Tuana heeft nogal last van jeuk
En Nanni begint dus ook al
Ze krabben aan hun pootjes.
Wel vreemd, dat ik nu opeens allemaal krabbende honden tegen kom
Moderator: moderatorteam
Nee en Harrie ook nietjidde schreef:Ik denk zelf meer hormonen, althans, bij Tuana. Die had 6 maanden geleden ook jeuk namelijk, 2 maanden voor loopsheid. Andere hond had 2 maanden voor loopsheid al last van puistjes, ze is net loops geweest en krabt zich ook al suf. De ander is nog nooit loops geweest, maar zat van de week wel reu achter der aan. De ander moest geloof ik ook loops worden.
Dat verklaart alleen Nanni niet

Dat lijkt me overspronggedrag of last van het nieuwe halsbandje als pup verder niet de hele dag zit te krabben. Daar kan een dierenarts niks mee.thom schreef:Met een pup van 11 weken zou ik geen enkel risco willen nemen, dus hup naar de DAAzyzam schreef:mijn pup Diego van 11 weken jeukt zich ook gek.
Heeft ook geen enkele vlo
soms als ik met hem wandel blijft hij om de zoveel stappen zitten om uitgebreid te jeuken , geen gezicht haha
Kan maar zo. Er komen ook alweer pollen en knoppen tot bloei nu. Mensen met hooikoorts schijnen daar ook alweer last van te hebben...Saremi schreef:Kan het niet zijn dat de honden last hebben van het weer.
Volgens mij is de rui helemaal van slag met die hoge temperaturen.
Ze weten niet meer of ze hun winterjas aanmoeten of een zomer jacky.
En nu begint het buiten pas eindelijk koud te worden en mijn honden zijn nog volop in de rui hmmmm