Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat allemaal aanschaffen ?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Dieseltje
Actief
Mijn ras(sen): Grieks schatje :-)
Aantal honden: 1

Wat allemaal aanschaffen ?

Ongelezen bericht door Dieseltje »

Het is alweer 9 jaar geleden dat ik een hond heb gehad (boxer) en ben er een beetje uit. We hebben vandaag besloten een hondje van sos strays te adopteren :love:

Waar moet ik allemaal aan denken ?

voer, voerbak, drinkbak, mand/kleed, speeltje, riem, halsband, borstels (halflang haar)

vergeet ik iets heel belangrijks ?

of hebben jullie tips voor goede borstels of andere zaken ?
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

Ik zou eens even goed rondkijken bij de mensen waar je haar vandaan haalt..is de hond een bench gewend,of een mand of kussen,...welk voer krijgt ze..
sloopt ze speelgoed zoja,..sloopproof speelgoed kopen )kong bv.)
even goed je ogen de kost geven en dan Kopen maar :mrgreen:
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
Indianpepper
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Indianpepper »

Ik denk dat je de primaire benodigdheden nu wel opgenoemd hebt. Dat zijn de dingen die je echt in huis moet hebben voor het houden van een hond. De rest komt vanzelf wel! :wink:

Spannend hoor om weer een hond in huis te nemen!!!! :cheer:
Afbeelding
Pootje van Pepper en Indi
hercujess

Re: Wat allemaal aanschaffen ?

Ongelezen bericht door hercujess »

Dieseltje schreef:Het is alweer 9 jaar geleden dat ik een hond heb gehad (boxer) en ben er een beetje uit. We hebben vandaag besloten een hondje van sos strays te adopteren :love:

voer, voerbak, drinkbak, mand/kleed, speeltje, riem, halsband, borstels (halflang haar)

Een goede borstel zijn de Karli-borstels, o.a. verkrijgbaar via Trim.nl, daar heten ze Flex Borstels. Die kosten €13.95, maar dan heb je ook enorme kwaliteit (5 jaar garantie) voor halflangharige en langharige vachten. Ik gebruik en verkoop deze borstels straks ook in mijn trimsalon. Verder een anti-klitmiddel (bijv. Super H van Trimhuur zelf of Demelant Eclat van Héry) en shampoo.
hercujess

Re: Wat allemaal aanschaffen ?

Ongelezen bericht door hercujess »

Dieseltje schreef:Het is alweer 9 jaar geleden dat ik een hond heb gehad (boxer) en ben er een beetje uit. We hebben vandaag besloten een hondje van sos strays te adopteren :love:

Een goede borstel zijn de Karli-borstels, o.a. verkrijgbaar via Trim.nl, daar heten ze Flex Borstels. Die kosten €13.95, maar dan heb je ook enorme kwaliteit (5 jaar garantie) voor halflangharige en langharige vachten. Ik gebruik en verkoop deze borstels straks ook in mijn trimsalon. Verder een anti-klitmiddel (bijv. Super H van Trimhuur zelf of Demelant Eclat van Héry) en shampoo.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”