Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

DDD3 doorstart, 10 februari Vlietlanden

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

DDD3 doorstart, 10 februari Vlietlanden

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

DDD 3 gaat toch door. Op 10 februari om 12.00 uur in Vlietlanden bij Leiden.

Route:
Met de auto komend vanaf rijksweg A4 neemt u de afslag 7
Zoeterwoude-Dorp/Recreatiegebied Vlietland en volgt u verder de borden "recreatiegebied Vlietland".
Je rijdt parallel aan de A4 dan en je kronkelt via de weg Vlietlanden in. Na 2 kilometer volgt de T-splitsing en je gaat daar rechtsaf (Rietpolderweg) en dan na een 200 meter links de P met bordje weegbree.

Hutsje heeft wel een voorwaarde verbonden aan deze lokatie nml. dat de volgende keer in Roggebotzand de DDD wordt gehouden. Me dunkt niet meer dan fair :ok:
Laatst gewijzigd door Bas Rouge op 02 feb 2007 22:17, 9 keer totaal gewijzigd.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Da's een kleine 4 weken....

Yep, helemaal goed wat mij betreft :ok:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Denk dat ik dan ook wel weer wat kwijt kan :wink:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Mijn vriezers zijn bijna leeg dus hier mag ook wel weer gevuld worden. Zal kijken of ik een hoeveelheid vis op de kop kan tikken voor de liefhebbers
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Ik bestel nu een aantal dingen (zoals lams- en geitenribben en pens) op versvoeding.nl. Dit omdat ik daar in kleinere hoeveelheden kan krijgen, met Rais die maar 300 gram per dag eet zou ik niet weten wat ik met grote hoeveelheden aan moet.
En ik heb (met name van Tineke) begrepen dat het aardig lastig is om 2 kilootje van dit en 3 kilo van dat mee te nemen voor iemand.

Maar ik ben benieuwd wat dit keer het aanbod is, ik hou me b.v. errug aanbevolen voor kalfsstaarten die meen ik uit Rotterdam kwamen.
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

Re: DDD 3 Nederland

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Bas Rouge schreef:Hoe is het met eenieders vriezerinhoud? De mijne kunnen wel weer een update gebruiken over een week of 3-4.

Zaterdag 10 februari een nieuwe DDDdate plannen?
:ok: Als ik moet helpen organiseren hoor ik het wel!
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

Oh ja, niet vergeten deze keer:

De leveranciers mogen nu bepalen op welke locatie het vlees wordt gebracht.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Sandro schreef:Oh ja, niet vergeten deze keer:

De leveranciers mogen nu bepalen op welke locatie het vlees wordt gebracht.
Absoluut! :ok:
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

wat mij betreft geen probleem.
ik heb het zo met onze slager kunnen afspreken,gezien de hoeveelheid die wij bestellen :wink: ,dat hij alles van te voren gaat verpakken.
Alles word dan wel per kilo verpakt dus je kunt niet bijv. 3 botten bestellen maar wle 1,2 3, kilo enz.
Alleen worden lange afstanden rijden gezien mijn schouder nog niet echt als prettig ervaren dus ik wil wel graag hier in de buurt afspreken.
Misschien is het handig om het in dat gval op te splitsen en dat mensen van hier uit de buurt naar een ander afspreekpunt doorgaan om daar af te leveren of zoiets,suggesties zijn welkom hierin :wink:
Oh ja en kopvlees zal er niet zijn dit keer :wink:
Charlotte*
Zeer actief

Bas Rouge schreef:Hoe is het met eenieders vriezerinhoud? De mijne kunnen wel weer een update gebruiken over een week of 3-4.

Ga jij nog naar het islam center?
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Aangezien ik steeds meer aan het Barfen ben geslagen met Rimpel ben ik ook weer van de partij... :wink:
En natuurlijk ook om de boekhouding voor Jessica weer te regelen :mrgreen: Dat is Jessica de vorige keer goed bevallen, dus ik wil het deze keer ook wel weer doen :ok:
Ik denk dat ik in de auto vast aan het rekenen ga slaan, zodat ik alles "klaar" heb als we op de plek van bestemming zijn :ok:

* Hilje noteert: rekenmachine meenemen * :mrgreen:
* En weegschaal meenemen en knopje om ponden aan te klikken af te plakken * :mrgreen:
Bas Rouge
Zeer actief

