Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jammer nog steeds niets , ze hebben het denk ik nog te goed daar binnen.
Sterkte met wachten , ik weet hoe zenuwslopend dat is , en die dromen horen er idd ook bij
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
sirene schreef:Ik droomde trouwens gisteren dat ik 4 Laekense herders en 1 hele grote naakte reu in het nest had
En we zijn echt geen Laekense herder reu tegengekomen hoor!
hahhahahhahaa de bevallings zenuwen zijn echt toegeslagen, ik had in het begin ook van die rare dromen, ook dat ze zo wegliepen na de geboorte en ik er maar achteraan vangen.pfffffff fokken
succes verder Sonja...toitoitoi
Hahaha
Ik moet zeggen dat ik hier helemaal in een deuk lig van je droom. Ik zie het al helemaal voor me
sirene schreef:Ik droomde trouwens gisteren dat ik 4 Laekense herders en 1 hele grote naakte reu in het nest had
En we zijn echt geen Laekense herder reu tegengekomen hoor!
hahhahahhahaa de bevallings zenuwen zijn echt toegeslagen, ik had in het begin ook van die rare dromen, ook dat ze zo wegliepen na de geboorte en ik er maar achteraan vangen.pfffffff fokken
succes verder Sonja...toitoitoi
Hahaha
Ik moet zeggen dat ik hier helemaal in een deuk lig van je droom. Ik zie het al helemaal voor me
Ik zie dit nu pas!
Hoe kom je nou toch weer aan 4 Laekense in je nest...
Rare droom!
Laatst gewijzigd door LongFields op 26 jan 2007 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
LongFields schreef:Sterkte met wachten, ik hoop voor je dat voor het weekend de eerste tekenen zich zullen aandienen. Ga je vanmiddag nog met je DA bellen als er nog niets staat te gebeuren?
Ik heb al gebeld met Sleeuwijk. Zal iig wachten tot 67 dgn en dan langskomen en als ik het niet vertrouw natuurlijk ook. Je kunt daar gelukkig dag en nacht naar toe bellen met vragen.
Ze is vandaag wat meer aan het mopperen en aan het zuchten dus
misschien ...? Verder merk ik dus echt niets. Temp is normaal.
Jessica zei al det het een paar jaar van m'n leven zou kosten. Nou, ik geloof het nu!
dat zei manon gister ook tegen me toen ik haar na de bevalling sprak op msn.
zei al dat t maar goed is dat je zelf niet hoeft te bevallen, hoeveel jaar kost dat je dan wel niet?
Je moest eens weten wat voor rare dingen ik gedroomd heb, toen ik Willow net had als puppeding....
Echt te gek voor woorden.......
En verder pomtidomtidom..........................
Hier ook. De eerste weken dat Mullu er was liep ik te slaapwandelen en te roepen s'nachts Ik droomde iedere keer dat ie bij ons in bed lag en opeens was ie weg. En dan ging ik hem in mijn slaap zoeken.
En in paniek Mullu roepen midden in de nacht.
Je moest eens weten wat voor rare dingen ik gedroomd heb, toen ik Willow net had als puppeding....
Echt te gek voor woorden.......
En verder pomtidomtidom..........................
Hier ook. De eerste weken dat Mullu er was liep ik te slaapwandelen en te roepen s'nachts Ik droomde iedere keer dat ie bij ons in bed lag en opeens was ie weg. En dan ging ik hem in mijn slaap zoeken.
En in paniek Mullu roepen midden in de nacht.
Toen ik Willow net had, had ik een collega die net een nieuwe fiat panda gekocht had. Droomde ik snachts dat Willow in zn mandje op de motorkap van die panda zat en die panda wegscheurde...... Hoe gek kun je ze verzinnen?
Mir,Gaia & Bella
"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn." ....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.