Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
DDD3 doorstart, 10 februari Vlietlanden
Moderator: moderatorteam
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
tineke
Ja vind ik ook en prima idee ik noem dan even 17 februari als datum ,moet dat nog wel met Jan overleggen maar als hij 10 moet werken ga ik ervan uit dat hij 17 vrij isHutsje schreef:Kunnen we het dan niet beter op een dag doen dat Jan wel vrij is? (vind het ook niet gezelllig zo!)tineke schreef:Helaas moet Jan werken dus kunnen de spullen van mijn lijst alleen in Leiden worden opgehaald.
Misschien toch een handig idee om het op te splitsen.
Bij de bestellingen staan ook wat botten in aantal besteld dat kan alleen per kilo dus als die bestellingen doorgaan moet dat even aangepast worden![]()
Tevens is er geen kipkarkas die dag dus die bestellingen kunnen weg indien die bij mij op de lijst staan.
Bij mij kan tot zo'n beetje 5 februarie besteld worden dan ga ik het doorgeven
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
tineke schreef:Ja vind ik ook en prima idee ik noem dan even 17 februari als datum ,moet dat nog wel met Jan overleggen maar als hij 10 moet werken ga ik ervan uit dat hij 17 vrij is
Dan 3 februari?Bas Rouge schreef:17 februari zowel als de 24e moet ik trainen met Rein, dat is ook de hele dag, die data komen mij dus ongelukkig uit.

-
Bas Rouge
- Zeer actief
Dat zou wel kunnen wat mij betreft maar dan sluit de uiterste besteldatum wel een week eerder, maar dat kan best natuurlijk.Natas. schreef:tineke schreef:Ja vind ik ook en prima idee ik noem dan even 17 februari als datum ,moet dat nog wel met Jan overleggen maar als hij 10 moet werken ga ik ervan uit dat hij 17 vrij isDan 3 februari?Bas Rouge schreef:17 februari zowel als de 24e moet ik trainen met Rein, dat is ook de hele dag, die data komen mij dus ongelukkig uit.
-
Charlotte*
- Zeer actief
:N: Dan ben ik er nietNatas. schreef:tineke schreef:Ja vind ik ook en prima idee ik noem dan even 17 februari als datum ,moet dat nog wel met Jan overleggen maar als hij 10 moet werken ga ik ervan uit dat hij 17 vrij isDan 3 februari?Bas Rouge schreef:17 februari zowel als de 24e moet ik trainen met Rein, dat is ook de hele dag, die data komen mij dus ongelukkig uit.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Of op een zondag, de 4de of de 18de?Sandro schreef::N: Dan ben ik er nietNatas. schreef:tineke schreef:Ja vind ik ook en prima idee ik noem dan even 17 februari als datum ,moet dat nog wel met Jan overleggen maar als hij 10 moet werken ga ik ervan uit dat hij 17 vrij isDan 3 februari?Bas Rouge schreef:17 februari zowel als de 24e moet ik trainen met Rein, dat is ook de hele dag, die data komen mij dus ongelukkig uit.

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Ik ben het met mizzsylver eens...
Als de leveranciers kunnen op een bepaalde dag dan is het goed lijkt mij.
Tot nog toe kan iedereen op 3 februari.
Marion, Bas Rouge in ieder geval.
Afwachten of Jan dan ook vrij is en dan hangt het nog af van Jessica...
Maar als er rekening gehouden moet gaan worden met of afnemers allemaal kunnen :N:
Maar als er rekening gehouden moet gaan worden met of afnemers allemaal kunnen :N:
-
Marion.
-
Charlotte*
- Zeer actief
Ik wacht in spanning af!mercedes2803 schreef:Ik ben het met mizzsylver eens...
-
Bas Rouge
- Zeer actief
Dan ben je best dicht bij VlietlandenMarion. schreef:Op een zondag mag ook. Ik kan alle zondagen in februari volgens mij. De 4e dan graag niet te vroeg afspreken, want de 3e heb ik een feestje.
Owwww, en ik bedenk nu net dat ik de 10e waarschijnlijk een verjaardag heb in Zoetermeer :N:
Of zeg je hiermee dat de 10e je bij nader inzien slecht uitkomt?
Laatst gewijzigd door Bas Rouge op 21 jan 2007 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bas Rouge
- Zeer actief
Volgens mij is Islam Centrum dicht op zondagen. Ik kan al het bestelde vlees niet een dag koel bergen, anders was een zondag ook een optie. Ik informeer morgen wel even bij ze of zondag vlees halen ook kan.Natas. schreef:Of op een zondag, de 4de of de 18de?Sandro schreef::N: Dan ben ik er nietNatas. schreef:tineke schreef:Ja vind ik ook en prima idee ik noem dan even 17 februari als datum ,moet dat nog wel met Jan overleggen maar als hij 10 moet werken ga ik ervan uit dat hij 17 vrij isDan 3 februari?Bas Rouge schreef:17 februari zowel als de 24e moet ik trainen met Rein, dat is ook de hele dag, die data komen mij dus ongelukkig uit.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Mee eens hoor, of de leveranciers kunnen is heel wat belangrijker dan de afnemers.mercedes2803 schreef:Ik ben het met mizzsylver eens...
Zou mooi zijn als Tineke en Jessica ook op 3 februari kunnen.
Als dat niet kan dan houdt het zondag-idee gewoon op.Bas Rouge schreef:Volgens mij is Islam Centrum dicht op zondagen. Ik kan al het bestelde vlees niet een dag koel bergen, anders was een zondag ook een optie. Ik informeer morgen wel even bij ze of zondag vlees halen ook kan.

