Yihaaaaaaaaaaaaaa!

Moderator: moderatorteam
Precies! Ik zit hier werkelijk stuiterend achter m'n laptop.Scooby schreef:O, dat zou dan toch wel heel erg goed nieuws zijn! En als dat zo is, is het maar goed dat Paul Mandigers zo 'eigenwijs' was om nogmaals een scopie te willen uitvoeren!Zoek stok! schreef:Okay houd je vast!
HET IS GEEN SCHIMMEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is een allergische reactie zegt deze arts. Hij ziet helemaal niks in de neus.
Hoe is dit mogelijk????????????
Maar![]()
![]()
![]()
![]()

Dat moet inderdaad wel. Op de CT scan was wel degelijk van alles te zien in de voorhoofdholte en de neus.Inge O schreef:dan zou er dus bijvoorbeeld een grasaar (of iets anders) gezeten moeten hebben, wat er door zijn eigen neusweefsel weer uitgebonjourd en daarna 'uitgesnotterd' is - want anders is een eenzijdige allergie ook weer niet te verklarenZoek stok! schreef: Maar de arts was echt duidelijk: hij ziet niks in de neus wat duidt op een schimmel. Er heeft wel iets gezeten volgens hem, maar dat is weer weg.
.

owh, ik was ook aan het typen , had dit berichtje nog niet gelezenZoek stok! schreef:Dat moet inderdaad wel. Op de CT scan was wel degelijk van alles te zien in de voorhoofdholte en de neus.Inge O schreef:dan zou er dus bijvoorbeeld een grasaar (of iets anders) gezeten moeten hebben, wat er door zijn eigen neusweefsel weer uitgebonjourd en daarna 'uitgesnotterd' is - want anders is een eenzijdige allergie ook weer niet te verklarenZoek stok! schreef: Maar de arts was echt duidelijk: hij ziet niks in de neus wat duidt op een schimmel. Er heeft wel iets gezeten volgens hem, maar dat is weer weg.
.
Met name dat is vreemd. Als ik erin geloofde zou ik denken aan de kracht van het denken. Ik denk dat heel veel mensen aan Reini en Vegas hebben gedacht. (Zo dat is veel denken in een zin)Zoek stok! schreef:
Ik snap er helemaal niks van, want de vorige artsen zeiden dat het bot al aangetast was. Nou ja, hoe kan dit?