Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bloedneus, Uitslag: Geen schimmelinfectie pag. 40
Moderator: moderatorteam
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ik zei toch al- Ik hou niet van bloed neuzen(lijkt wel altijd rot nieuws te zijn ,k*t voor jullie zeg) Die buurhond waar ik het over had is een herder en die heeft nu 2 keer de behandeling gehad waar jij het nu over hebt het sloeg de 1st keer niet goed aan( hij is er vrij aardig doorheen gekomen, maar het is voor de eigenaars absoluut een stress tijd) Ik wens je heel veel wijsheid en sterkte toe bij alles wat komen gaat
-
Reini
- Zeer actief
Pfff, ik hoor nu liever succesverhalen als je het niet erg vindloving bulls schreef:Ik zei toch al- Ik hou niet van bloed neuzen(lijkt wel altijd rot nieuws te zijn ,k*t voor jullie zeg) Die buurhond waar ik het over had is een herder en die heeft nu 2 keer de behandeling gehad waar jij het nu over hebt het sloeg de 1st keer niet goed aan( hij is er vrij aardig doorheen gekomen, maar het is voor de eigenaars absoluut een stress tijd) Ik wens je heel veel wijsheid en sterkte toe bij alles wat komen gaat
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
S@ndr@
- Zeer actief
- Sannne
- Vaste gebruiker
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Rossi
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
ah kut zeg....wat een begin van 2007 voor jullie en je mannetje...
Hoe voelt ie zich nu? Begint ie weer wat levendiger te worden uit de narcose?
Is hij lang onder zeil geweest of viel het nog mee?
Fijn dat Cleo met je meegegaan is
Alleen is ook niks en zeker niet met het verhaal dat je meegekregen hebt...twee horen altijd meer dan 1 en dat is wel zo prettig.
het wachten tot woensdag moet een verschrikking zijn...
Ik "hoop" maar met je mee dat het een schimmel infectie is...hoewel de behandelingen daarvan mij de nekharen ook overeind doet staan hoor...jakkes wat een verhaal...ik word er week van.
maar als Vegas daarvan beter wordt dan zij het zo...
Mocht het die behandeling gaan worden dan weet ik zeker dat jij als baasje van Vegas het super zult gaan doen Reini...
Ik ken je niet zo heel erg goed, maar ik weet dat je alles voor je ventje over hebt....en als het moet gebeuren op deze manier dan ga je dat redden hoor
En Vegasje ook, want Vegasje is een lief bikkeltje
Succes hoor...met wachten en alles wat daarna komt
Fijn dat Cleo met je meegegaan is
Alleen is ook niks en zeker niet met het verhaal dat je meegekregen hebt...twee horen altijd meer dan 1 en dat is wel zo prettig.
Ik "hoop" maar met je mee dat het een schimmel infectie is...hoewel de behandelingen daarvan mij de nekharen ook overeind doet staan hoor...jakkes wat een verhaal...ik word er week van.
Mocht het die behandeling gaan worden dan weet ik zeker dat jij als baasje van Vegas het super zult gaan doen Reini...
Ik ken je niet zo heel erg goed, maar ik weet dat je alles voor je ventje over hebt....en als het moet gebeuren op deze manier dan ga je dat redden hoor
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
Toen we thuis kwamen is Vegas neergeploft en lag hij heel ongemakkelijk dus even een kussentje onder zijn hoofd ter ondersteuning. Hier even een foto van toen we net thuis waren.

Hier was hij echt nog helemaal versuft, inmiddels staan zijn ogen weer zo goed als helder en niet meer scheel. Van deze narcose heeft hij toch veel meer last dan vandei gasnarcose. De internist vertelde dat gasnarcose doorgaans wordt gebruikt bij langdurige narcoses.
Ook heeft het hele gebeuren van afgelopen vrijdag niet zoveel zin gehad op het maken van de foto's na maar goed, daar was ik inmiddels al wel achter.

Hier was hij echt nog helemaal versuft, inmiddels staan zijn ogen weer zo goed als helder en niet meer scheel. Van deze narcose heeft hij toch veel meer last dan vandei gasnarcose. De internist vertelde dat gasnarcose doorgaans wordt gebruikt bij langdurige narcoses.
Ook heeft het hele gebeuren van afgelopen vrijdag niet zoveel zin gehad op het maken van de foto's na maar goed, daar was ik inmiddels al wel achter.

- Moos
- Zeer actief
-
Trixi
- Actief
- Mijn ras(sen): Border collie, markiesje, wocker
- Aantal honden: 5
- Sannne
- Vaste gebruiker
-
Reini
- Zeer actief
Ik had er ook nog nooit van gehoordRossi schreef:Jakkes, wat vervelend voor jou en Vegas.
Dat een schimmelinfectie zo lastig kan zijn.
Sterkte meid!
En een knuffel voor je ventje.