Sandro schreef:

Ja, dat was ik wel van plan. Overigens kan alles worden besteld van IC. Een prijslijst staat in het besteltopic.
Laatst gewijzigd door Bas Rouge op 16 jan 2007 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
mercedes2803
Zeer actief

Bas Rouge schreef:
Sandro schreef:

Ja, dat was ik wel van plan.
Heb je weer hetzelfde in de aanbieding als de vorige keer?
Bas Rouge
Zeer actief

Sandro schreef:

:ok: Als ik moet helpen organiseren hoor ik het wel!
Graag, ik zag dat je al een besteltopic hebt geopend maar da's prima :ok: .
Je mag mij er overigens tussen zetten voor bestellingen van het IC.
mercedes2803
Zeer actief

Voornamelijk voor Jessica (ik zit er maar voor de katse kul bij hoor :mrgreen: ) was het de vorige keren erg ver rijden met al dat vlees...

Het idee van Tineke is misschien wat? Maar hoe we dat dan precies zouden kunnen doen weet ik niet...
Iemand nog suggestie;s?
Bas Rouge
Zeer actief

mercedes2803 schreef:
Bas Rouge schreef:
Sandro schreef:

Ja, dat was ik wel van plan.
Heb je weer hetzelfde in de aanbieding als de vorige keer?
Ja. Je geitensnippers heb ik al gezien, da's prima :wink:
Ik bedoel dus nee, je kunt nml. alles bestellen wat er is bij IC. Ik heb met ze afgesproken dat ze alles per persoon verpakken. Dat scheelt mij een hoop werk. Een prijslijst staat in het andere topic. De enige restrictie is dat ik en de honden nog in de auto moeten passen.
Laatst gewijzigd door Bas Rouge op 16 jan 2007 23:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Marion.

mercedes2803 schreef:Het idee van Tineke is misschien wat? Maar hoe we dat dan precies zouden kunnen doen weet ik niet...
Iemand nog suggestie;s?
Ik weet ook niet hoe we dat technisch moeten doen. Ik wil in elk geval dingen van Jessica (en hele emmel :mrgreen: ), maar ook van de anderen. In dat geval kan ik tussenpunt zijn, maar hoe doen we dat dan met westerlingen die iets van Jessica willen. Of met Jessica die iets van westerlingen wil?
Ik ga in elk geval niet op 3 februari een hele dag in de auto zitten. Dan kan ik beter persoonlijk mijn bestelling bij Jessica afhalen, en persoonlijk in het Noord-westen denk ik :19:
mercedes2803
Zeer actief

Marion. schreef:
mercedes2803 schreef:Het idee van Tineke is misschien wat? Maar hoe we dat dan precies zouden kunnen doen weet ik niet...
Iemand nog suggestie;s?
Ik weet ook niet hoe we dat technisch moeten doen. Ik wil in elk geval dingen van Jessica (en hele emmel :mrgreen: ), maar ook van de anderen. In dat geval kan ik tussenpunt zijn, maar hoe doen we dat dan met westerlingen die iets van Jessica willen. Of met Jessica die iets van westerlingen wil?
Ik ga in elk geval niet op 3 februari een hele dag in de auto zitten. Dan kan ik beter persoonlijk mijn bestelling bij Jessica afhalen, en persoonlijk in het Noord-westen denk ik :19:
inderdaad...dat is ook niet wat...
Ikke blont, dus ik moet daar heel hard over nadenken...

Maar laat Jessica anders gewoon komen met een maximum dat ze rijden wil en Tineke idem...
Misschien komen we er op die manier al wel uit :wink:
Bas Rouge
Zeer actief

We zouden deze keer op Kootwijkerzand kunnen afspreken. Daar is ook een grote parkeerplek en wandelgelegenheid aansluitend. Ik zie zelf nu niet hoe we het rond moeten krijgen om spullen van Leiden en Den Haag via een tussenrijder naar Doetinchem en Dld te krijgen en vice versa, vooral het vice versa zie ik niet voor me. Maar als iemand anders dat wel ziet dan meld dat vooral.
Hutsje
Zeer actief

