritant!
Ze wilde niet eten net! Helemaal niet. Vorige week had ze voor het eerst sinds ze hier is een dagje dat ze wat liet staan. Maar nu komt ze niet eens naar haar bak kijken terwijl ze normaal haast mijn hand op eet!
Ik hoop dat het in dit geval een goed teken is!
Verder niks bijzonders een temp van 37.1 vanmorgen geen afscheiding of hijgen ofzo. De pups zijn wel heel druk dus het kan ook dat ze daarom niet wil eten.
sirene schreef:
Ze wilde niet eten net! Helemaal niet. Vorige week had ze voor het eerst sinds ze hier is een dagje dat ze wat liet staan. Maar nu komt ze niet eens naar haar bak kijken terwijl ze normaal haast mijn hand op eet!
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Martijn schreef:Blijf je de hele dag in de buurt of hou je de normale routine aan?
Gewoon nieuwsgierig hoor.
Ik durf haar niet meer alleen te laten maar normaal gesproken zijn ze ook niet vaak alleen. Het enige verschil is dat ik nu ook bijna geen lange wandelingen maak behalve als mijn vriend thuis is. Nu maak ik dus meer korte wandelingen omdat ze dan gewoon mee kan.
Maar ze zal ook echt wel wat aan me merken want ik ben nogal rusteloos op het moment. Normaal ben ik niet zo poetserig
Martijn schreef:Blijf je de hele dag in de buurt of hou je de normale routine aan?
Gewoon nieuwsgierig hoor.
Ik durf haar niet meer alleen te laten maar normaal gesproken zijn ze ook niet vaak alleen. Het enige verschil is dat ik nu ook bijna geen lange wandelingen maak behalve als mijn vriend thuis is. Nu maak ik dus meer korte wandelingen omdat ze dan gewoon mee kan.
Maar ze zal ook echt wel wat aan me merken want ik ben nogal rusteloos op het moment. Normaal ben ik niet zo poetserig
Ze zit jou waaschijnlijk met grote ogen aan te kijken waarom je je nu zo druk maakt.
Groetjes Joyce † Nick 16.08.1999 - 22.01.2009 † Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Heb je genoeg kranten of lappen in de werpkist liggen zodat ze genoeg kan graven? Dat helpt ook de bevalling op gang te brengen. Ik had daar zelf toen niet aan gedacht. Ik had een keurig dekbed liggen en dat werkt niet. Mijn fokker zei ook goed op te letten of ze zich helemaal gaat leegpoepen, dat doen ze meestal ook voor de bevalling begint.
Essy schreef:Heb je genoeg kranten of lappen in de werpkist liggen zodat ze genoeg kan graven? Dat helpt ook de bevalling op gang te brengen. Ik had daar zelf toen niet aan gedacht. Ik had een keurig dekbed liggen en dat werkt niet. Mijn fokker zei ook goed op te letten of ze zich helemaal gaat leegpoepen, dat doen ze meestal ook voor de bevalling begint.
Essy schreef:Heb je genoeg kranten of lappen in de werpkist liggen zodat ze genoeg kan graven? Dat helpt ook de bevalling op gang te brengen. Ik had daar zelf toen niet aan gedacht. Ik had een keurig dekbed liggen en dat werkt niet. Mijn fokker zei ook goed op te letten of ze zich helemaal gaat leegpoepen, dat doen ze meestal ook voor de bevalling begint.
Ben vanaf 7.30 uur de deur uit geweest en gelijk na binnenkomst net kijk ik natuurlijk hier!
Aan de temperatuursdaling te zien gaat het niet lang meer duren nu.
Succes hè!