Wat moet ik hiermee, gewoon laten drinken omdat ze het nodig heeft door die fijne pillen
En waar moet ik nog meer opletten met deze pillen?
Moderator: moderatorteam

KommaneukerInge O schreef:maar dan blijft een halve tablet toch nog 2,5 mg? of je moet wel superlaag gedoseerde tabletjes hebben.Neeltje schreef:Oh wacht het is 0,25 mg even vergist uit m'n hoofd.
Het is voor Tirsa alleen voor het onderdrukken van de jeuk. Ze is begonnen met 'n heel tabletje iedere dag voor 'n paar dagen en toen gaan afbouwen. Alleen kom ik dus niet lager dan 'n half tabletje om de andere dag. Of dat ooit gaat lukken weet ik niet, ligt eraan of ik d'r allergie weer onder controle krijg of niet.

Ach dat is ook wat als ze er depri van wordt, Bep heeft last van behoorlijk grote wisselingen in haar gedrag, zo is ze dus heel vrolijk (vooral de eerste paar dagen), dan heel erg sjaggo, dan wat down, of heel snauwerig naar de andere honden :N:Inge O schreef:dan heb je geluk, want het tegenovergestelde is meer voor de hand liggend. attackje werd er megazwaar depressief vanDemi schreef:Ze is wel supervrolijk, zou dat ook door de prednison kunnen komen?.