Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sterkte met wachten, ik hoop voor je dat voor het weekend de eerste tekenen zich zullen aandienen. Ga je vanmiddag nog met je DA bellen als er nog niets staat te gebeuren?
MARC_S schreef:Jouw ras is toch een soort bastaard met het naaktgen dus wat dat aangaat denk ik dat alles prima gaat verlopen Als je nu een bull had oid zou ik me wel zorgen gaan maken maar een hondje van het type Icha gaat gewoon makkelijk en in haar eigen tijd bevallen . Dagelijks worden er honderden straathondjes geboren overal ter wereld en daarvan heeft haast geen een keizersnede nodig. Alleen wanneer de baasjes doorstressen en moeilijk doen is er vaak wel ineens een ingreep nodig.
Gewoon relaxen en kijken of ze niet echt te lang over de datum gaat.
Straks krijg ik nog op mijn dak dat ik met kruisingen fok!
:N: :N:
Sterkte weer met wachten! Misschien is er nog een vuil raam te vinden
LongFields schreef:Sterkte met wachten, ik hoop voor je dat voor het weekend de eerste tekenen zich zullen aandienen. Ga je vanmiddag nog met je DA bellen als er nog niets staat te gebeuren?
Ik heb al gebeld met Sleeuwijk. Zal iig wachten tot 67 dgn en dan langskomen en als ik het niet vertrouw natuurlijk ook. Je kunt daar gelukkig dag en nacht naar toe bellen met vragen.
Ze is vandaag wat meer aan het mopperen en aan het zuchten dus
misschien ...? Verder merk ik dus echt niets. Temp is normaal.
Jessica zei al det het een paar jaar van m'n leven zou kosten. Nou, ik geloof het nu!
Wilma schreef:Sterkte met wachten Sonja. Krijg je hulp met de bevalling of doen jullie het alleen?
Ik hou dit topic in de gaten.
We doen het alleen als dat lukt maar ik heb wel achterwacht hier vlakbij wonen. Een hele lieve fokster met veel ervaring. Ze kan er in een paar minuutjes zijn.
Denk er nu opeens aan dat ik jou laatst helemaal geen antwoord heb gegeven. Je schreef toen dat je de behaarde zo leuk vond. En toen zag ik je onderschrift eronder maar ik dacht dat je een foto van een behaarde als voorbeeld er bij had geplaatst en ik dacht "hee ik ken die behaarde Peruaan helemaal niet, waar haal je die nou vandaan ? Lijkt wel een kruising Kooiker ofzo." Later zag ik opeens dat het gewoon je onderschrift was! .
sirene schreef:Ik droomde trouwens gisteren dat ik 4 Laekense herders en 1 hele grote naakte reu in het nest had
En we zijn echt geen Laekense herder reu tegengekomen hoor!
hahhahahhahaa de bevallings zenuwen zijn echt toegeslagen, ik had in het begin ook van die rare dromen, ook dat ze zo wegliepen na de geboorte en ik er maar achteraan vangen.pfffffff fokken
Denk er nu opeens aan dat ik jou laatst helemaal geen antwoord heb gegeven. Je schreef toen dat je de behaarde zo leuk vond. En toen zag ik je onderschrift eronder maar ik dacht dat je een foto van een behaarde als voorbeeld er bij had geplaatst en ik dacht "hee ik ken die behaarde Peruaan helemaal niet, waar haal je die nou vandaan ? Lijkt wel een kruising Kooiker ofzo." Later zag ik opeens dat het gewoon je onderschrift was! .
Zou best kunnen hoor, want het is volgens mij toch een kruising. Je weet maar nooit wat erin zit, behalve die kooiker..
Ik lees het nu pas. Ik ben een leek maar het lijkt me heel spannend allemaal. Ik ga voor je duimen dat alles goed en natuurlijk verloopt Ik vind het een heel apart en mooi ras wat je fokt
sirene schreef:Ik droomde trouwens gisteren dat ik 4 Laekense herders en 1 hele grote naakte reu in het nest had
hahhahahhahaa de bevallings zenuwen zijn echt toegeslagen, ik had in het begin ook van die rare dromen, ook dat ze zo wegliepen na de geboorte en ik er maar achteraan vangen.pfffffff fokken
succes verder Sonja...toitoitoi
Mijn moeder droomde toen bij het eerste nest dat er allemaal zwarte puppies werden geboren.... (en dat een wit ras fokken... haha)
Maar sterkte met het wachten!!
Ik hou je topic in de gaten!