Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pupje direct overschakelen of kvv?
Moderator: moderatorteam
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Ja, jij en ik en vele op dit forum vinden dit beter maar dat vindt jouw fokker vast niet. Dus die vindt jou eigenwijs.... 't Is maar aan welke kant je staatBoutje schreef:Tja, eigenwijs...![]()
Ik noem het liever "een hele goed baas zijn die bewust voor het beste kiest"![]()
Wat wil je nog liever als fokker![]()
Ok, meteen kvv dus en het gewone voer kan prima dienen als beloningssnoepjes voor bij het clickertrainen
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
De fokker van mijn Schotse Herder voerde haar honden regelmatig Duck. Dat was voor ons al een opluchting. Daarna hebben we voorzichtig aangegeven dat we de pup op rauwe voeding zouden zetten. Ze reageerde positief.
Nadat ze Mohan met 10 maanden had gezien ging ze zich steeds meer verdiepen in rauwe voeding. Nu staan al haar honden volledig op KVV. Zegt ook tegen de pupkopers dat de honden vooral KVV eten.
Mohan had dus eerst wel brokken leren eten bij de fokker. Ik heb hem thuis meteen op rauw gezet.
Nadat ze Mohan met 10 maanden had gezien ging ze zich steeds meer verdiepen in rauwe voeding. Nu staan al haar honden volledig op KVV. Zegt ook tegen de pupkopers dat de honden vooral KVV eten.
Mohan had dus eerst wel brokken leren eten bij de fokker. Ik heb hem thuis meteen op rauw gezet.
Groetjes van Charlotte

- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
-
empyree
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ja, ik zou als fokker ook liever hebben dat 'mijn pupkopers' zich aan mijn voedingslijstje zouden houden.Rosita Compagner schreef:Ja, jij en ik en vele op dit forum vinden dit beter maar dat vindt jouw fokker vast niet. Dus die vindt jou eigenwijs.... 't Is maar aan welke kant je staatBoutje schreef:Tja, eigenwijs...![]()
Ik noem het liever "een hele goed baas zijn die bewust voor het beste kiest"![]()
Ok, meteen kvv dus en het gewone voer kan prima dienen als beloningssnoepjes voor bij het clickertrainen
Maar ik denk ook dat dat afhankelijk is van het ras en hoe snel dat ras groeit en dergelijke............
Sandra

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
ga er van uit dat de pupkopers die ik een pup verkoop t beste met de pup voor hebben en dus ook geen rommel zullen geven,empyree schreef:Ja, ik zou als fokker ook liever hebben dat 'mijn pupkopers' zich aan mijn voedingslijstje zouden houden.Rosita Compagner schreef:Ja, jij en ik en vele op dit forum vinden dit beter maar dat vindt jouw fokker vast niet. Dus die vindt jou eigenwijs.... 't Is maar aan welke kant je staatBoutje schreef:Tja, eigenwijs...![]()
Maar ik denk ook dat dat afhankelijk is van het ras en hoe snel dat ras groeit en dergelijke............
een voedingslijstje gaat hier dus ook alleen maar mee als de mensen er om vragen....kijk, tuurlijk komt er in de weken dat ze hier zijn wel wat advies/antwoord op vragen van pupkopers, maar uiteindelijk is het hun keuze wat ze de pup gaan voeren...
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ik heb al aan de fokker aangegeven voor de pups geboren waren, dat ik mijn pup vers wou gaan voeren.empyree schreef:Ja, ik zou als fokker ook liever hebben dat 'mijn pupkopers' zich aan mijn voedingslijstje zouden houden.Rosita Compagner schreef:Ja, jij en ik en vele op dit forum vinden dit beter maar dat vindt jouw fokker vast niet. Dus die vindt jou eigenwijs.... 't Is maar aan welke kant je staatBoutje schreef:Tja, eigenwijs...![]()
Zou een fokker het er absoluut niet mee eens zijn, dan had ik een andere fokker gezocht.