Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

(nog) niet kunnen kluiven

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

jidde

(nog) niet kunnen kluiven

Ongelezen bericht door jidde »

Kan het zijn dat sommige honden nog niet snappen hoe je moet kluiven aan bv een zalmkop??
Vandaag stond zalmkop op het menu. Nanni wist er wel raad mee, Tuana snapte er niets van :denken: Laatst schenkel, dat ging ook moeizaam. En botten snapt ze dus ook niet :mrgreen:

Is het gewoon een kwestie dat ze het nog moet leren??
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Kan het niet zijn dat Tuana de zalmkop niet lekker vond? Op een zalmkop kun je toch niet kluiven? Een zalmkop moet je eten. :wink:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Ze zou dan niets lekker vinden, want ze heeft het met alles :smile: een penslap snapt ze ook niet hoe ze dat moet eten.
Ze pakt het met der voortandjes en gaat schudden :mrgreen: :19: Nanni pakt het tussen der kiezen en gaat kluiven.
Tuana heeft ook weinig zulke dingen gehad, dus denk zelf dat het een kwestie van "leren" is
peerle
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door peerle »

ja mijn hond had dit toen ze net vers at. Met kip wist ze wel raad en rund ook, maar zalm, konijn, kwartel, pens,...kun je dat eten ? :19:

Na een tijdje gaat het heus wel beter, al heeft mijn hond na anderhalf jaar nog steeds niet door dat als je je poten gebruikt om een stuk vlees of vis vast te houden, het gemakkelijker gaat...maar ja, da's misschien iets voor over twee jaar :mrgreen: . Maar kluiven op een zalmkop ofzo kan ze nu echt wel, terwijl ze daarvoor zo'n beetje hulpeloos stond te likken.

Belangrijk : blijven proberen ! Succes ! :wink:
Groetjes van Veerle en een lek van Lucy en Seya !
Kleine schuurtongetjes van Isis en Anubis...

http://www.barf-vlaanderen.be/forum
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”