Ik sluit mij aan bij wat voor Tineke het handigst is met haar schouder. (ik hoop alleen niet dat dat in de kop van Noordholland is :N: ) Ik denk dat wij een van de grootste leveranciers zijn en als haar schouder weer wat beter is kan het wellicht wel weer wat centraler. Ik opteer voor de volgende keer wederom Roggenbot trouwens :wink: .
Afbeelding
Bas Rouge
Zeer actief

Hutsje schreef:Ik sluit mij aan bij wat voor Tineke het handigst is met haar schouder. (ik hoop alleen niet dat dat in de kop van Noordholland is :N: ) Ik denk dat wij een van de grootste leveranciers zijn en als haar schouder weer wat beter is kan het wellicht wel weer wat centraler. Ik opteer voor de volgende keer wederom Roggenbot trouwens :wink: .
Okay, lijkt me een goed uitgangspunt. Dan houden we deze keer de afstand aan die wat Tineke's schouder te doen is.
Hutsje
Zeer actief

Een keer Kootwijk is ook wel te doen trouwens hoor. Bussloo vind ik voor een volgende keer ook een goed idee.
Afbeelding
Marion.

Bas Rouge schreef:
Hutsje schreef:Ik sluit mij aan bij wat voor Tineke het handigst is met haar schouder. (ik hoop alleen niet dat dat in de kop van Noordholland is :N: ) Ik denk dat wij een van de grootste leveranciers zijn en als haar schouder weer wat beter is kan het wellicht wel weer wat centraler. Ik opteer voor de volgende keer wederom Roggenbot trouwens :wink: .
Okay, lijkt me een goed uitgangspunt. Dan houden we deze keer de afstand aan die wat Tineke's schouder te doen is.
Da's voor nu het beste plan denk ik. Misschien moeten we een logistiek aangelegde medewerker in dienst nemen, da's wel handig :mrgreen:
Bas Rouge
Zeer actief

Marion. schreef:
Bas Rouge schreef:
Da's voor nu het beste plan denk ik. Misschien moeten we een logistiek aangelegde medewerker in dienst nemen, da's wel handig :mrgreen:
Okay, fijn dat iedereen zich hierin kan vinden. Tenminste de van verderwegkomers. Dank voor jullie inschikkelijkheid!
Ik heb Tineke een pb gestuurd met het verzoek in dit topic een lokatie aan te geven die wat haar betreft berijdbaar is. En dan volgt erna, het grote bestellen......
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Volgens mij is het bestellen al begonnen, heb net mijn bestelling geplaatst namelijk :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ik begrijp uit de antwoorden van Bas Rouge en Tineke dat het geen probleem is om kleine hoeveelheden (per kilo) te bestellen? Dat zou voor mij heel fijn zijn!
Jessica, die emmers 'groene prut' :wink: die jij kan krijgen dat is zeker wel per hele emmer?

Super dat de leveranciers het ermee eens zijn om het in de buurt van Tineke te doen :ok:
Ik zag me al rijden van de ene kant van NL naar de andere....... dat rijden is niet zo'n probleem maar zo veel past er niet in mijn toto :mrgreen:

Charlotte, om me ook een beetje nuttig te maken zal ik straks als iedereen besteld heeft de lijsten per leverancier maken?
Afbeelding
Jay1978
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jay1978 »

Ok... Ik wil meedoen... ksnap er niks van...

Er word 1 punt afgesproken in Ned en daar komt iedereen heen? Dus alle leverancieers en bestellers dus?

En je moet van te voren opschrijven bij wie je wat wilt bestellen, klopt het zo?

Hoe reken ik uit hoeveel kilo ik kwijt kan? (Heb een 4 laden vrieskastje) maar neem dan voor een vriend ook, en die heeft ook zo'n kastje.

En per hoeveelheid zit het over het algemeen verpakt? In kilo's? Ik neem aan dat ze het daar niet gaan zitten afwegen en verpakken toch?

Met andere woorden... HELP... :mrgreen:
Charlotte*
Zeer actief

Natas. schreef: Charlotte, om me ook een beetje nuttig te maken zal ik straks als iedereen besteld heeft de lijsten per leverancier maken?
Is prima!! :ok: :ok:
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

Nog even een vraag voor de leveranciers:

Tot wanneer kunnen we de bestelling opgeven? Dan zet ik die datum namelijk in de besteltopic.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ik heb nog steeds vervoersproblemen dus haak dit keer waarschijnlijk af :wink:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10