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Het is in ieder geval een goed teken dat ze niet meteen konden zien wát het is: dan ben je er in elk geval snel bijgeweest
Ik heb op tv ooit weleens een hond met zo'n buis gezien, dat vond ik niet zo akelig, wel heel vreemd. Maar het is natuurlijk iets heel anders als het je eigen hond betreft!
Sterkte, en ik hoop dat -- wat het ook is -- alles over een klein maandje achter de rug is en je hond weer helemaal de oude
Ik heb op tv ooit weleens een hond met zo'n buis gezien, dat vond ik niet zo akelig, wel heel vreemd. Maar het is natuurlijk iets heel anders als het je eigen hond betreft!
Sterkte, en ik hoop dat -- wat het ook is -- alles over een klein maandje achter de rug is en je hond weer helemaal de oude
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
Reini
- Zeer actief
Als je op ziekenbezoek wil komen dan hoor ik het welSannne schreef:jeetje meis, dit hadden we echt niet verwacht. Echt heel naar om te horen, en nu dus die week in onzekerheid![]()
Vind het zo erg voor jullie, ben er helemaal stil van

-
Reini
- Zeer actief
De internist zei al dat we er inderdaad heel snel bij zijntekkel schreef:Het is in ieder geval een goed teken dat ze niet meteen konden zien wát het is: dan ben je er in elk geval snel bijgeweest![]()
Ik denk dat die buis er heel akelig uit ziet maar daar moet ik me maar even overheen zetten :N:

-
Reini
- Zeer actief
Geeft niet hoorloving bulls schreef:jawel die dartelt nu weer rond, sorry hoor, wou je niet nog verder belasten, hoop dat Vegas snel hersteld van de scopie

-
Jolly
- Zeer actief
- Sannne
- Vaste gebruiker
Ik zei nog tegen je, ik hoop maar dat het een schimmelinfectie is, niet wetende natuurlijk dat die zo hardnekkig en lastig te behandelen zijn. Tjeetje zeg nooit gewetenReini schreef:Ik had er ook nog nooit van gehoordRossi schreef:Jakkes, wat vervelend voor jou en Vegas.
Dat een schimmelinfectie zo lastig kan zijn.
Sterkte meid!
En een knuffel voor je ventje.maar zelfs mensen die al jaren honden hebben kennen het helemaal niet. Het is erg agressief en dus lastig te behandelen.
- Sannne
- Vaste gebruiker
Kom snel een keertje op bezoek bij de ziekeReini schreef:Als je op ziekenbezoek wil komen dan hoor ik het welSannne schreef:jeetje meis, dit hadden we echt niet verwacht. Echt heel naar om te horen, en nu dus die week in onzekerheid![]()
Vind het zo erg voor jullie, ben er helemaal stil vanWe kunnen voorlopig in ieder geval niet meer gaan wandelen met Luna en Vegas.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Och meis
Ergens had ik al zoiets van 'bloedneus.... misschien een tumor', maar ik durfde niks te zeggen.
Hoe rot de behandeling van een schimmelinfectie ook is, het is nu de beste uitslag die je kan krijgen. Dus daar gaan we voor duimen!!!
Dikke knuffels aan je zielige ventje en voor jou ook een dikke troostknuffel
en sterkte met een lange week wachten.... pffff 
Ergens had ik al zoiets van 'bloedneus.... misschien een tumor', maar ik durfde niks te zeggen.
Hoe rot de behandeling van een schimmelinfectie ook is, het is nu de beste uitslag die je kan krijgen. Dus daar gaan we voor duimen!!!
Dikke knuffels aan je zielige ventje en voor jou ook een dikke troostknuffel
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- yuki
- Zeer actief
- Rosa
- Zeer actief
- Angeniet
- Erelid
-
Reini
- Zeer actief
We gaan zeker voor een schimmelinfectie. Alles wijst er ook op dat dat het is dus ander nieuws wordt het gewoon niet. Ik zie erg op tegen die behandeling maar ook daar gaan we gewoon 100% voor. Als Vegas er maar beter van wordtStang schreef:Och meis![]()
Dikke knuffels aan je zielige ventje en voor jou ook een dikke troostknuffelen sterkte met een lange week wachten.... pffff

- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
Bedankt voor je verhaalmercedes2803 schreef:ah kut zeg....wat een begin van 2007 voor jullie en je mannetje...
Fijn dat Cleo met je meegegaan is![]()
Ik ken je niet zo heel erg goed, maar ik weet dat je alles voor je ventje over hebt....en als het moet gebeuren op deze manier dan ga je dat redden hoorEn Vegasje ook, want Vegasje is een lief bikkeltje
![]()
Vegas is ongeveer 25 minuten onder narcose geweest en werd veel sneller wakker als bij de dierenarts alleen het herstel van de narcose duurt nu langer dan bij de dierenarts