Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verdomme, Verdomme Verdomme oma Little update operatie.....
Moderator: moderatorteam
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
De foto's waren gisteren goed, had eigenlijk ook niet anders verwacht want als een milttumor uitzaait dan zal ie eerst op de andere organen uitzaaien.
Pfff maar vandaag is het zover
heb toch wel behoorlijk de zenuwen, Little heeft vannacht lekker naast me gelegen ff lekker geknuffeld. Vandaag ga ik nog snel foto's maken met little kira glory en melody dat is 4 generaties. En vanavond om 8 uur moet ik bij me da zijn ! ik ga eerst naar haar toe en dan krijgt Little een kalmeringsspuit waarna we naar een grotere kliniek rijden waar de operatie plaats zal vinden. Ik heb met mijn arts afgesproken dat ik het eerste uur in de wachtkamer blijf want mochten er veel organen vergroeid zijn of mochten er toch uitzaaiingen te zien zijn waardoor het onmogelijk is dan laat ik ze in slaap, ik wil ze het niet aandoen om dan wakker te laten worden. Dus ik vind het extra spannend. Heb goede hoop en ze slaat zichzelf er doorheen, moet positief bliiven 
Pfff maar vandaag is het zover
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004
Legend Of The Starr DayDream

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Angeniet
- Erelid
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Sterkte vandaag
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- doggyfun
- Erelid
- Mijn ras(sen): border collies, whippet, middenslag kees, chihuahua langhaar
Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd.
Groetjes,
corina
Groetjes,
corina
http://www.treibball.nl,http://www.kvv-zevenaar.nl: ruim assortiment kvv, barfprodukten, snacks
- yuki
- Zeer actief
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik ben ervan overtuigd dat velen vanavond zullen zitten wachten achter onze pc op nieuws van je ! Daar kun je van op aan.
Je hebt een zware dag voor de boeg die zenuwslopend zal zijn.
Weet dat we aan je denken en je alle krachten zenden die vrij zijn.
Spaar je krachten ook wat want als alles vanavond goed verloopt rekent onze oma op je om haar te verzorgen en dan zul je je krachten nodig hebben.
Ik hoop van ganzer hart dat het goedkomt. Ik hoop echt dat er geen uitzaaiingen zullen zijn.
Anderzijds vind ik het prima van je dat je haar niet wakker laat worden moesten er wel uitzaaiingen zijn of ander complicaties. Een wijs besluit !
Veel sterkte vandaag en geniet nog eens goed van je oma Little vandaag !
We duimen hier en hopen ...op een goede afloop voor alle betrokkenen
Je hebt een zware dag voor de boeg die zenuwslopend zal zijn.
Weet dat we aan je denken en je alle krachten zenden die vrij zijn.
Spaar je krachten ook wat want als alles vanavond goed verloopt rekent onze oma op je om haar te verzorgen en dan zul je je krachten nodig hebben.
Ik hoop van ganzer hart dat het goedkomt. Ik hoop echt dat er geen uitzaaiingen zullen zijn.
Anderzijds vind ik het prima van je dat je haar niet wakker laat worden moesten er wel uitzaaiingen zijn of ander complicaties. Een wijs besluit !
Veel sterkte vandaag en geniet nog eens goed van je oma Little vandaag !
We duimen hier en hopen ...op een goede afloop voor alle betrokkenen
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
- little-wolf
- Zeer actief
-
Gos
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
-
Ari@ne
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
laforrest
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- little-wolf
- Zeer actief
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
Nogmaals super bedankt, je kan je niet voorstellen hoe goed het me doet om alle berichten te lezen, veel mensen snappen niet wat je voor een hond kan voelen en hier word je zo goed begrepen ! Kan toch een beetje me ei kwijt zo !!
Nog even en het is zover.. Ze word s'avonds geopereerd omdat ze dan alle tijd voor haar kunnen nemen en ik niet lang wilde wachten voor de operatie. Het is wel raar zo hoor, het word straks echt zenuwslopend, zeker het eerste uuur dan blijf ik erbij zodat ze kunnen zien of het haalbaar is. Hoop echt dat we er goed aan doen. Zie ook echt tegen alles op, laat het maar snel morgen zijn en dat ik ze dan weer kan halen, levend en wel .... Met al jullie geduim moet ze er doorheen komen !!
Of de kaarsjes helpen weet ik niet, wie weet, en de kleine beetjes helpen idd wel !
Heb net een foto gemaakt van 4 generaties, Little kira glory en melody, zaet hem wel in de fotohoek.
Nog even en het is zover.. Ze word s'avonds geopereerd omdat ze dan alle tijd voor haar kunnen nemen en ik niet lang wilde wachten voor de operatie. Het is wel raar zo hoor, het word straks echt zenuwslopend, zeker het eerste uuur dan blijf ik erbij zodat ze kunnen zien of het haalbaar is. Hoop echt dat we er goed aan doen. Zie ook echt tegen alles op, laat het maar snel morgen zijn en dat ik ze dan weer kan halen, levend en wel .... Met al jullie geduim moet ze er doorheen komen !!
Of de kaarsjes helpen weet ik niet, wie weet, en de kleine beetjes helpen idd wel !
Heb net een foto gemaakt van 4 generaties, Little kira glory en melody, zaet hem wel in de fotohoek.
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- little-wolf
- Zeer actief
waar ga je heen voor de operatie? ik hoop dat je wind mee heb.dragonsstarr schreef:Nogmaals super bedankt, je kan je niet voorstellen hoe goed het me doet om alle berichten te lezen, veel mensen snappen niet wat je voor een hond kan voelen en hier word je zo goed begrepen ! Kan toch een beetje me ei kwijt zo !!
ik denk aan jullie en ben blij dat t gelukt is met de foto.
was die klote storm er maar niet.
duimen draaien
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ik duim voor je hoor... heel veel succes 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
kim bloemen
- Actief
- Contacteer:
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou ben net thuis van de dierenarts ! Little is nu nog onder narcose, om 8 uur zijn we bij mijn da vertrokken naar de kliniek en had ze al een kalmeringsspuit gekregen, bij de kliniek aangekomen werd alles gereed gemaakt voor de operatie en little werd onder narcose gebracht. Ben er echt tot op het laatst bij gebleven, was wel raar om te zien zeg !! Is aan de ene kant best erg om te zien als je hond word vastgemaakt ed en helemaal weg is. Toen ze haar begonnen te ontsmetten zijn we maar weg gegaan, hoefde het niet te zien als ze haar open gingen snijden want dan zou ik denk ik van me houtje gegaan zijn ! ben er weleens bij geweest maar dat is niks voor mij ; ) Ik had afgesproken met mijn da dat ik zou blijven wachten totdat ze zeker wisten dat de milt eruit te halen viel want als ie was vergroeid met de andere organen hadden we besloten om haar niet meer wakker te maken, want dat wilde ik haar niet aan doen. Dus het was extra spannend. Gelukkig kwam er na een uur zenuwpezend wachten het verlossend antwoord dat ze de milt eruit konden halen, hij is niet vergroeid met de andere organen !! wat een opluchiting was dat zeg. Ben ook niet echt bang dat ie is uitgezaaid want op de echo waren voor zover geen uitzaaiingen te zien. Ze zullen vannacht rond een uur of 12 kaar zijn denk ik en dan krijg ik nog een telefoontje, hoe het allemaal is verlopen. Gelukkig ging de narcose ook erg goed, Little is echt een ouwe taaie !! Als alles mee zit mag ze morgenavond naar huis
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004