Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ribben
Moderator: moderatorteam
-
Leane
Ribben
Voor de mensen die wel een ribben gegeven aan de hond
Ik ging net vlees halen voor de honden bij Corinne van Carnibest en ik wilde een paar kilo ribben. Maar die verkoopt ze niet meer ivm scherpe splinters, Bij haar hond was het (nu weet ik het niet zeker meer maar volgens mij in de darmen blijven zitten) Dus geen ribben meer voor de honden hier.
Ik ging net vlees halen voor de honden bij Corinne van Carnibest en ik wilde een paar kilo ribben. Maar die verkoopt ze niet meer ivm scherpe splinters, Bij haar hond was het (nu weet ik het niet zeker meer maar volgens mij in de darmen blijven zitten) Dus geen ribben meer voor de honden hier.
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
-
Leane
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Oh. Dat is vervelend.
Nou weet ik wel dat de ribben van Carnibest eerder tegen het schaap aan liggen dan tegen de lam, maar dat zou niets uit hoeven maken. Een hond die goed knaagt zou toch niet zomaar hele stukken in zijn darmen moeten krijgen. Maar heel vervelend hoor voor die betreffende hond.
Nou weet ik wel dat de ribben van Carnibest eerder tegen het schaap aan liggen dan tegen de lam, maar dat zou niets uit hoeven maken. Een hond die goed knaagt zou toch niet zomaar hele stukken in zijn darmen moeten krijgen. Maar heel vervelend hoor voor die betreffende hond.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
Golden Stanley
Het werd een keer tijd dat die superkale keiharde ribben van te oude dieren uit hun handel werd gehaald. Dat heb ik altijd al geroepen, dit is troep, evenals die kale schouderbladen.
Laat je niet weerhouden om nooit meer lamsribben te geven. Geef dikbevleesde lamsribben van jonge dieren, dat zijn de juiste ribben die GEEN problemen geven.
Laat je niet weerhouden om nooit meer lamsribben te geven. Geef dikbevleesde lamsribben van jonge dieren, dat zijn de juiste ribben die GEEN problemen geven.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
Golden Stanley
- Sennaruby
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer: