Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

DDD3 doorstart, 10 februari Vlietlanden

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Marieke*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marieke* »

malinois schreef:
Sandro schreef:
Bas Rouge schreef:Ik ga achter de schermen met de leveranciers overleggen over de beste en meest logische lokatie.

Zodra daarover een besluit is waarin iedereen zich kan vinden zal ik de lokatie in dit topictitel plaatsen.
:ok:
zou jij wat voor mij mee kunnen nemen? :mann:
En voor mij? :mann:
Jay1978
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jay1978 »

Natas. schreef:
Jaimy* schreef:Ok... Ik wil meedoen... ksnap er niks van...

Er word 1 punt afgesproken in Ned en daar komt iedereen heen? Dus alle leverancieers en bestellers dus?:
Zo is het de vorige keren wel gegaan ja, iedereen naar 1 plek.
En je moet van te voren opschrijven bij wie je wat wilt bestellen, klopt het zo?
Yep, in het aparte besteltopic.
Hoe reken ik uit hoeveel kilo ik kwijt kan? (Heb een 4 laden vrieskastje) maar neem dan voor een vriend ook, en die heeft ook zo'n kastje.
Ik schat dat een 4-laden vrieskastje een inhoud heeft van 80 à 100 liter, daar kan dan maximaal 40 à 50 kilo in.
Maar ik zou minder dan dat bestellen als ik jou was voor als ik fout zit :wink:
En per hoeveelheid zit het over het algemeen verpakt? In kilo's? Ik neem aan dat ze het daar niet gaan zitten afwegen en verpakken toch?
Bij Bas Rouge en Tineke wel, alles wordt afgewogen en verpakt per bestelling. En anders wordt er op de parkeerplaats afgewogen, is een heel leuk schouwspel :mrgreen:
Marion's kalkoennekken zitten per 3 stuks verpakt, dus daar bestel je per 3 van.
Verder meestal bestellen per kilo inderdaad.
Ah! Bedankt! Ik ga even overleggen, en de bestelling plaatsen. :ok:
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

malinois schreef:
Sandro schreef:
Bas Rouge schreef:Ik ga achter de schermen met de leveranciers overleggen over de beste en meest logische lokatie.

Zodra daarover een besluit is waarin iedereen zich kan vinden zal ik de lokatie in dit topictitel plaatsen.
Tuurlijk, ik bestel alles wat bij IC vandaan moet komen en in het besteltopic is geplaatst. Afhalen op de nog af te spreken lokatie.
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Marieke* schreef:
malinois schreef:
Sandro schreef:

En voor mij? :mann:
Zie antwoord malinois een paar antwoorden terug in dit topic.
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Mischien is er wel iemand die er goedkoper aan kan komen maar ik bied het toch maar aan.

Ik kan hele kippen voor 1 euro krijgen. Als er belangstelling is wil ik best bestellen en naar de DDD komen.
WOEF!
Zeer actief

Ongelezen bericht door WOEF! »

Natas. schreef:
WOEF! schreef:
chrico schreef:Misschien dat het amsterdamse bos een optie is?? of ehm hoe heet dat ships, we hebben er een keer gewandeld met het forum bij amsterdam. Carolien weet dat wel, kan er even niet opkomen.

je kan van mij wel wat hapjes meenemen dan Suzanne, eens moet de eerste keer zijn en hier hebben ze duidelijk hun voorkeur voor dingen.
amsterdam daar zo ik ook blij mee zijn:) leide is tog een beetje ver :N:
Ik kan dan wel wat voor je meenemen :wink:

Mocht A'damse bos nog een optie zijn bij de leveranciers : heb gehoord (van iemand van BHF met 6 honden) dat je daar niet meer mag lopen met meer dan 5 honden. Hier antwoorde iemand daarop dat dit niet klopte, maar die ander had het heel goed nagevraagd.
Bedoel je anders Gaasperplas bij A'dam Whera?
dat zou geweldig zijn,

het punt is niet dat we niet zover willen reiden maar dat we geen eigen auto hebben :N: ik weet niet of schoonouders blij zijn als we de heledag de auto meenemen naar leiden :denken:

als t dichterbij zou zijn komen we uiteraard wel zelf met de auto
Afbeelding

Groeten van "Woef" én Lianne
nance
Erelid

Ongelezen bericht door nance »

P@CO schreef:Mischien is er wel iemand die er goedkoper aan kan komen maar ik bied het toch maar aan.

