Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ontstoken??
Moderator: moderatorteam
- Trici
- Zeer actief
- Contacteer:
ontstoken??
mijn Sam heeft een knal rood rechter oog en regelmatig 'soep' in zijn oog zitten, dit is nu net een dagje en zo ver ik zelf kan beoordelen heeft hij 'gewoon' een ontstoken oog,
Moet ik hiermee altijd naar de DA of zijn er (onschuldige) huis tuin en keuken middeltjes die ik kan proberen??
Moet ik hiermee altijd naar de DA of zijn er (onschuldige) huis tuin en keuken middeltjes die ik kan proberen??

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
met een oog ben ik altijd voorzichtig, zeker als je zegt knal rood, een beschadiging op/in het oog moet snel opgemerkt worden.
dus hier geen huis tuin en keuken middeltje, eerst laten kijken wat er aan de hand is , bij een Da dus
mijn honden hebben ook wel eens een geirreteerd oog met soep, maar dan is het oog zelf niet rood enz, vandaar.
dus hier geen huis tuin en keuken middeltje, eerst laten kijken wat er aan de hand is , bij een Da dus
mijn honden hebben ook wel eens een geirreteerd oog met soep, maar dan is het oog zelf niet rood enz, vandaar.
- Trici
- Zeer actief
- Contacteer:
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Trici
- Zeer actief
- Contacteer:
Zo....we zijn geweest; en mijn vermoeden klopte; het is inderdaad een 'gewoon' ontstoken oog....
Zalfje mee gekregen en na 2 dagen zouden we al verbetering moeten merken, k hoop het maar; zielig gezicht; zit steeds met zijn poot 'te maaien' naar dat oog...
Kreeg nog wel een complimentje over zijn gewicht; toen we hem kregen was hij wat te zwaar; inmiddels zit hij op volgens de DA NETTE 31,3 kilo
Zalfje mee gekregen en na 2 dagen zouden we al verbetering moeten merken, k hoop het maar; zielig gezicht; zit steeds met zijn poot 'te maaien' naar dat oog...
Kreeg nog wel een complimentje over zijn gewicht; toen we hem kregen was hij wat te zwaar; inmiddels zit hij op volgens de DA NETTE 31,3 kilo

- Femia
- Zeer actief
- Contacteer: