Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat een prijsverschil !

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

lilalila
Zeer actief
Mijn ras(sen): een pippa
Aantal honden: 1

wat een prijsverschil !

Ongelezen bericht door lilalila »

Ik koop mijn Rodi altijd bij de Albert Heijn hier in de buurt. Nu was er alleen maar pens compleet, dus die gekocht.

Maar om toch wat te kunnen variëren ben ik bij de dierenwinkel geweest en heb ik 1 pakje lamshart (400g gr) gekocht. Bij de AH is die 1,38 en bij de dierenwinkel wel 2,20 ! :eek:
Zo'n verschil had ik niet verwacht, zeker per kilo is het verschil groot: 3,50 en 5,50 euries.

Dus voortaan maar weer naar appie heijn, al vind ik het wel irritant dat ze vaak maar 1 of 2 varianten hebben liggen. Ik heb alleen de bovenlade als vriezer, dus echt inkopen en overstappen op Carnibest ofzo zit er nog niet in.
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Re: wat een prijsverschil !

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

lilalila schreef:Ik koop mijn Rodi altijd bij de Albert Heijn hier in de buurt. Nu was er alleen maar pens compleet, dus die gekocht.

Maar om toch wat te kunnen variëren ben ik bij de dierenwinkel geweest en heb ik 1 pakje lamshart (400g gr) gekocht. Bij de AH is die 1,38 en bij de dierenwinkel wel 2,20 ! :eek:
Zo'n verschil had ik niet verwacht, zeker per kilo is het verschil groot: 3,50 en 5,50 euries.

Dus voortaan maar weer naar appie heijn, al vind ik het wel irritant dat ze vaak maar 1 of 2 varianten hebben liggen. Ik heb alleen de bovenlade als vriezer, dus echt inkopen en overstappen op Carnibest ofzo zit er nog niet in.
help de dierenwinkel naar de ondergang...
lilalila
Zeer actief

Re: wat een prijsverschil !

Rosita Compagner schreef:
lilalila schreef:Ik koop mijn Rodi altijd bij de Albert Heijn hier in de buurt. Nu was er alleen maar pens compleet, dus die gekocht.

help de dierenwinkel naar de ondergang...
hoe bedoel je ?
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

Ik kom bij 2 verschillende appies en beide hebben 4 verschillende rodi varianten liggen. dat dat verschilt per appie?
Afbeelding
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

kiki78 schreef:Ik kom bij 2 verschillende appies en beide hebben 4 verschillende rodi varianten liggen. dat dat verschilt per appie?
ik wist neit eens dat appie dat verkocht :N:
Afbeelding
lilalila
Zeer actief

kiki78 schreef:Ik kom bij 2 verschillende appies en beide hebben 4 verschillende rodi varianten liggen. dat dat verschilt per appie?
ja, dat verschilt per appie. Bij ons in de buurt was er heel lang alleen rund compleet, of pens. Sinds kort is er ook lamshart, maar soms dus niet, en dan bijv. alleen pens. (dus op zijn best 3 varianten, maar soms maar 1 ) :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”