We hopen met je mee dat ze weten wat het is en een goede behandeling starten kan
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bloedneus, Uitslag: Geen schimmelinfectie pag. 40
Moderator: moderatorteam
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
Ik kan trouwens niet anders zeggen dat de anesthesisten erg aardig waren daar
Toen we binnenkwamen wisten ze Vegas zijn naam al en kreeg hij dikke knuffels van de twee die hem onder narcose brachten. Ook maakte ze luchtige grapjes want toen Vegas neerging begon hij een beetje te schokken, de mannelijke anesthesist zei toen dat Vegas meteen al aan het dromen was dus ik vertelde dat er een erg leuk teefje in de wachtkamer zat. Toen tilde hij Vegas zijn poot op om naar zijn pielemuis te kijken en toen zei hij: Yep, hij droomt van het teefje! Dat was wel grappig
Ook mocht ik toch nog best lang erbij blijven voordat ik eruit gebonjourd werd met 'nu moet u er echt uit'
en ik werd er heel snel alweer bijgehaald
er werd ook nog even met me nagepraat over dat Vegas zo'n makkelijke patiënt was en dat hij gerust mocht blijven, zo leuk vonden ze hem. Een fijne ervaring dus 
Ook mocht ik toch nog best lang erbij blijven voordat ik eruit gebonjourd werd met 'nu moet u er echt uit'
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Gelukkig zit het wat de CT-scan betreft op voor jullie.
Nu maar afwachten op de uitslag. Verwachten ze wel dat de internist vandaag nog de scan gaat beoordelen en contact met je opneemt?
Mijn ervaring van toen met Dikkie Dik en de ingeslikte trouwring was ook dat de anesthesisten heel aardig waren, ze legden alles ook goed uit en deden heel lief tegen de pup.
Nu maar afwachten op de uitslag. Verwachten ze wel dat de internist vandaag nog de scan gaat beoordelen en contact met je opneemt?
Mijn ervaring van toen met Dikkie Dik en de ingeslikte trouwring was ook dat de anesthesisten heel aardig waren, ze legden alles ook goed uit en deden heel lief tegen de pup.
-
chrico
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
Ze waren daar ook echt heel lief tegen Vegas, heel fijnLongFields schreef:Gelukkig zit het wat de CT-scan betreft op voor jullie.
De professor gaat de scan beoordelen en die beoordeling wordt dan naar de internist gestuurd

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
estelle
-
Githa
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rossi
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
Ze waren echt heel aardig en dat wekt zeker wel vertrouwenestelle schreef:nou fijn dat het voor nu goed verlopen is.
Prettig ook als de dierenartsen rustig blijven en je gerust weten te stellen he.

-
Reini
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
Ik ga er voor mezelf vanuit dat ik de uitslag vrijdag pas krijg. De internist zei dat het wel drie dagen zou kunnen duren dus dan kan het alleen maar meevallen als het eerder isGitha schreef:Fijn dat het zo gesmeed liep vanochtend! En nu maar duimen voor een snelle uitslag, zodat je niet de hele week in spanning hoeft te zitten...

-
Ari@ne
Ik vind dat ook leuk, ze hebben daar tenminste humor en op die manier wordt de spanning een beetje verminderd denk ik?Reini schreef:en het luchtige grapje over Vegas zijn droom hielp zeker ter geruststellingestelle schreef:nou fijn dat het voor nu goed verlopen is.
Prettig ook als de dierenartsen rustig blijven en je gerust weten te stellen he.
Sterkte met wachten meid!
-
Reini
- Zeer actief
Bij de receptie waren ze niet zo erg attent en ik zette mezelf, dankzij de internist, nog voor schut ook. Cleo en ik zaten al een minuut of 20 te wachten toen mij ineens te binnen schoot dat ik moest zeggen dat we een vaste afspraak hadden dus ik naar die balie om dat te melden zegt die mevrouw: 'waar heeft u het over? er zijn hier alleen maar 'vaste' afspraken'Teckelgek schreef:Ik vind dat ook leuk, ze hebben daar tenminste humor en op die manier wordt de spanning een beetje verminderd denk ik?Reini schreef:en het luchtige grapje over Vegas zijn droom hielp zeker ter geruststellingestelle schreef:nou fijn dat het voor nu goed verlopen is.
Sterkte met wachten meid!
Oeps
Dat ze bij Beeldvormige Diagnostiek dus zo aardig waren was erg fijn want ik had er een hard hoofd ingekregen dankzij de receptie

- Abischa
- Zeer actief
- Contacteer:
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- yuki
- Zeer actief
Hoi Reini!
Gelukkig is alles goed gegaan, zoals je had gewild! Heb je nog melding gemaakt van die plek op de wang vorig jaar? Misschien heb je het al geschreven en heb ik er in de haast al overheen gelezen? Fijn dat je er zo lang bij mocht, ik hoopte het echt voor je! Nu de uitslag nog! Ik hoop echt dat je voor het weekend iets hoort, maar dat zal toch wel?
Ik ken het goed, ik wacht nu vanaf vrijdag en hoop op morgen voor bloeduitslagen van mijn hondje. Niets irritanter dan afwachten, maar bij ons hangt er minder vanaf, dus ik kan het me goed voorstellen!
Wij duimen gestaag door tot...................!
Gelukkig is alles goed gegaan, zoals je had gewild! Heb je nog melding gemaakt van die plek op de wang vorig jaar? Misschien heb je het al geschreven en heb ik er in de haast al overheen gelezen? Fijn dat je er zo lang bij mocht, ik hoopte het echt voor je! Nu de uitslag nog! Ik hoop echt dat je voor het weekend iets hoort, maar dat zal toch wel?
Ik ken het goed, ik wacht nu vanaf vrijdag en hoop op morgen voor bloeduitslagen van mijn hondje. Niets irritanter dan afwachten, maar bij ons hangt er minder vanaf, dus ik kan het me goed voorstellen!
Wij duimen gestaag door tot...................!
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
- Rosa
- Zeer actief
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Gelukkig is het allemaal goed gegaan Reini, ik hoop dat je snel de uitslag krijgt want dat wachten is slopend...

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...