Na Ginger waar ik wekenlang mee aan het sukkelen ben en die op het randje balanceert, is nu mijn ouwe oma Little aan de beurt..... Vanmiddag toen ik thuis kwam had ze binnen gepoept en geplast, en bij haar plas zat bloed/klonters. Ik meteen mn da gebeld en de urine met een spuitje opgevangen om mee te nemen naar mn da. Ben er net van terug en het is niet goed, ze had even snel een testje van de'r urine gedaan en daaruit kwam dat er wat witte bloedcellen in zaten wat eiwitten en wat bloed. In de buik voelde ze een flinke zwelling, dus hebben we een buikfoto gemaakt. Jammer genoeg konden we er niks uit halen en moet ik morgen of maandag naar antwerpen voor een echo. Verdomme wanneer stopt het nou eens, weet wel dat Litte oud is, en dat ik het kon verwachten. Maar Ginger is amper op de been en nu dit weer
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verdomme, Verdomme Verdomme oma Little update operatie.....
Moderator: moderatorteam
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
Verdomme, Verdomme Verdomme oma Little update operatie.....
Sorry voor mijn topic titel, maar het is weer raak hierzo
Na Ginger waar ik wekenlang mee aan het sukkelen ben en die op het randje balanceert, is nu mijn ouwe oma Little aan de beurt..... Vanmiddag toen ik thuis kwam had ze binnen gepoept en geplast, en bij haar plas zat bloed/klonters. Ik meteen mn da gebeld en de urine met een spuitje opgevangen om mee te nemen naar mn da. Ben er net van terug en het is niet goed, ze had even snel een testje van de'r urine gedaan en daaruit kwam dat er wat witte bloedcellen in zaten wat eiwitten en wat bloed. In de buik voelde ze een flinke zwelling, dus hebben we een buikfoto gemaakt. Jammer genoeg konden we er niks uit halen en moet ik morgen of maandag naar antwerpen voor een echo. Verdomme wanneer stopt het nou eens, weet wel dat Litte oud is, en dat ik het kon verwachten. Maar Ginger is amper op de been en nu dit weer
Aan de ene kant hoop ik dat ik morgen terecht kan want dan weet ik misschien meer, maar aan de andere kant wil ik het niet weten, wil niet weer helemaal opnieuw een stressperiode krijgen......
Laatst gewijzigd door dragonsstarr op 18 jan 2007 22:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004
Legend Of The Starr DayDream

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- yuki
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
Het is echt zo kl*te, net nu Ginger aan de betere hand is, is Little aan de beurt. Ik heb er niet echt een goed gevoel bij, er zit iets in de buikholte, of wat gezwollen is of een tumor oid wat op haar blaas drukt enzv want ze plast ontzettend veel en vannacht lagen er ook al plassen binnen. Nu moet ik verdorie ook nog wachten tot na het weekend want waar ik een echo moet laten maken is vandaag echt geen plek, er waren al een paar spoedjes tussendoor. Ik heb altijd de pest met het weekend verdorie dat die ertussen zit. Begin November heb ik nog een bloed en urineonderzoek laten doen bij Litte, dat doe ik elk jaar bij haar en toen was er nog niks te zien. Hoop dat het allemaal meevalt 

Ja het is goed raak hier, dat ie echt voor het eerst, mijn honden zijn nog nooit ziek geweest maar nu komt het allemaal in een keer. Dit is voor de eerste keer in Little's leven dat ik voor "iets" naar de da met haar moet, dus mag nog niet klagen maar het is wel rot natuurlijk, aan de ene kant weet je dat ze oud is en dat ze een keer wat gaan mankeren en dat DE dag eraan komt. Maar je wilt het liever niet als wel natuurlijk. Maar moet nog positief blijven, en nog niet teveel zorgen maken, athans dat probeer ik tochJeetje Priscilla, wat een ellende met de honden daar bij jou
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

-
chrico
- Zeer actief
- Merak
- Actief
Kun je die echo niet ergens anders laten doen? Bel anders even naar Johan de Vos (www.ottenhorst.nl), misschien dat hij vandaag of morgen nog even tijd heeft om een echo te laten doen. En vanuit Roosendaal is Terneuzen ook wel aan te rijden.
Veel sterkte ermee.
Veel sterkte ermee.
- tura
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- little-wolf
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
-
Reini
- Zeer actief
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Contacteer:
Ik ging vroeger in België jaren naar de Universitaire kliniek in Gent. MIsschien kunnen die je sneller helpen ?
Ik vind het echt rot voor je. Alles komt in éénmaal op je toe.
Je weet zelf blijkbaar wel dat dat bloed in haar urine een slecht teken is, evenals die zwelling in haar buik.
Hoe oud is onze Oma ?
Van ganser harte hoop ik voor jou en je hond dat het goed komt. Vreselijk als je morgen geen cho meer kunt laten doen en tot maandag zou moeten wachten.
Ik hoop dat je daar nog een oplossing voor vindt.
Heeft oma pijn ?
Ik hoop van niet.
We lijden met je mee
eva
Ik vind het echt rot voor je. Alles komt in éénmaal op je toe.
Je weet zelf blijkbaar wel dat dat bloed in haar urine een slecht teken is, evenals die zwelling in haar buik.
Hoe oud is onze Oma ?
Van ganser harte hoop ik voor jou en je hond dat het goed komt. Vreselijk als je morgen geen cho meer kunt laten doen en tot maandag zou moeten wachten.
Ik hoop dat je daar nog een oplossing voor vindt.
Heeft oma pijn ?
Ik hoop van niet.
We lijden met je mee
eva
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
sterkte
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
- boemerang
- Zeer actief
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb net mijn da gesproken voor de uitslag van het bloedonderzoek en urineonderzoek, en er is niks uitegkomen waarvan we kunnen zeggen "ja dat is het" bij de'r urine zaten witte en rode bloedcellen. Haar rode bloedplaatjes waren wat minder. Nu afwachten tot maandag voor de echo, ze heeft voor zover ik kan zien geen pijn, maar het zal denk ik wel ongemakkelijk zijn voor haar want ze moet erg vaak plassen, de'r zal wel veel druk zitten op haar blaas. Little is 12,5 jaar en voor de rest doet ze het zo goed he, verdorie... heb niks gemerkt tot afgelopen donderdag, toen ze binnen had geplast.
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Contacteer:
Probeer te genieten van je hond dit weekend. Je kunt haar nu niet helpen maar je kunt haar wel troosten en wat extra aandacht geven.
We hopen allen dat het goed komt !
Maar ze is en blijft al een wat oudere dame en je weet dat het ooit niet beter zal gaan. Ondertussen moet je van elkaar genieten en ervoor zorgen dat ze geen pijn heeft.
Veel succes maandag bij de echo
We hopen allen dat het goed komt !
Maar ze is en blijft al een wat oudere dame en je weet dat het ooit niet beter zal gaan. Ondertussen moet je van elkaar genieten en ervoor zorgen dat ze geen pijn heeft.
Veel succes maandag bij de echo
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja ik ga zeker genieten van die ouwe meid, aan de ene kant ben je er natuurlijk al op voorbereid dat het een keer slechter zal gaan, maar ja als het zover is is het natuurlijk niet leuk. Probeer niet te piekeren en er niet aan te denken, blijf wel positief want misschien is het wel iets onschuldigs (hoop ik
)
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004