Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verdomme, Verdomme Verdomme oma Little update operatie.....
Moderator: moderatorteam
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
En dat hoop ik okk van harte dat het iets onschuldigs is.
Mijn Do wordt volgende week 10 en ik denk al jaren aan haar einde...ze is al verschillende malen geopereerd geweest voor huidkanker en je weet dat die altijd sneller en sneller terugkomt....tot je gewoon niet meer volgen kan met de O P's.
Elk afscheid van een dier is afschuwelijk. Daags voor ik de 3 pups redde heb ik een broertje van hen (op 19/10 toen een dag oud) tot 2x toe gereanimeerd (hartmassage en lucht inblazen). Dan snel naar mijn DA. Daar had hij een 3de hartstilstand en stierf.
Ik heb gebleit als een kind hoewel ik de pup nog maar 3 uur kende (ik krijg weeral tranen in mijn ogen terwijl ik dit neerschrijf). Ik heb hem hier voor mijn huis begraven in een lekkere trui van mij (ochja daar is die trui...).
Achteraf hoorde ik van de eigenaar van de pups dat hij de andere doden gewoon in een plastiek zak stak en in de vuilnisbak gooide... Begrijpe wie kan !
Mijn Do wordt volgende week 10 en ik denk al jaren aan haar einde...ze is al verschillende malen geopereerd geweest voor huidkanker en je weet dat die altijd sneller en sneller terugkomt....tot je gewoon niet meer volgen kan met de O P's.
Elk afscheid van een dier is afschuwelijk. Daags voor ik de 3 pups redde heb ik een broertje van hen (op 19/10 toen een dag oud) tot 2x toe gereanimeerd (hartmassage en lucht inblazen). Dan snel naar mijn DA. Daar had hij een 3de hartstilstand en stierf.
Ik heb gebleit als een kind hoewel ik de pup nog maar 3 uur kende (ik krijg weeral tranen in mijn ogen terwijl ik dit neerschrijf). Ik heb hem hier voor mijn huis begraven in een lekkere trui van mij (ochja daar is die trui...).
Achteraf hoorde ik van de eigenaar van de pups dat hij de andere doden gewoon in een plastiek zak stak en in de vuilnisbak gooide... Begrijpe wie kan !
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou ben net terug van de kliniek en ze heeft een Milttumor
Was er al zo bang voor maar wilde niet op voorhand conclusies trekken.... Ze heeft een erg grote tumor waardoor het niet lang meer zal duren, verdorie zeg
mijn ouwe omi, we zouden haar evt wel kunnen laten opereren maar er is dan geen garantie of het allemaal goed zal gaan. Op de echo zagen ze geen uitzaaiingen en de tumor was erg woekerig, dus het is een gok. Hij kan uiteraard aan de hand van de echo niet zeggen of het kwaadaardig is maar hij was er wel bang voor omdat hij verspreid op de mild zat. Weet ff niet meer hoe of wat, eerst de klap van Ginger en nu Little......
Was er al zo bang voor maar wilde niet op voorhand conclusies trekken.... Ze heeft een erg grote tumor waardoor het niet lang meer zal duren, verdorie zeg
Laatst gewijzigd door dragonsstarr op 15 jan 2007 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004
Legend Of The Starr DayDream

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

-
Reini
- Zeer actief
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
Dankjewel !!
Ja de arts had het er wel over en ik ga het nog met mijn eigen da bespreken, wil eerst het een en anders bespreken want ze heeft ook een melkkliertumor die erg lekt en die wilde ik al weg laten halen, aangezien ze in erg goede conditie is. Hij heeft wel gezegd dat het op zich positief is, in hoeverre je dit kunt noemen, want haar bloedwaardes zijn allemaal nog perfect en het zag er niet uitgezaaid uit, enkel is hij bang dat het kwaadaardig is maar dat kunnen we alleen te weten te komen als er een biopt word genomen en word onderzocht. Als we haar laten opereren moet het heel snel gebeuren want de tumor is ontzettend groot, dat zien ze maar zelden deze grootte. Het rare is dat ze deed bloedplassen, daarom ben ik afgelopen week met haar naar de da gegaan, blijkt dat ze ook een blaasonsteking heeft, dus in principe een geluk bij een ongeluk, anders waren we er niet achter gekomen !
