Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Haha,sardientjes!

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Haha,sardientjes!

Ongelezen bericht door marian* »

Haha,ik moet er wel om lachen hoor!
Tussen de middag geprobeerd ieder een sardientje naar binnen te laten werken.Nou,dat mocht ik zelf opeten vonden ze :devil:
Maar aangezien ik niet voor 1 gat te vangen ben heb ik de sardientjes weer in de koelkast gezet en ze vanmiddag gemengd met wat Smuldier.Voor Max had ik de vis heel klein gesneden en die at hem voor het grootste deel keurig met wat Smuldier op :ok:
Bente was een ander verhaal;die had de Smuldier opgegeten en de stukjes vis laten liggen :mrgreen:
Jammer dan,ik ga geen vis bewaren, dus om het niet helemaal weg te gooien,in een bakje in de tuin gezet voor de beestjes daar.
Nououououou.......daar was men het NIET mee eens :smile: Eerst ging Max naar het bakje en viste er wat uit om het 2 meter verder weer te laten vallen als ware het vergif.
Bente liet dat niet op zich zitten en pakte er ook een stukje uit.En zowaar....ze at het op!Met lange tanden,maar goed,Max zou maar eens een stukje krijgen wat eigenlijk van haar was :mrgreen:
Max weer een stukje,even kauwen,laten vallen,even kauwen en slik.Weg was het.Zo gingen ze door tot alle stukjes op waren.
Wat een gekke beesten toch....maar goed,al met al hebben ze toch elk een heel sardientje op :ok:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Mijn honden eten vis zoals échte Eskimohonden dat doen, bevroren. Van die glibberdingen hoeven ze ook niet. Ja, een zoute haring...... maar die eet ik zelf op :wink:
marian*
Erelid
Contacteer:

Nanna schreef:Wat doodgewone ordinaire jaloersheid al niet vermag.... :wink:
Ja,erg he? :mrgreen:

Inge O schreef:voortaan je sardientjes maar zelf opeten dus :mrgreen: .
Ik lust ze niet :oeps:
Maar de zwerfkatten hier wel,dus het restant(had om te proberen een pond gekocht en er ééntje kado gekregen van de visboer :mrgreen: ) gaat misschien naar de zwervertjes hier.
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Hier worden ze ook opgegeten alsof het eigenlijk afschuwelijk is. Toop sjouwt ze door te tuin, gaat er mee lopen schudden (overal visstukjes die in het rond vliegen) en Yentie knabbelt er een beetje aan, kijkt me dan nog eens zielig aan: is er echt niets anders? Maar ze eten ze wel, ze pakken ze toch telkens weer in hun bek. Dus het lijkt erop dat ze de smaak wel lekker vinden, maar de substantie vinden ze eng/vies, glibberig.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
marian*
Erelid
Contacteer:

Roelfien schreef:Hier worden ze ook opgegeten alsof het eigenlijk afschuwelijk is. Toop sjouwt ze door te tuin, gaat er mee lopen schudden (overal visstukjes die in het rond vliegen) en Yentie knabbelt er een beetje aan, kijkt me dan nog eens zielig aan: is er echt niets anders? Maar ze eten ze wel, ze pakken ze toch telkens weer in hun bek. Dus het lijkt erop dat ze de smaak wel lekker vinden, maar de substantie vinden ze eng/vies, glibberig.
De vriezer is geduldig hier,dus vóórdat ze definitief weggegooid worden probeer ik het nog een keer.
Maar jeminee,wat kunnen ze doen alsof ze vergiftigd worden :mrgreen:
Afbeelding
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

O jeetje Ik heb net een kilo bestelt voor de DDD3 om te proberen. Zalm,schol en haring lusten ze wel hier.
Sennaruby
Zeer actief
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sennaruby »

Senna vindt sardientjes heerlijk, al vanaf het begin, maar Ruby moest er niet veel van hebben. Ze vindt het best lekker, behalve die enge orgaandingetjes, die laat ze echt drie keer uit haar mond vallen en dan eet ze ze alsnog op maar wel met lange tanden :smile:

Groetjes,

Fieke
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Ik ga ook een kilo bestellen op de DDD3, dus ik ga het meemaken :N: :mrgreen:
Afbeelding
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Caja is ook een muts met sardientjes.
Als kleine pup at ze ze zo op maar nu gaat het met lange tanden.
Afbeelding
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Tonnie vind het heerlijk, Tosca moet het echt niet en Dolina weet niet wat ze er mee moet doen, de smaak vindt ze wel lekker.

Wat een beetje jalouzie wel niet doet :smile:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”