heavenlysaints schreef:Onze Ira is er deze zomer aan overleden, na een dag hijgen en puffen toen het zo heet was...ik ben ervan overtuigd dat het was van de hitte.
Onze buren (de fokker van Iron) hun reu is de dag na onze hond overleden aan maagtorsie na een dekking.
Weeral van overmatig hijgen en puffen en stress.
tja, sommigen zeggen dat het erfelijk is, of van overmatig hijgen, teveel brokken in de maag, en noem maar op.
Nu week ik de brokken, ik geef 5x een kleine portie per dag, en normaal liet ik ervoor de brokken de hele dag staan en konden ze gaan eten wanneer ze wilden.
Iron at wel 20 kleine hoeveelheden per dag, en nu geef ik hem 5x per dag, tja, wat is het beste? Ik weet het ook niet meer.
Da da zei dat na de operatie de symptomen nog kunnen komen, maar ze kunnen er niet meer aan sterven, maar ik heb al gehoord dat dit ook niet klopt.
Ik weet wel dat ik de hele dag ongerust ben en als ik volgende week moet gaan werken, dan zal ik elke dag met een bang hartje naar huis rijden...
Storm zijn vader is ook door een maagkanteling en waarschijnlijk ook de hitte van afgelopen zomer overleden.
Ik weet dat hij ook een dekking heeft gedaan.
Ik weet wel niet of het op de zelfde dag was.
Kan 1 of 2 dagen schelen.
Ik heb wel eens gehoort dat als de maag vast gezet wordt dat hij naar een tijdje ook mooi in het lichaam vast zit.
Er komt weefsel om de maag en dat zit ook aan de kant waar het vast zit.
Suc6 met de kleine.
Heb je geen oppas voor hem.
Ik snap dat je bang bent.