Martijn schreef:Ach gos, wat een nare uitslag!
Is opereren geen optie meer?
Heel veel sterkte van ons.
Ja de arts had het er wel over en ik ga het nog met mijn eigen da bespreken, wil eerst het een en anders bespreken want ze heeft ook een melkkliertumor die erg lekt en die wilde ik al weg laten halen, aangezien ze in erg goede conditie is. Hij heeft wel gezegd dat het op zich positief is, in hoeverre je dit kunt noemen, want haar bloedwaardes zijn allemaal nog perfect en het zag er niet uitgezaaid uit, enkel is hij bang dat het kwaadaardig is maar dat kunnen we alleen te weten te komen als er een biopt word genomen en word onderzocht. Als we haar laten opereren moet het heel snel gebeuren want de tumor is ontzettend groot, dat zien ze maar zelden deze grootte. Het rare is dat ze deed bloedplassen, daarom ben ik afgelopen week met haar naar de da gegaan, blijkt dat ze ook een blaasonsteking heeft, dus in principe een geluk bij een ongeluk, anders waren we er niet achter gekomen !
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja haar leeftijd zit me ook dwars, maar ze is nog in een erg goede conditie en ze hebben gezegd dat het wel haalbaar is. Maar het is natuurlijk niet niks zo'n operatie, moet op voorhand ook eerst foto's laten maken van de longen ed voor uitzaaiingen
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- little-wolf
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Contacteer:
Je gaat een moeilijke tijd tegemoet, welke beslissing je ook nemen zal.
Vergeet niet dat we er voor je zijn en je zullen trachten te steunen zoveel we kunnen
Niemand kan voor jou de beslissing nemen.
Je kan enkel een pro en contra lijstje maken en doen wat je het juiste lijkt voor jou en je hond.
Maar als je beslist haar te laten opereren doe het dan snel, zo snel mogelijk, zelfs morgen als het kan...want elke minuut die je wacht...groeit die verder.
Ik wens je veel moed en sterkte
Eva
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
-
Gipsy
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben het volledig eens met Martijn.
Mijn Do die volgende week 10 jr wordt is al 2 x geopereerd van kanker (huidkanker in dit geval, dus iets totaal anders).
Een hond van mij die in prima conditie is en goede bloedwaarden heeft krijgt van mij alle kans, ik zal hem laten opereren zelfs al blijft hij nog 6 maand of 5 jaar bij me.
Ik ga liever niet op reis en eet liever 3 maand droog brood om de centjes bij elkaar af te geven aan de Da om hem beter te maken.
Maar dat alles moet ieder voor zich uitmaken en elke hond is anders. alsook elke situatie is anders.
Ik ben zeker dat je de juiste beslissing zult nemen.
Alleen zie dat je later nooit tegen jezelf zeggen moet...had ik maar....
Maw zie dat je nooit spijt krijgt van je beslissing. Denk er daarom goed over na.
We denken aan je
Mijn Do die volgende week 10 jr wordt is al 2 x geopereerd van kanker (huidkanker in dit geval, dus iets totaal anders).
Een hond van mij die in prima conditie is en goede bloedwaarden heeft krijgt van mij alle kans, ik zal hem laten opereren zelfs al blijft hij nog 6 maand of 5 jaar bij me.
Ik ga liever niet op reis en eet liever 3 maand droog brood om de centjes bij elkaar af te geven aan de Da om hem beter te maken.
Maar dat alles moet ieder voor zich uitmaken en elke hond is anders. alsook elke situatie is anders.
Ik ben zeker dat je de juiste beslissing zult nemen.
Alleen zie dat je later nooit tegen jezelf zeggen moet...had ik maar....
Maw zie dat je nooit spijt krijgt van je beslissing. Denk er daarom goed over na.