Ik kan hele kippen voor 1 euro krijgen. Als er belangstelling is wil ik best bestellen en naar de DDD komen.
daar heb ik wel interesse in, dus zeg maar of je komt, dan wil ik graag 6 kippen van jou :mrgreen:
Afbeelding
WOEF!
Zeer actief

nance schreef:
P@CO schreef:Mischien is er wel iemand die er goedkoper aan kan komen maar ik bied het toch maar aan.

daar heb ik wel interesse in, dus zeg maar of je komt, dan wil ik graag 6 kippen van jou :mrgreen:
klinkt idd intressant :mrgreen:
Afbeelding

Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Ik neem dus mee voor Nance en Lianne (Woef), maar alles van Tineke halen en meenemen naar een andere afspreekplek gaat mij niet lukken. Sorry jongens, maar ik krijg dat nooit in m'n auto.
Afbeelding
antoinette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door antoinette »

Woont er iemand in de buurt van Zeist die voor mij misschien wat geitenribben mee zou willen nemen? Ik wil ze graag een keer uitproberen.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

tineke schreef:
Zodra ik dat weet laat ik het even weten goed :wink:
Mocht dat niet lukken,hij werkt best vaak de weekeinden, dan moeten jullie het deze keer maar zonder mij doen en ben ik volgende keer wellicht weer van de partij :wink:
Ik kan ook wel een keer skippen hoor, dat is ms makkelijker :wink:
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Natas. schreef:Ik bestel nu een aantal dingen (zoals lams- en geitenribben en pens) op versvoeding.nl
als je daar weer eens besteld kun je het zeggen? scheeld denk ik bezorgkosten of niet?
want ik neem aan dat je op de DDD niet voor het halve forum dingen naar almere mee kunt nemen :wink: en zonder rijbewijs kom je niet ver :N:
WOEF!
Zeer actief

Natas. schreef:Ik neem dus mee voor Nance en Lianne (Woef), maar alles van Tineke halen en meenemen naar een andere afspreekplek gaat mij niet lukken. Sorry jongens, maar ik krijg dat nooit in m'n auto.
geweldig! zal ik dan voordat je gaat jou geld meegeven? (ik heb mijn bestelling trouwens geplaatst) tof dat je dat wil doen!
Afbeelding

Leane

nance schreef:

Ik kom !!

Hij staat er nu ook bij op de lijst
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Misschien toch maar twee editie;s doen op twee verschillende locatie's. :19:
Voor degene die af willen nemen is dat dan wel meer werk, maar Tineke zit met haar schouder en het is niet zeker dat Jan kan rijden.
Ik opper maar wat..
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

mercedes2803 schreef:Voor degene die af willen nemen is dat dan wel meer werk, maar Tineke zit met haar schouder en het is niet zeker dat Jan kan rijden.
Ik opper maar wat..
Je vergeet dat mensen die "leveren" misschien ook wel wat willen afnemen van een ander :wink:
Tineke wil spullen van Jessica, en andersom.

Ik wacht even op Sieneke. Ik denk dat het wel geregeld wordt :wink:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

WOEF! schreef:
Natas. schreef:Ik neem dus mee voor Nance en Lianne (Woef), maar alles van Tineke halen en meenemen naar een andere afspreekplek gaat mij niet lukken. Sorry jongens, maar ik krijg dat nooit in m'n auto.
geweldig! zal ik dan voordat je gaat jou geld meegeven? (ik heb mijn bestelling trouwens geplaatst) tof dat je dat wil doen!
Maakt mij niet uit, ik kan ook gewoon daar betalen en dat je het geld aan mij geeft als ik het bij je kom brengen. Geen probleem.
En graag gedaan hoor, kleine moeite.
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

SuperTyson schreef:
Natas. schreef:Ik bestel nu een aantal dingen (zoals lams- en geitenribben en pens) op versvoeding.nl
als je daar weer eens besteld kun je het zeggen? scheeld denk ik bezorgkosten of niet?
want ik neem aan dat je op de DDD niet voor het halve forum dingen naar almere mee kunt nemen :wink: en zonder rijbewijs kom je niet ver :N:
Ik snap je laatste opmerking geloof ik niet helemaal. Heb jij geen rijbewijs, bedoel je dat?

De ruimte in mijn auto is idd wat beperkt ja. Heb een Ford Puma, een kleiner coupé-achtig totootje.
En bedoel je ook dingen voor jou meenemen naar Almere, maar ik zie dat je in Dronten woont?

Overigens, als je op versvoeding.nl besteld zijn er geen bezorgkosten vanaf € 20,--, maar ik weet niet of Dronten ook tot hun bezorgingsgebied hoort. Zou je hun postcodegebieden op de site even moeten nakijken.