-
tineke
-
Leane
Ik en mijn kippen kunnen de 3 e Feb ook wel
Ik moet dan deze donderdag al weten hoeveel kippen ik ong moet hebben. Aangezien ik ze bij een poelier op de markt haal en die staat er op donderdag. Dus dan moet ik deze donderdag doorgeven hoeveel ong en dan kan ik ze die donderdag daarop op halen.
Ik kom elke dag in Emst ik wil dan best een keertje door rijden naar Vaassen. Ik train drie keer in de week bij hondenschool Uniek in Vaassen. Dus er moet best een oplossing te vinden zijn dat ik jou bestelling kan meenemen.Sandro schreef: :N: Dan ben ik er niet
-
Bas Rouge
- Zeer actief
-
Marion.
Ik weet het. Moet ik in huppelkutjes-kleding naar DDD-dag. Het kanBas Rouge schreef:Dan ben je best dicht bij VlietlandenMarion. schreef:Op een zondag mag ook. Ik kan alle zondagen in februari volgens mij. De 4e dan graag niet te vroeg afspreken, want de 3e heb ik een feestje.
Owwww, en ik bedenk nu net dat ik de 10e waarschijnlijk een verjaardag heb in Zoetermeer :N:
Ware het niet dat mijn honden niet welkom zijn op die verjaardag
3 is helemaal goed!
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
chrico
- Zeer actief
Ik gooi wel wat apart voor je dan, dat maakt niet uit. Hebben we een rede om een afspraakje te makenLongFields schreef:Jammer dat de DDD verzet is, op 3 februari zit ik de hele dag op de show in Eindhoven.
Whera, je hoeft voor mij dus niets apart te houden (jammer genoeg).
Ik hoop er dan maar bij te zijn op DDD 4.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
Charlotte*
- Zeer actief
-
Charlotte*
- Zeer actief
Hee wat tof van je! Probleem is alleen dat ik vrijdag weg ga en maandag pas thuis kom.P@CO schreef:
Ik kom elke dag in Emst ik wil dan best een keertje door rijden naar Vaassen. Ik train drie keer in de week bij hondenschool Uniek in Vaassen. Dus er moet best een oplossing te vinden zijn dat ik jou bestelling kan meenemen.
Ik weet niet of nog vriezer ruimte hebt voor een paar kleine dingen? Als dat niet kan is het geen probleem hoor
-
Leane
Komt wel goed !! Ik heb op maandagavond puppybehendigheid in Vaassen. ik weet niet of je er dan al weer bent. Maar we spreken het wel even via pb af. Komt wel voor elkaar.Sandro schreef:Hee wat tof van je! Probleem is alleen dat ik vrijdag weg ga en maandag pas thuis kom.P@CO schreef:
Ik kom elke dag in Emst ik wil dan best een keertje door rijden naar Vaassen. Ik train drie keer in de week bij hondenschool Uniek in Vaassen. Dus er moet best een oplossing te vinden zijn dat ik jou bestelling kan meenemen.
Ik weet niet of nog vriezer ruimte hebt voor een paar kleine dingen? Als dat niet kan is het geen probleem hoor
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Jammer..ook ik kan 3 februari echt niet want dan zit ik in de ardenne. Mijn bestelling kan dus geannuleerd. 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
-
Dorien
- Zeer actief
-
Bas Rouge
- Zeer actief
Wat de lokatie betreft wacht ik nog even op het antwoord van Tineke. Ik denk dat 12.00 uur een mooi tijdstip is om af te spreken. Zodra alles helemaal rond is plaats ik ook lokatie en tijdstip in de topictitel.P@CO schreef:Heeft iemand voor mij een adres van de lokatie waar het is ? En is er ook al een tijd ?
-
Bas Rouge
- Zeer actief
Eline* schreef:Jammer..ook ik kan 3 februari echt niet want dan zit ik in de ardenne. Mijn bestelling kan dus geannuleerd.
Ik vind het echt lullig dat het nu voor een aantal mensen in de soep loopt. Uitstellen tot een zaterdag in maart kan natuurlijk wel maar ik ben bang dat je tegen vergelijkbare dingen aanloopt. Niet dat het daarom niet zou kunnen, het uitstellen tot in maart.Dorien schreef:Mede doordat het op een zaterdag valt en Eline ook niet kan, moet ik mijn bestelling ook annuleren helaas.
Volgende keer beter!
Ik wacht nog even Tineke's reactie op het lokatie voorstel af. Dat zal een definitief go or no go mede bepalen.
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Aantal honden: 1
Kan er niet gewoon een poll gemaakt worden waar we kunnen stemmen op een datum? Natuurlijk kan je niet met iedereen rekening houden maar heb valt me wel op dat er nu flink wat mensen afvallen terwijl dat misschien niet hoeft?Bas Rouge schreef:Eline* schreef:Jammer..ook ik kan 3 februari echt niet want dan zit ik in de ardenne. Mijn bestelling kan dus geannuleerd.Ik vind het echt lullig dat het nu voor een aantal mensen in de soep loopt. Uitstellen tot een zaterdag in maart kan natuurlijk wel maar ik ben bang dat je tegen vergelijkbare dingen aanloopt. Niet dat het daarom niet zou kunnen, het uitstellen tot in maart.Dorien schreef:Mede doordat het op een zaterdag valt en Eline ook niet kan, moet ik mijn bestelling ook annuleren helaas.
Volgende keer beter!
Ik wacht nog even Tineke's reactie op het lokatie voorstel af. Dat zal een definitief go or no go mede bepalen.
Groetjes Michaëla en Knoeppie