We denken aan je
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Inderdaad, al is er maar een hele kleine kans, dan zou ik die zeker aanpakken.Martijn schreef: Als ze nog in goede conditie is zou ik haar misschien wel laten opereren.
Er bestaat natuurlijk een wezenlijk risico dat ze niet uit de narcose komt maar ja...als ze er wel uit komt heb je een goede kans dat ze nog een tijd langer meekan. En als je niets doet weet je zeker dat het binnenkort afgelopen is.
Ik ben benieuwd wat je dierenarts zegt.

-
Ari@ne
Ik ook, absoluut!Femia schreef:Inderdaad, al is er maar een hele kleine kans, dan zou ik die zeker aanpakken.Martijn schreef: Als ze nog in goede conditie is zou ik haar misschien wel laten opereren.
Er bestaat natuurlijk een wezenlijk risico dat ze niet uit de narcose komt maar ja...als ze er wel uit komt heb je een goede kans dat ze nog een tijd langer meekan. En als je niets doet weet je zeker dat het binnenkort afgelopen is.
Wat een k*t uitslag
Heel veel sterkte met het nemen van een beslissing.
- Angeniet
- Erelid
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik ben het hier mee eens.Femia schreef:Inderdaad, al is er maar een hele kleine kans, dan zou ik die zeker aanpakken.Martijn schreef: Als ze nog in goede conditie is zou ik haar misschien wel laten opereren.
Maar wat vreselijk, opeens zoveel ellende met je honden.
Ik leef met je mee, sterkte!
- linda
- Zeer actief
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben vanmiddag met Kira naar het bos geweest naar echt een afgelegen stuk waar niemand komt en heb even alles laten bezinken en heb goed nagedacht, ik heb er een goed gevoel over om haar te laten opereren en had het eigenlijk voor mezelf al een beetje besloten toen las ik nog even snel dit topic en zeker jullie berichten en die van evaellenjoanLongFields schreef:Ik ben het hier mee eens.Femia schreef:Inderdaad, al is er maar een hele kleine kans, dan zou ik die zeker aanpakken.Martijn schreef: Als ze nog in goede conditie is zou ik haar misschien wel laten opereren.
Maar wat vreselijk, opeens zoveel ellende met je honden.
Ik leef met je mee, sterkte!
besliste het om het helemaal door te zetten. Ik weet dat Little nog in een erg goede conditie is zeker voor haar leeftijd, toen ik terug kwam van het bos toen kwam ze naar me toe gehuppeld zo van " ik wil ook mee vrouwtje" ze is gewoon niet ziek. De arts vanmiddag stond daar ook erg van te kijken hoe "goed" ze nog is zeker met zo'n grote tumor. Heb daarnet contact gehad met Dr gerritsen waar Ginger ook behandeld is en ik laat ze daar ook opereren.
De ellende blijft hier maar aanhouden ongelofelijk, ik had dit natuurlijk wel kunnen verwachten bij Little omdat ze al oud is, maar zo snel bovenop Ginger, dat had ik echt niet verwacht ! Little is eigenlijk een hond die nooit ziek is geweest ze is enkel bij de da geweest voor haar entingen. Ik wil er echt voor proberen te gaan, heb er ook een goed gevoel over, en aan de centen denk ik nieteens ! ben er het afgelopen jaar al genoeg kwijt geweest, doe liever Little laten opereren dan dat ik voor mezelf ga winkel oid. Vanavond bel ik nog even me eigen da en morgen neem ik terug contact op met dr gerritsen dan zullen we afspreken van hoe of wat denk ik.
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- luna 12
- Vaste gebruiker
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
-
Gipsy
- Zeer actief
- Contacteer:
Nu geen tijd meer verliezen zodat oma de beste kansen behoudt.
Plak er nog maar eens goed tegenaan vanavond, 2 knuffeldozen in elkaar gestrengeld.
Al die jaren geven ze je onvoorwaardelijke liefde en die is onbetaalbaar !
Vooruit met de geit en veel succes
We duimen met z'n allen voor haar