nu vroeg hij vandaag of dick koeienpens mocht, anders zou hij dat een keer meenemen.
:N: van mij mag hij het maar het lijkt me erg vies (ik ben vegetarier
hij zegt dat je het in stukjes moet snijden??
hoe kan ik het het beste geven
Moderator: moderatorteam

Ach, als hij het eenmaal meeneemt...brenjomi schreef:ik denk dat hij het wel lust, hij krijft ook pens van rodi.
het lijkt me heel viesmaar dat vind dick vast lekker

Mijn ervaring is, is dat knippen met een stevige schaar beter gaat dan snijden met een mes.Sjalot schreef:Sommige honden die niet gewend zijn zelf met hun eten aan de gang te gaan zullen zich in het begin misschien geen raad weten met een kilo pens. Eerst in stukken snijden met een scherp vleesmes. Als ze eenmaal de smaak te pakken hebben geef je hem het hele stuk. Ik zou het wel buiten geven want ze gaan er mee schudden, trekken en slepen.

Idd heb heel veel jaren terug ooit een dierenwinkel gehad waar we o.a. veel pens verkochten.Mijn ervaring is, is dat knippen met een stevige schaar beter gaat dan snijden met een mes.
Nee hoor, ik heb een super vleesmes. Die je scherp maakt met een aanzetstaal. Het mes glijdt door de pens als door de boter.Liesbeth schreef:Mijn ervaring is, is dat knippen met een stevige schaar beter gaat dan snijden met een mes.Sjalot schreef:Sommige honden die niet gewend zijn zelf met hun eten aan de gang te gaan zullen zich in het begin misschien geen raad weten met een kilo pens. Eerst in stukken snijden met een scherp vleesmes. Als ze eenmaal de smaak te pakken hebben geef je hem het hele stuk. Ik zou het wel buiten geven want ze gaan er mee schudden, trekken en slepen.

een kilo of meer?Maxiem schreef:Ach, als hij het eenmaal meeneemt...brenjomi schreef:ik denk dat hij het wel lust, hij krijft ook pens van rodi.
het lijkt me heel viesmaar dat vind dick vast lekker
Maar een hele runderpens is zo een kilo of meer, dat lijkt me wel wat veel, dus dan moet je het doormidden snijden. Ik had trouwens wel eens een pens waar nog gras aan de binnenkant zat