Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat een goed spul zeg!

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

loving bulls schreef:Je moet wel de kwaliteit in de gaten houden de werkzame stof , waar die uit vandaan komt, er zit namelijk verschil in de werkzaamheid(kun je info van vinden op het internet)
Ja, info van verkopers he? Dat snappen we wel :pffff:

Ik denk dat miligrammen miligrammen zijn en dat het vast ergens aan moet voldoen om glucosamine te heten? Net zoiets als brokjes die 'lam & rijst' heten, die moeten ook 4% lam bevatten van de wet.

Voordeel van mensen die het zelf gebruiken....... je voelt het gauw genoeg als de kwaliteit pet is ;-). Kruidvat heeft goede resultaten bij mij. 't Zal een kwestie van proberen zijn? Ik denk dat het advies om 6 weken te wachten op resultaat wél onzin is. Als ik bij mezelf al binnen 24 uur verandering voel dan is die 6 weken weer een verkooppraatje volgens mij (gebruik je toch 6 weken hun spulletje).

Het blijft een beetje schipperen tussen 'waarheid' en verkooptechniek
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Rosita Compagner schreef:
loving bulls schreef:Je moet wel de kwaliteit in de gaten houden de werkzame stof , waar die uit vandaan komt, er zit namelijk verschil in de werkzaamheid(kun je info van vinden op het internet)
Ja, info van verkopers he? Dat snappen we wel :pffff:

Ik denk dat miligrammen miligrammen zijn en dat het vast ergens aan moet voldoen om glucosamine te heten? Net zoiets als brokjes die 'lam & rijst' heten, die moeten ook 4% lam bevatten van de wet.

Voordeel van mensen die het zelf gebruiken....... je voelt het gauw genoeg als de kwaliteit pet is ;-). Kruidvat heeft goede resultaten bij mij. 't Zal een kwestie van proberen zijn? Ik denk dat het advies om 6 weken te wachten op resultaat wél onzin is. Als ik bij mezelf al binnen 24 uur verandering voel dan is die 6 weken weer een verkooppraatje volgens mij (gebruik je toch 6 weken hun spulletje).

Het blijft een beetje schipperen tussen 'waarheid' en verkooptechniek
Klopt , ik gebruik Treedo bij Baco, het resultaat was er na 2 a 3 dagen, dus dat gaat echt heel snel :wink: ALs het na een week niet werkt- pleur maar weg :mrgreen:
heavenlysaints
Zeer actief
Mijn ras(sen): St-Bernards en Engelse Bull-terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door heavenlysaints »

Ik haal de glucosamine in het Kruidvat in Nederland, en ben er heel tevreden over.
Angel heeft heel erge artrose en ik geef hem dit als suplement, hij doet het er heel goed op.
We got rid of the kids, the dogs were allergic.
Afbeelding
http://s93.photobucket.com/albums/l42/H ... ?start=all
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”