Ik heb daar trouwens net vorige week besteld, voordat bekend was dat er weer een DDD aankomt, dat is gister geleverd :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Natas. op 19 jan 2007 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
WOEF!
Zeer actief

Natas. schreef:
WOEF! schreef:
Maakt mij niet uit, ik kan ook gewoon daar betalen en dat je het geld aan mij geeft als ik het bij je kom brengen. Geen probleem.
En graag gedaan hoor, kleine moeite.
top :ok: als 10 feb nadert pb ik wel adres etc
Afbeelding

Natas.
Zeer actief
Contacteer:

WOEF! schreef: top :ok: als 10 feb nadert pb ik wel adres etc
Prima!
Afbeelding
nance
Erelid

Ongelezen bericht door nance »

P@CO schreef:
nance schreef:

Ik kom !!

ok heb mn bestelling aangepast!
Afbeelding
WOEF!
Zeer actief

nance schreef:
P@CO schreef:
nance schreef:

Ik kom !!

ok heb mn bestelling aangepast!
ik heb mijne ook aangepast :ok:
Afbeelding

ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Natas. schreef:[
Die persoon had het dus voor zichzelf nagevraagd maar ook met de vraag erbij als er meerdere personen zouden bij lopen : zou ook niet mogen.
Ik weet het verder ook niet hoor :mrgreen:
amsterdamse bos is w.s geen optie

wij zijn daar ooit met hondenschool geweest waar toen vanuit een busje koffie met broodjes voor ons klaar stond.
kregen wij een bekeuring voor!
:roll:
is TEveel toezicht daar.
Afbeelding
Leane

metaveenendaal schreef:

zijn dit hele kippen met veren en al of zijn ze wel geplukt?
Ze zijn wel geplukt !!
WOEF!
Zeer actief

ff een vraagje:

ik zie schapenvet staan, zit te twijfelen want ik heb dit nog nooit aan woef gegeven. stomme vraag maar hoe geef je dat :mrgreen: ?

ergens bij ? of gewoon alleen schapenvet? en is dit ook nog ergens erg goed voor ?
Afbeelding

Valerie
Zeer actief

Natas. schreef:
SuperTyson schreef:
Ik snap je laatste opmerking geloof ik niet helemaal. Heb jij geen rijbewijs, bedoel je dat?

De ruimte in mijn auto is idd wat beperkt ja. Heb een Ford Puma, een kleiner coupé-achtig totootje.
En bedoel je ook dingen voor jou meenemen naar Almere, maar ik zie dat je in Dronten woont?

Overigens, als je op versvoeding.nl besteld zijn er geen bezorgkosten vanaf € 20,--, maar ik weet niet of Dronten ook tot hun bezorgingsgebied hoort. Zou je hun postcodegebieden op de site even moeten nakijken.

Ik heb daar trouwens net vorige week besteld, voordat bekend was dat er weer een DDD aankomt, dat is gister geleverd :mrgreen:
ik woon in dronten maar ben in het weekeind in almere :wink: heb idd geen rijbewijs
als er nog plek is heel graag!
valt almere wel binnen hun bezorggebied aangezien ik noordholland wel zag staan maar geen flevoland?
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

SuperTyson schreef:
Natas. schreef:
SuperTyson schreef:

ik woon in dronten maar ben in het weekeind in almere :wink: heb idd geen rijbewijs
als er nog plek is heel graag!
valt almere wel binnen hun bezorggebied aangezien ik noordholland wel zag staan maar geen flevoland?
Als je niet tientallen kilo's besteld is er nog wel wat plek hoor ;-)

Ja, de postcodes van Almere vallen in het bezorgingsgebied van versvoeding.nl, maar ze bezorgen in deze regio op de woensdagen.
Ze zijn geloof ik wel bezig met een ander bezorgingssyteem dat je zelf je dag kan uitkiezen.
Afbeelding
Valerie
Zeer actief

oo dat zou geweldig zijn! dan kijk ik morgen rustig wat ik nodig heb, en dat stuur ik je een pb of het kan?
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Helaas moet Jan werken dus kunnen de spullen van mijn lijst alleen in Leiden worden opgehaald.
Misschien toch een handig idee om het op te splitsen.
Bij de bestellingen staan ook wat botten in aantal besteld dat kan alleen per kilo dus als die bestellingen doorgaan moet dat even aangepast worden :wink:
Tevens is er geen kipkarkas die dag dus die bestellingen kunnen weg indien die bij mij op de lijst staan.
Bij mij kan tot zo'n beetje 5 februarie besteld worden dan ga ik het doorgeven
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

tineke schreef:Helaas moet Jan werken dus kunnen de spullen van mijn lijst alleen in Leiden worden opgehaald.
Misschien toch een handig idee om het op te splitsen.
Bij de bestellingen staan ook wat botten in aantal besteld dat kan alleen per kilo dus als die bestellingen doorgaan moet dat even aangepast worden :wink:
Tevens is er geen kipkarkas die dag dus die bestellingen kunnen weg indien die bij mij op de lijst staan.
Bij mij kan tot zo'n beetje 5 februarie besteld worden dan ga ik het doorgeven
Kunnen we het dan niet beter op een dag doen dat Jan wel vrij is? (vind het ook niet gezelllig zo!)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”